[XP] kan rechten niet meer opeisen

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 12:03
hey mensen heb een probleem, ik heb zojuist 2 , 80GB hdtjes gekocht van een vriend incl raid kaart. Hij had een tijdje geleden zitten kloten met alle rechten van gebruikers , maar nu kan NIEMAND meer iets veranderen/verwijderen. Dus das behoorlijk klote , maargoed ik heb ze nu in mijn pc zitten en ik kan het dus ook niet. Ik wil NIET formateren want dan ben ik 120 filmes kwijt. Hieronder zie je mn probleem. Hulp wordt zeer op prijs gesteld , alvast bedankt

Kijk hier voor pic
http://www.pyrostorm.nl/ldnet/forum/viewtopic.php?t=103

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 21-02-2003 20:39 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even inloggen als Administrator en alle rechten opeisen? Welke OS draai je?

Edit: waarom had je pic niet gewoon hier gepost? Linkje naar een ander forum is niet netjes.. En nou blijkt ook dat jouw site geen doorlinking ondersteunt?

[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 21-02-2003 20:40 ]

• nudie
ja heb wat probleempjes met mn webserver dus directy toegang tot de pic is niet mogelijk ,

ik draai Win XP Pro

-----

maakt niet uti , geen enkele user kan de rights veranderen

[ Voor 25% gewijzigd door nudie op 21-02-2003 20:47 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Administrator moet de rechten zeker kunnen opeisen. Verder hoort dit in WOS, omdat het om een Windows-gerelateerd probleem gaat. Dit heeft helemaal niks met RAID te maken.

OM > WOS + lichte titelchange

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

dan maak je op die schijf een nieuwe partitie aan. Zet je op die schijf een OS en stelt dat allemaal in enzo en verwijderd het oude OS --> Simpel:)

[ Voor 3% gewijzigd door Heideroosje op 21-02-2003 20:57 . Reden: typo ]

• nudie
hehe lol nee heb net hulp gehad van een finse met remote assistance het is nu opgelost

iig bedankt !

Verwijderd

het probleem is pas nog geweest, de search had je meteen de oplossing gegeven...
Effe Knoppix (= linux variant) vanaf CD starten, HD mounten en je hebt in principe meestal toegang.
Pagina: 1