Toon posts:

MPXPLAY voor windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er ook een MPXPLAY voor windows versie? (ik heb hem niet kunnen vinden met google en GOT search)
Ik zoek namelijk zo`n progje maar dan voor onder windows... (voor m`n mp3/dvd/divx bak)

Verwijderd

Wat voor progje? Een fullscreen mp3 speler? Ik ken mpxplay wel, maar welke functionaliteit hiervan wil je psies terugvinden? Ik weet dat volgens mij PCDJ Red zich dedicated laat draaien, misschien dat je dat iets vindt?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 11:08
idd, voor windows zijn wel mooiere progjes te vinden, wat voor functionaliteit van MPXPLAY zoek je precies

Verwijderd

Topicstarter
full screen, het liefst met een lijst gesorteerd op artiest en een zoekfunctie!

ps. winamp3, mediaplayer, pcdj, traktor dj, bmp studio heb ik allemaal al geprobeerd.. de media library van winamp komt het meest in de buurt van wat ik zoek...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 18:09 ]

Verwijderd

Hmmm, meer een jukebox achtig proggel dus, met aparte categorien voor artiesten? IIG geen dj proggel, daar heb je de beste wel van gehad, en winamp2 zul je wel te primitief vinden, een niet gecategorieseerde playlist?

ff nog wat proggels voor je gezocht, check them zelf even out zou ik zeggen :)

Media Jukebox, commercieel proggel wat beweert goeie organiser te zijn
Musicmatch Jukebox
freeware proggel volges mij, speciaal voor organiseren van muziek (en speelt ook nog :))

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 18:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 18:16:
Hmmm, meer een jukebox achtig proggel dus, met aparte categorien voor artiesten? IIG geen dj proggel, daar heb je de beste wel van gehad, en winamp2 zul je wel te primitief vinden, een niet gecategorieseerde playlist?

ff nog wat proggels voor je gezocht, check them zelf even out zou ik zeggen :)

Media Jukebox, commercieel proggel wat beweert goeie organiser te zijn
Musicmatch Jukebox
freeware proggel volges mij, speciaal voor organiseren van muziek (en speelt ook nog :))
deze lijken allemaal aardig veel op Winamp enik zoek meer een MPXPLAY achtige simpele player...

Verwijderd

ik vin winamp een stuk simpeler als mpxplay? Maar wat bedoel je daahaaaan? :P

Met een textinterface ofzo? Gebruik dan fijn MPXPLAY als je geen mooiere proggel wilt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:33:
ik vin winamp een stuk simpeler als mpxplay? Maar wat bedoel je daahaaaan? :P

Met een textinterface ofzo? Gebruik dan fijn MPXPLAY als je geen mooiere proggel wilt?
Jah maar MPXPLAY werkt niet onder windows! anders had ik hem wel gebruikt!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04
kun je anders geen dos-box openen? en daar mpxplay starten

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 22:41:
[...]

Jah maar MPXPLAY werkt niet onder windows! anders had ik hem wel gebruikt!
Hoezo niet? Hier werkt ie prima? Check wel ff, er zijn 2 versies, een dos6.0 optimized, en een 7.0 optimized, denk dat je die laatste moet hebben. Verder kun je nog onder de prefs van mpxplay.exe (right mouse button) erges instellen dat ie win niet detecteert

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem is dat m`n divx/dvd/mp3 bak op m`n tv is aangesloten en ik draai dan op 800x600 met grote iconen, etc... om het nog een beetje duidelijk eruit te laten zien... Winamp kan je vergroten.. als ik hem op 150% zet is het opzich leesbaar.. maar elke keer als je opnieuw opgestart hebt dan zet ie hem weer terug in 100% ipv 150% SUPER IRRITANT! Daarom zocht ik zoiets als MPXPLAY omdat die vrij duidelijk is en meteen fullscreen komt...

Verwijderd

Ow. Eh, dat heb ik ook geprobeerd, enige probleem wat ik daarbij had is dat mijn TVOUT geen dosbeelden doorgaf :/ Misschien is de winampOnTV plugin iets voor jou? Is een winamp2 plugin, en is te vinden op winamp.com ergens.

Maar als je deze uitleg in je openingspost gepost had, was het wel veel duidelijker geweest :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 14:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 14:52:
Ow. Eh, dat heb ik ook geprobeerd, enige probleem wat ik daarbij had is dat mijn TVOUT geen dosbeelden doorgaf :/ Misschien is de winampOnTV plugin iets voor jou? Is een winamp2 plugin, en is te vinden op winamp.com ergens.

Maar als je deze uitleg in je openingspost gepost had, was het wel veel duidelijker geweest :)
Thnx!! Ik zal is kijken of het iets is!

Sorry.. ik zal de volgende keer m`n openingspost duidelijker maken!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem dus getest maar er zit 1 HEEL groot nadeeel aan!, bij MPXPLAY is het zo als je een liedje afspeeld en je klikt daarna een ander liedje aan dan gaat hij het liedje afspelen wat je als laatste aangeklikt hebt...

Bij dat WinampONTV is het zo dat als je een liedje afspeeld en je klikt dan een ander liedje aan zegt hij: added to playlist ipv dat hij het laatst aangeklikte liedje afspeeld.... :(

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
een jaartje terug gebruikte ik dj2000 (geloof ik :? ) dit was een bijzonder handig progsel om mp3's terug te vinden.
Maar heb je wel is ged8 aan Mood logic?
fantastisch gewoon! :9 is niet gratis maar zo verschrikkelijk handig, deze zoekt info op van internet op met behulp van de mp3tag en catalogiseerd zo je mp3's op een verschrikkelijk duidelijke manier.
http://www.moodlogic.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Dnc1n op 22-02-2003 21:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dnc1n schreef op 22 February 2003 @ 21:51:
een jaartje terug gebruikte ik dj2000 (geloof ik :? ) dit was een bijzonder handig progsel om mp3's terug te vinden.
Maar heb je wel is ged8 aan Mood logic?
fantastisch gewoon! :9 is niet gratis maar zo verschrikkelijk handig, deze zoekt info op van internet op met behulp van de mp3tag en catalogiseerd zo je mp3's op een verschrikkelijk duidelijke manier.
http://www.moodlogic.com/
leuk progje maar niet wat ik zoek..... als ik het zo op het eerste gezicht zie...
Pagina: 1