Toon posts:

[C&c Generals] pc herstart direct

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik generals opstart dan herstart m'n computer op het moment dat je het mainmenu gaat zien, dus met dat doorlopende filmpje.
blijkbaar trekt m'n comp het opeens niet meer, wordt er iets te warm ofzo. ga ik nou unreal-tournament spelen is er niks aan de hand.

Ik heb het i.i.g eergisteren nog gespeeld, online en soloplay.

Voor specs zie onder.

Verwijderd

kijk hier:

Strenger modbeleid in SPV!

onderaan bij: "wat moet je doen voor je een topic post"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 20:23 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Zet reboot on error eens uit. Dan herstart je computer niet meer als er wat fout gaat tijdens het filmpje:
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Als je nu een error krijgt is het misschien wel handig om te vermelden wat daar in staat :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nu kende ik die instellng niet, dus tnx for the tip, maar ik krijg geen BSOD, hij start gewoon op zonder iets te zeggen, geen enkele melding. Ik krijg het dus bij het zien van het menu en dat filmpje op de achtergrond. De ene keer mag ik er nog op klikken, de andere keer krijg ik de kans niet eens. Ik heb met patch 1.2 gespeeld. maar eergisteren, toen patch 1.3 er nog niet was, heb ik dit probleem.

Ik heb pas m'n vidkaart vervangen omdat het geheugen ervan kapot was. hij starte toen telkens op zodra ik eventjes te snel door een internetpagina scrollde.

Oh ja, ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 23:16 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zoals bad_bean al zei :P
Blijkbaar niet gelezen of niets van aangetrokken, dan doen we het zo :)

Lees: Strenger modbeleid in SPV!
En open dan een nieuwe topic.

Dit topic is gesloten.