altec schreef op 21 February 2003 @ 18:18:
Is mijn geheugen nu defect ofzo?
De enige manier om daar achter te komen, is door het te testen: www.memtest86.com.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
1 x laten draaien 0 fouten.. maar wel vreemd al zeg ik het zelf.. het is namelijk sinds dat ik LOP.com software heb verwijderd (dat is mijn 2e link die ik leg)
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Ja, ik heb hem uit gehad.. en aan (harde boot) nog een vraag daarbij dan
laat die het geheugen niet helemaal los dan als je gewoon opnieuw start? (reset)
Nou ja het zo zegt...............altec schreef op 21 February 2003 @ 18:52:
1 x laten draaien 0 fouten.. maar wel vreemd al zeg ik het zelf.. het is namelijk sinds dat ik LOP.com software heb verwijderd (dat is mijn 2e link die ik leg)
Iemand een idee?
Ik krijg ook wel eens deze foutmelding, volgens mij ook sinds het verwijderen van LOP.com en TDAK.com (is hetzelfde?) software via Ad-Aware 6.0 PRO.
* Xander heeft dit topic gebookmarked
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Me also via ad-ware plus 6.0
zal dat het zijn... zou niet goed zijn voor hun denk ik... maar idd heb ik het geinstalleerd omdat ik van lop af wou
(tjar.com)
Nu nog hopen dat er mensen zijn met een oplossing
Nu nog hopen dat er mensen zijn met een oplossing
Nope, zie voorlaatste post...Hielkej schreef op 21 februari 2003 @ 19:18:
Winamp er al eens opnieuw opgezet?
* altec snapt er niets van....
Dit was een fout die bij mij standaard 6 keer weergegeven werd toen ik voor 't eerst de winamp beta 3 installeerde (dat MAD ding)
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Komt bij mij ook wel eens enkele keer voor, maar niet zo vaak als andere hier zeggen.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
is geen winamp 3 namelijk :Winamp "Classic" 2.81:
Verwijderd
Installeer 3 dan eens, en kijk of je daarmee ook het probleem hebt.altec schreef op 23 February 2003 @ 17:23:
is geen winamp 3 namelijk :Winamp "Classic" 2.81:
als met met memtesten foutje krijgt, wil niet altijd zeggen dat je geheugen naar de kl*te is, maar je mobo kan ook kapot zijn
Of je timings staan te strak, jaja, iig functioneert het geheugen dan niet naar behoren (al dan niet door het mobo)...
You can't have everything. Where would you put it?
Als ik 3 installeer vreet die preformance en draait voor geen meter slaat vaak vast (al eerder gedaan.. en daardoor terug gestapt op classic)Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:25:
[...]
Installeer 3 dan eens, en kijk of je daarmee ook het probleem hebt.
specs: asus a7a266 +1200 thunderbird +256ddr en asus geforce 2 mx 400 64mb
Beetje vreem.. heb maar 256 MB geheugen en geeft 1000 MB aan hoe kan dit?
is dit soms het fysieke geheugen wisselbestand? (krijg namelijk vaak dat het fisieke geheugen vol zit) en blauwe schermen onder het spelen van ut2k3 (error geheugendump) spelen van command&conquer generals (zelfde error denk ik.. gaat te snel kan het niet lezen :P:P:P)
iemand een idee hoe het kan? winamp laat ook geen geheugen los (las in de search een probleem met geheugen dat hij vast houd etc.. )
Pagina: 1