Topic na topic dicht, zoek het zelf maar uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:44
Ik wordt het heel eerlijk gezegd BEU dat het op dit forum de gewoonte schijnt de zijn dat elk vraagje dat je stelt of voor jullie te moeilijk is, of zo makkelijk is dat het maar op slot moet!!! :( :r

Uit elke vraag die ik stel (en anderen ook) wordt "afgeleid" dat ik er zelf nog niet naar gezocht heb. HEBBEN JULLIE DAN ECHT NIET DOOR DAT ER ZOVEEL INFORMATIE OP INTERNET IS DAT JE ZELF OOK NIET ALTIJD HET GOEDE KUNT HEBBEN BEGREPEN?! Keer op keer wordt ik maar weer verwezen naar die rottige FAQ om maar weer te lezen dat je eerst zelf moet zoeken. IK VAT DIT OP ALS: "DIT PROBLEEM IS VOOR ONS, ELITE MENSEN, TE MAKKELIJK EN MOET DAAROM MAAR ZONDER GOED ANTWOORD GESLOTEN WORDEN" VERHAALTJE. :o

Zo bestaat er ook het tegenovergestelde. Vragen die voor deze elitetjes te moeilijk zijn. Daar kan ik, als jullie "makkelijke" vragen wel zouden beantwoorden, niets over kunnen zeggen. Maar het lijkt wel alsof jullie geen vraag meer anders kunnen beantwoorden dan met: "Lees de FAQ eens door, er is zat hiervan op internet te vinden, deze gaat dicht." ?!

Als er echt zat goede dingen over te vinden zijn, is het dan nog teveel gevraagd om te helpen? Wat wordt er anders de hele dag op dit forum gedaan?! En maar blijven bepreken welke superieure upgrade je nu weer gaat doen, en maar blijven bespreken op welk net je televisie staat, EN MAAR TOPICS DICHT BLIJVEN DOEN MET EEN NUTTELOZE EINDREACTIE!!!

Ook dit topic zal wel weer het hopeloze lot hebben om gesloten te worden. Moderators, heb vooral plezier bij het op het knopje drukken. (8>

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En op deze manier krijg je nix voor elkaar :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoeken naar 'machtsgeil' in LA :+.

Als jij zegt dat je een heleboel geprobeerd hebt, kun je in je topicstart aangeven welke keywords je allemaal gebruikt hebt. Zie: FAQ Forumgedrag en dan met name dit stukje. Verder denk ik niet dat het zin heeft om hier meer woorden aan vuil te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga dan een ander forum opzoeken... Met dit soort gescheld ga je echt niet verder komen hoor. En overigens mag je bij ons echt wel wat vragen hoor, alleen wordt je geacht eerst zelf wat research te doen. En als je dat gedaan hebt, wordt je geacht aan te geven wat dat was en waarmee je vast liep, dat is alles.

Als je dat niet kan of wil, dan kan ik je van harte een ander forum aanraden waar je wel vage vragen mag stellen zoals "hoe stel ik windows in. (punt)"...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.