Ik heb vandaag mijn Terratec Sky binnen gekregen, heel erg leuk, dacht ik... totdat ik hem installeerde en probeerde op te nemen en af te spelen.
Wanneer ik een nummer op in Winamp en ik probeer op te nemen met 24/96 in Wavelab (4) wordt mijn geluid als een sneltrein afgespeeld. Volgens mij komt dat door de hoge samplerate die op dat moment opneemt. In Winamp speel ik af met 44.1kHz en ik neem op met 96kHz.
Maar ik heb nog een ander probleem met dit ding:
- Ik kan mijn bas en treble niet meer regelen in de volumeregeling van Windows
- Wanneer ik een nummer stop in Winamp blijft hij even hangen met het nummer.
En dan nog het laatste probleem:
Met mijn Audigy kon ik nog muziek afspelen tijdens een MSN-gesprek, zodat de ander het kon horen. Zodra ik dat met de Sky doet gaat het geluid supertraag en hoort de ander niets meer.
Ik heb het zoveel in Windows 98 als in Windows XP (dual boot). De nieuwe drivers heb ik ook al geprobeerd.
Wat is dit voor probleem?
Wanneer ik een nummer op in Winamp en ik probeer op te nemen met 24/96 in Wavelab (4) wordt mijn geluid als een sneltrein afgespeeld. Volgens mij komt dat door de hoge samplerate die op dat moment opneemt. In Winamp speel ik af met 44.1kHz en ik neem op met 96kHz.
Maar ik heb nog een ander probleem met dit ding:
- Ik kan mijn bas en treble niet meer regelen in de volumeregeling van Windows
- Wanneer ik een nummer stop in Winamp blijft hij even hangen met het nummer.
En dan nog het laatste probleem:
Met mijn Audigy kon ik nog muziek afspelen tijdens een MSN-gesprek, zodat de ander het kon horen. Zodra ik dat met de Sky doet gaat het geluid supertraag en hoort de ander niets meer.
Ik heb het zoveel in Windows 98 als in Windows XP (dual boot). De nieuwe drivers heb ik ook al geprobeerd.
Wat is dit voor probleem?