Toon posts:

[winXP] Vreemd venster op het bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel als ik m'n windows opstart krijg k een vreemd venster op m'n bureaublad allé het lijkt toch op een venster. Het heer wel een titelbalk maar geen knoppen in de titelbalk.
K kan het scherm verplaatsen en dan bevat het scherm m'n bureaublad met alle icoontjes op en krijg ik zo'n raar effect bij het verplaatsen. Juist een openstaande screenshot van je bureaublad die de screenshot niet goed kan weergeven omdat je pc te traag is. Zo'n effect heeft het.

Windows xp home (juist geinstalleerd omdat k een nieuwe hd gekocht heb)
Systeem: zie spekkies

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 19:23 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zou je zo vriendelijk willen zijn om hier een screenshot te plaatsen? Dat zal het voor ons een stuk makkelijker maken ;)
als je niet weet hoe je een screenshot moet plaatsen hier raadpleeg dan even de FAQ. Daar wordt het prima beschreven.
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:17:
Windows xp home (juist geinstalleerd omdat k een nieuwe hd gekocht heb)
Systeem: zie spekkies
Niet iedereen heeft de sig's aan staan. Dus is het niet voor iedereen zichtbaar. De volgende keer gewoon even je specificatie's in je beginpost plaatsen. Kleine moeite, groot plezier :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
K wou een screenshot plaatsen maar k kon er niet aan uit hoe. Moet ik de screenshot niet ergens uploaden? Waar?
Mijn specs:
Windows xp home
A7v333-x
2000+
256mb ddr pc 2700
WD1200JB
Maxtor 20gb
GF4 mx440
Detonator 4286 dacht ik
Uxthemepatcher draai ik ook maar hij heeft ervoor al goed gewerkt

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
50 kb is het toch geworden? :/

Verwijderd

Topicstarter
Hij is net te groot maar ik zal hem verkleinen

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 09:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/mijnscreenshot(Medium)1.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 13:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Damn k zit de hele tijd te proberen maar hij toont de foto niet
Mss bij jullie wel anders http://www.theforumisdown...jnscreenshot(Medium)1.JPG

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
werk je met active desktop of zoiets? Lijkt erop dat het met de desktop postionering en vergrendeling te maken heeft. En anders is het waarschijnlijk dat programma Uxthemepatcher.

Digital Media Junkie

Verwijderd

Ja, probeer eens een andere (standaard-)skin zou ik zeggen, helpt dat?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen active desktop. K kreeg het gewoon toen ik windows opstarte.
De uxthemepatcher heeft altijd al goed gewerkt dus waarom zou hij nu niet meer werken.

Verwijderd

Topicstarter
k zal eens rebooten want k heb het venster al gesloten met alt f4 dat wou ik ook nog vermelden dat het sluitbaar is maar alleen met alt f4 en dat cursor een handje wordt als je erover gaat.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:32

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 09:42:
Nee geen active desktop. K kreeg het gewoon toen ik windows opstarte.
De uxthemepatcher heeft altijd al goed gewerkt dus waarom zou hij nu niet meer werken.
Goeie vraag. Dat wil je dus weten. Check dan of uxthemepatcher dit veroorzaakt.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Yep met standaard skin doet hij het ook. Vreemd genoeg als hij imesh opent. Het kan toeval zijn want k open hij direct bij het opstarten. K zal bijde uxthemepatcher en imesh eens wegdoen.

Verwijderd

Topicstarter
K denk dak de oorzaak heb gevonden. Het is dus niet toevallig bij het opstarten van imesh. Het venster kan ik niet sluiten als imesh actief is. Vreemd k gebruik al lang hetzelfde installatiebestand.

Verwijderd

Topicstarter
K heb nu imesh eraf gegooid en een andere lite versie geinstalleerd en het scherm komt niet meer voor. Bedankt voor de hulp.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zou je voortaan wat meer gebruik willen maken van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif, hoef je niet drie berichten onder elkaar te posten ;).

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 23 February 2003 @ 13:20:
Zou je voortaan wat meer gebruik willen maken van [afbeelding], hoef je niet drie berichten onder elkaar te posten ;).
Ok maar ik vond dat ze niet bij mekaar hoorden :P
Pagina: 1