• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 20:18
Is dit wel wat, Lijkt mij wel een ok PDA, maar ik hoor er niet zoveel over, heeft iemand deze, en wat zijn jullie ervaringen met deze PDA ?

Verwijderd

Hoi,

Ik heb er laatst eentje gekocht via icomputers.nl en ik moet zeggen dat ik er tevreden mee ben. Het heeft eigenlijk wat elke PDA in zich heeft. Wel heeft het in tegenstelling tot bijv. de Ipaq 1915 een snellere processor.

Ik weet niet meer waar ik het heb gezien, maar ze hadden een verglijking van pocket streetfighter 2. Bij de Asus ging het soepel, bij de Ipaq happerig. Je hebt ook een optie om je processor automatisch te laten begleiden. Wanneer je een zware applicatie draait zoals mp3's dan zal het de snelheid verhogen. Als je aan het schrijven bent minder. Als je niks doet, zal het overgaan op de powersaving-mode.

Ik heb niet echt nadelen gezien. Ze zeggen dat de record-knop te snel per-ongeluk aangezet kan worden, maar bij mij is dat nog nooit gebeurd.

Om een lang verhaal kort te maken: als je een pda zoekt voor een lekker prijsje is Asus je vriend.