vast in Monkey Island 4 (SPOILER ALERT!)

Pagina: 1
Acties:

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 15:01
Was toch iets te optimistisch, want ik kan echt niks vinden om verder te komen... 'k ga nu dus ff vertellen wat ik allemaal heb gedaan en wat ik denk nog te moeten doen enzo.... dus
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
SPOILER ALERT
Ik heb er nu dus net voor gezorgd dat Pegnose Pete in de Jail zit, en nu moet ik dus nog de buit vinden en bewijzen dat pegnose op de crimescene was, en volgens mij moet ik hiervoor dus de bank in, en Mandrill volgen naar de secret cave of zoiets. Om de bank in te komen moet je door dat raampje daarboven lijkt me, maar hoe kom ik daar? Als ik Mandrill volg dan kom ik 1 scherm het bos in, en dan gaattie niet verder zonder 'trail' 'k moet vast iets doen met de wandelstok, maar 'k weet niet wat of hoe. Ook nog ff een vraagje over twee andere dingen: 'k heb zo'n hele verzameling experimental prostheses, en ook een echte hand prothese, nu wil die hand niet bij die andere protheses, want daar kan je iets mee maken, dus hoe maak ik die hand ook experimental, en waar heeft dit mee te maken, want ik zie nu niet echt een doel voor al dat spul. Nog een vraagje over dat filing system bij de prothese shop, 'k heb die knopjes gewoon een beetje op logica lopen draaien geloof ik, maar 'k kreeg dus wel de file d'r uit die 'k hebben moest, heb ik het gedaan zoals het hoort, of moest het op een andere manier? Dat was het weer even, dus help me please (een heel klein stukje maar, want ik wil het eigenlijk zelf doen) :)
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van schokkerig beeld, en haperende muziek enzo na een tijdje spelen? wordt bij mij steeds erger, dan moet ik saven d'r weer uit en laden en dan is het weer weg, had ik bij de demo ook al, toen heb ik nieuwe drivers gehaald was het over (of ik speelde toen zo snel de demo uit dat ik het niet merkte) enig idee hoe ik dat kan fixen?
Greetz,
Toiletman

Only dead fish go with the flow

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

wel krachtige pc?

hmmz

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gebruik de fake skin op het gat naast de bank en zoek de neus in de bank, speel de muziek doos bij de blinde en jat gauw zn arm uit de mand en stop die even bij de termieten en dan bij de stok die net gelijmd is en volg dan de man het bos door en vindt de schat + schroefje

• Toiletman
niet echt, PII-333, met asus v3400 met 16mb d'r op... maar hij wordt steeds trager terwijl als je net begint de spelen het allemaal prima loopt

• Toiletman
Ah thx!
en hoe krijg ik z'n stok kapot?

• Unknown
  • Niet online
Parfum spuiten op een van zn dieren

• Toiletman
nevermind, vond ik zelf ook net uit :)
lekker logisch zeg :(
lol

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
opzich is het eigenlijk wel logisch :) als je een bietje fantasie hebt helemaal :P

• Toiletman
lol
Nu weer vast in Act II hoor...
dus tijd om de fantasie te prikkelen....
je bent in die fijne bar, besteld zo'n brandende boot, ramt de kwast d'r in als ie onder het painting hangt, dan ga je naar de keuken, pleur je grog in de steam machine, krijg je vaag plaatje van die kerel staand op een barkruk en hmmmmmmmm
geen idee wat d'r te hmmmmmmm-en is daar want ik snapput niet :(
enige dingen die je op melee kan halen zijn toch de kwast en de grog ofniet? misschien nog een kaars maar die moet eerst uit?
aub wat kleine hints..... dus niet van doe dit doe dat, want dan isser nix meer aan :)
Greetz,
Toiletman

• Toiletman
Monkey Island 3 was ook al zo logisch, vooral dat stukkie in het moeras geloof ik :D

• Unknown
  • Niet online
Als je het goed doet krijg je het schilderij van hem, het bootje moet je passeren en op de terug weg onder het schilderij stil staan en dan de grog en klaar

• Toiletman
Ik heb al drie keer ofzo die brandende boot onder het painting gezet en dan de grog in de steam machine gegooid, maar d'r gebeurt nix, en wat bedoel je dat ik dat schilderij krijg?
Greets,
Coen

Verwijderd

Dan doe je het echt verkeerd hoor, als je die boot goed onder het schilderij weet te plaatsen (kwast erin rammen zodra de boot net achter de pilaar rechts van het schilderij vandaan komt) en dan de grog erin doet als die kok komt, dan smelt de wax en moet de kok je het schilderij geven, omdat het toch waardeloos is (voor hem).

• Toiletman
hmmz ga 'k nog wel een paar keer proberen dan..... maar ja kan 'k wel weer blij zijn dat ik het zelf goed had bedacht :)
'k gaat nog ff proberen... thx

• Toiletman
hmmz nu werkte het dus wel... lekker vaag! off to lumbaya island.... of hoe het ook heet :)

Pagina: 1