Toon posts:

Hoe zit het met policy rondom casemod-topics in CME?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was weer hoe normaal aan ut surfen in CM&E...

Kom ik daar een gesloten topic tegen (het gaat om dit topic: [rml][ CM]enermax mod[/rml] ). De poster is dus iemand die net nieuw is in het Casemodden, dat gaf hij ook al zelf aan. Maar volgens mij was hij toch wel apetrots dat hij dit had kunnen klaar spelen. Het was een enermax case die al een raampje bevatte, maar hij had er nog een ccfl ingebouwd, led fans ingezet, rounded cabels, zijn cd-rom drives gestealth, en hij had ook nog een 240x128 lcd'tje ingebouwd. Ik vind dit toch voor een beginner een aardige start. Ook de startpost was voor een beginner toch wel aardig goed en zijn topictitel begin met [CM] en dit duidt voor mij erop dat hij toch ook wel de faq had doorgelezen.

Toen las ik waarom het topic was gesloten door m-m en dat vond ik toch wel onterecht. Ik zal eventjes quoten:
Sorry je hebt nu een betere topicstart en duidelijkere pics en er valt nu te zien wat je gedaan hebt: bijster weinig. Je hebt een LCD geinstalleerd, een stealthmodje en een ccfl. Niet echt big stuff, dit lijkt me toch typisch iets voor [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic.
Ik vraag me toch af, wanneer mag je dan wel een eigen topic openen waarin je je case toont? Moet je dan een behoorlijke paintjob aan je kast hebben gegeven; alles hebben gestealth; tft-schermpje erin; waterkoeling; rounded cables; ccfl's; ledjes vervangen door blauwe leds; rheobus :?

Ik zou het toch wel fijn vinden, als ik dit topic weer open zag. Want hij had zijn case al eerder gepost, maar zijn topic voldeed niet aan de policy, nu heeft hij het wel gedaan volgens de policy en gaat hij weer dicht :/

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40
Voor dit soort dingen moet je de mod meelen die hem dicht heeft gegooit, m-m dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb even je topictitel een andere naam gegeven, want het gaat ook een beetje over het beleid alhoewel het nu meer op een zeurtopic 'mn topic in onterecht dicht lijkt'

Anders komt er een mod en die verwijst je meteen door naar m-m ;)

[ Voor 17% gewijzigd door LuNaTiC op 21-02-2003 17:23 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik zie je punt wel hoor :) Het is ook heel erg natte vinger werk, je zegt dat de topicstarter een goede topicstart heeft gemaakt: het was weliswaar zn 2e poging, maar da's helemaal waar: ik heb hem daar ook op gecomplimenteerd in m'n sluitpost. Een LCD inbouwen is soms wel lastig werk, maar er valt weinig aan te showen. Drives stealthen vereist ook enige creativiteit, maar is ook niet echt iets wat er nou echt een mooie mod van maakt ofzo. De rest (fan er in zetten, ccfl inbouwen, rounded cables) vind ik weinig bijzonders: het kopen van die dingen is meer moeite dan het inbouwen.
Ik begrijp 100% dat de topicstarter wel trots op zn werk is (en terecht wel!), maar dit is precies waarom het "Post hier je kleine mods"-topic in het leven is geroepen. Je kan daar toch laten zien wat je gepresteerd hebt en waar je trots op bent. Het is namelijk wel zo, dat iedere ingebouwde ccfl posten gewoon het forum niet ten goede komt, imho uiteraard :P

Maar goed, als een van de roden vind dat deze wel weer open mag, vind ik t best: het is namelijk idd wel een beetje een twijfelgevalletje.

Edit: ik heb de draad er weer eens even bijgepakt en mn geheugen gekraakt: ik wou m ook in de eerste instantie wel even open houden eigenlijk vanwege de inzet die hij had gedaan voor het openen, hoewel het een twijfelgeval was. De eerste reacties in de draad hielpen daar niet echt aan mee.

[ Voor 20% gewijzigd door m-m op 21-02-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
m-m schreef op 21 February 2003 @ 17:29:
Edit: ik heb de draad er weer eens even bijgepakt en mn geheugen gekraakt: ik wou m ook in de eerste instantie wel even open houden eigenlijk vanwege de inzet die hij had gedaan voor het openen, hoewel het een twijfelgeval was. De eerste reacties in de draad hielpen daar niet echt aan mee.

Nee om eerlijk te zijn vind ik sommige reacties binnen het topic sowieso niet echt je-van-het
Hmmm....

Ja wel een beetje heel veel premod.

Maar weer een topic openen ?

Slotje !
offtopic: 512+128=640

Ontopic: slotje net als je andere topics

kijk eens op http://www.beginnersweb.nl
zijn nou niet echt reply's waarmee die jongen geholpen wordt. Je zegt immers zelf dat die jongen weinig verkeerd doet, behalve een misplaatsing, en dan wordt ie zo weggehoond. Vind ik een beetje jammer :)

Echter mocht je de thread willen heropenen, dan denk ik dat dat niet veel effect heeft. Mensen die de thread lezen, zijn gelijk overtuigd van de 'fout' van de TS en honen hem weg, of er ontstaat een flamewar over het slotje geroep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

even een korte reactie van mijn kant...

Als ik de twee alineas uit de algemene faq even quote:
Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
en dit vervolgens naast bovenstaand topic hou, dan vraag ik me zelfs af of dit nou uberhaupt wel op GoT hoort. Het merendeel is kant-en-klaar gemod en dus zou je dit bijna kunnen zien als iemand die een pc-tje in elkaar schroeft.

De eigenlijke waarde van het topic voor de GoT database is ook minimaal. Geen innovatieve zaken en tot een diepgaande discussie zal een dergelijk topic ook wel niet leiden.

Imho heeft m-m dus correct gehandeld door dat topic te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach jah, ik heb in ieder geval gezegd wat ik er van vindt, wat jullie ermee doen dat moeten jullie dan maar voor jullie zelf uitmaken... Toch bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me btw wel op dat er steeds minder topics komen op CME. (Of dat lijkt zo.)
Want elk modje moet nu ik het "Post hier je kleine mods"-topic.
(Of verandert idd in een flame war wat ook te triest voor woorden is :()
En er worden voor me gevoel veel normale topics gesloten.

Veel mensen posten daarom hun mods nie meer,
ik heb dit al van verschillende personen gehoord.

Dit is natuurlijk erg jammer maar er moet wel iets aan te doen zijn.

Daarom vind ik ook dat een Casemod log gedeelte moet komen.
Voor mensen die hun case van begin tot eind willen posten.

Want als ik nu een topic zou willen openen, waarin ik van begin tot eind me case mod wil showen, wordt dit gesloten of doorwezen naar het "Post hier je kleine mods"-topic posten.
Terwijl ik gewoon een logboek wil bijhouden ala ReseTTim.

De kleine mods kunnen dan gewoon in CME blijven.

Ik heb dit al een aangegeven aan een modje
en als het goed is loopt er een topic over in het 4 mods Only gedeelte @ GOT.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 00:57:
Het valt me btw wel op dat er steeds minder topics komen op CME. (Of dat lijkt zo.)
Want elk modje moet nu ik het "Post hier je kleine mods"-topic.
(Of verandert idd in een flame war wat ook te triest voor woorden is :()

Want als ik nu een topic zou willen openen, waarin ik van begin tot eind me case mod wil showen, wordt dit gesloten of doorwezen naar het "Post hier je kleine mods"-topic posten.

Daarom vind ik ook dat een Casemod log gedeelte moet komen.
Voor mensen die hun case van begin tot eind willen posten.

De kleine mods kunnen dan gewoon in CME blijven.

Ik heb dit al een aangegeven aan een modje
en als het goed is loopt er een topic over in het 4 mods Only gedeelte @ GOT.

Sorry :?
Topics die normaal ook op slot waren gegaan worden nu verwezen naar het "Post hier je kleine mods"-topic. Zo wordt er een kans geboden om een casemod te laten zien wat vroeger niet kon. Onzin dus wat je zegt.
Casemod log gedeelte? Ik zie het nut daar niet zo van in eigenlijk. Een mod moet je gewoon posten als je er klaar mee bent: tenzij je tegen problemen aan loopt en daar hulp mee nodig hebt. En als je echt ff iets wilt laten zien maar je bent nog niet klaar... dan kan dat in dat inmiddels in deze draad beruchte topic "Post hier je kleine mods".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 February 2003 @ 01:00:

[...]

Sorry :?
Topics die normaal ook op slot waren gegaan worden nu verwezen naar het "Post hier je kleine mods"-topic. Zo wordt er een kans geboden om een casemod te laten zien wat vroeger niet kon. Onzin dus wat je zegt.
Casemod log gedeelte? Ik zie het nut daar niet zo van in eigenlijk. Een mod moet je gewoon posten als je er klaar mee bent: tenzij je tegen problemen aan loopt en daar hulp mee nodig hebt. En als je echt ff iets wilt laten zien maar je bent nog niet klaar... dan kan dat in dat inmiddels in deze draad beruchte topic "Post hier je kleine mods".
Tweakers gezegde: "Een Casemod is nooit klaar."

De rede dat ik dit zeg omdat ik Casemod log gedeelte
toch veel op andere forums zie zoals Bit-tech & Virtual-Hideout.
[sub](En dit zijn toch best goede sites. :z )
Ik ben van mening dat je dan daar mensen kan helpen met problemen
die ze tegenkomen met het maken van de mod.
En dat de logs ideeen aan anderen geven over hoe ze iets kunnen maken.
En dat logs mensen aan het modden zetten
doordat ze zien dat het niet moeilijk hoeft te zijn.
En dat ze leren van fouten van anderen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik sluit me aan bij -Dissection-. Dit zou idd, wel erg fijn zijn :)

[edit]
Misschien dat je dan als tag [Projekt] ervoor zet, zodat de users zien dat dit een topic is waarbij je de casemod van voor af aan kunt volgen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

true true.. maar met klaar begrijp je ook wel wat ik bedoel.. Er zijn mensen die openen een topic omdat ze een gat in hun zijkant hebben gedremeld, maar hun raamrubber nog niet binnen hebben en nog lang niet klaar zijn en dan toch al een topic openen. Of net hun powerledje vervangen en alweer naar de newtopic-knop springen. Als iemand zegt "in de toekomst ga ik misschien nog dit en dat doen" dan vind ik dat wel best eigenlijk, "volgende week maak ik nog ff een blowhole en doe ik een stealthmod" dan denk ik, wacht nou gewoon ff tot volgende week dan met posten. En met sites als VH enzo is GoT nou eenmaal niet vergelijkbaar: er gebeuren hier ook nog andere dingen dan puur Casemodden en Overclocken enzo. Casemod log gedeelte zou dan een apart forum moeten worden, daar zijn te weinig geintreseerden voor hier op GoT om dat een heel extra forum waardig te maken. De splitsing tussen Casemodden en Overclocken destijds was al heel wat....

[ Voor 15% gewijzigd door m-m op 24-02-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 February 2003 @ 01:11:
true true.. maar met klaar begrijp je ook wel wat ik bedoel.. Er zijn mensen die openen een topic omdat ze een gat in hun zijkant hebben gedremeld, maar hun raamrubber nog niet binnen hebben en nog lang niet klaar zijn en dan toch al een topic openen. Of net hun powerledje vervangen en alweer naar de newtopic-knop springen. Als iemand zegt "in de toekomst ga ik misschien nog dit en dat doen" dan vind ik dat wel best eigenlijk, "volgende week maak ik nog ff een blowhole en doe ik een stealthmod" dan denk ik, wacht nou gewoon ff tot volgende week dan met posten. En met sites als VH enzo is GoT nou eenmaal niet vergelijkbaar: er gebeuren hier ook nog andere dingen dan puur Casemodden en Overclocken enzo.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is om een maatstaaf te leggen,
voor wat is nu een kleine mod en wat nu een grote.

Maar in CME & DOC hoort het toch juist om
puur Casemodden en Overclocken te gaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 01:18:
[...]
Maar in CME & DOC hoort het toch juist om
puur Casemodden en Overclocken te gaan. :?

Wat mij betreft wel >:) maar daar denkt de rest van GoT toch wel heel anders over. GoT is een forum voor de vergevorderde computergebruiker: niet specifiek voor de overclocker/casemodder, die valt daar gewoon ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 24 February 2003 @ 01:11:
true true.. maar met klaar begrijp je ook wel wat ik bedoel.. Er zijn mensen die openen een topic omdat ze een gat in hun zijkant hebben gedremeld, maar hun raamrubber nog niet binnen hebben en nog lang niet klaar zijn en dan toch al een topic openen. Of net hun powerledje vervangen en alweer naar de newtopic-knop springen. Als iemand zegt "in de toekomst ga ik misschien nog dit en dat doen" dan vind ik dat wel best eigenlijk, "volgende week maak ik nog ff een blowhole en doe ik een stealthmod" dan denk ik, wacht nou gewoon ff tot volgende week dan met posten. En met sites als VH enzo is GoT nou eenmaal niet vergelijkbaar: er gebeuren hier ook nog andere dingen dan puur Casemodden en Overclocken enzo. Casemod log gedeelte zou dan een apart forum moeten worden, daar zijn te weinig geintreseerden voor hier op GoT om dat een heel extra forum waardig te maken. De splitsing tussen Casemodden en Overclocken destijds was al heel wat....
Mja, ik vind dat je er dan toch voordelen bij hebt, net zoals Dissection al aangaf. Zo zag je namelijk bij Resettim zijn topic, dat toen hij problemen had hij dat zo kon stellen in zijn topic, en er een oplossing werd gevonden. Heb je nou geen topic lopen, dan krijg je weer een nieuw topic waarin die vraag wordt gesteld.

Voorbeeld: Als jij een case bent aan het maken en je bent een eigen plexiglas reservoir aan het maken, en je loopt daarbij tegen een probleem op, dan kan je dat zo in je eigen topic vragen. Maar als je nouw geen topic hebt lopen dan komt er weer een nieuw topic (weet ik wel zeker!), waarin hij/zij zijn vraag steld. Dan komen de modjes weer en die zeggen dat je de search moet gebruiken.

Dit betekend dus dat jullie ook wat moderatorwerk bespaart zal blijven.

Sommige mensen vinden dit idee geen goed idee, omdat het topic vaker offtopic wordt. Maar dat is een foute gedachte, deze gedachte is vooral opgewekt door resettim's topic (niets tegen resettim ofzo), omdat dit wel heel erg lang was uitgetrokken. Er zijn in totaal 3 topic's over geweest ofzo? Maar was natuurlijk wel leuk om te zien hoe het in zijn werk ging.

Ik vind vooral de spanning leuk. Pak ik weer ff dat voorbeeld van dat reservoir bij de hand. Stel dat iemand zo'n reservoir heeft gemaakt en binnenin zijn eigen casemod topic dat heeft gepost, en hij zegt dan dat hij morgen zijn hele wc incl. eigen gemaakt reservoir gaat inbouwen. Dan zit ik dus met smacht te wachten op morgen, en kan ik zeg maar al gaan "dromen" over hoe dat eruit gaat zien. Ik vind dit dus in principe geweldig!

Kunnen jullie moderators dit voorstel niet eens voorleggen, of is het al voorgelegd (volgens dissection dus wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum komen toch ook echt wel minder gevorderde computer gebruikers.
En die willen graag van ons (vergevorderede computergebruikers) dingen weten / leren.

Mensen die graag willen aan een casemod willen beginnen
hebben aan alleen plaatjes niet genoeg denk ik.
Die willen graag weten hoe ze iets moeten doen.
Een log kan imho een goed hulpmiddel zijn hun te helpen met de eerste stappen.
Doordat ze kunnen lezen / zien / volgen hoe andere dit uitgevoerd hebben.

Er hoeft imho niet perse een nieuw gedeelte in Harde Waren.
Maar een link naar het log gedeelte in CME moet kunnen denk ik.
(Dezelfde link kan dan ook in DOC komen omdat er ook WC in voor kan komen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 01:24:
[...]

Mja, ik vind dat je er dan toch voordelen bij hebt, net zoals Dissection al aangaf. Zo zag je namelijk bij Resettim zijn topic, dat toen hij problemen had hij dat zo kon stellen in zijn topic, en er een oplossing werd gevonden. Heb je nou geen topic lopen, dan krijg je weer een nieuw topic waarin die vraag wordt gesteld.
Eens: projecten als ReseTTim en Oeloe hun topics destijds zouden imho ook wel moeten kunnen.. Dat kan volgens mij ook nog wel hoor :) Die regel is niet tegen dat soort dingen maar tegen voorbeelden zoals ik in mn vorige post beschreef.
Voorbeeld: Als jij een case bent aan het maken en je bent een eigen plexiglas reservoir aan het maken, en je loopt daarbij tegen een probleem op, dan kan je dat zo in je eigen topic vragen. Maar als je nouw geen topic hebt lopen dan komt er weer een nieuw topic (weet ik wel zeker!), waarin hij/zij zijn vraag steld. Dan komen de modjes weer en die zeggen dat je de search moet gebruiken.
Als het een searchvraag is hoeft diegene het natuurlijk helemaal niet te vragen.. Niet in zn eigen bestaande thread en niet in een nieuw topic :P
Sommige mensen vinden dit idee geen goed idee, omdat het topic vaker offtopic wordt. Maar dat is een foute gedachte, deze gedachte is vooral opgewekt door resettim's topic (niets tegen resettim ofzo), omdat dit wel heel erg lang was uitgetrokken. Er zijn in totaal 3 topic's over geweest ofzo? Maar was natuurlijk wel leuk om te zien hoe het in zijn werk ging.
Dat was idd wel erg extreem.. In principe kan tegen offtopic gebral gewoon worden opgetreden hoor.... Zulke draden zijn nog altijd overzichtelijker dan bijvoorbeeld IA-threads.
Ik vind vooral de spanning leuk. Pak ik weer ff dat voorbeeld van dat reservoir bij de hand. Stel dat iemand zo'n reservoir heeft gemaakt en binnenin zijn eigen casemod topic dat heeft gepost, en hij zegt dan dat hij morgen zijn hele wc incl. eigen gemaakt reservoir gaat inbouwen. Dan zit ik dus met smacht te wachten op morgen, en kan ik zeg maar al gaan "dromen" over hoe dat eruit gaat zien. Ik vind dit dus in principe geweldig!
Ik heb gelukkig nog nooit echt over een casemod gedroomd, dat is wel een teken dat je ver heen bent volgens mij :+
Kunnen jullie moderators dit voorstel niet eens voorleggen, of is het al voorgelegd (volgens dissection dus wel)?

Tsja.. Ik ben een litemod, ik voer uit, ik maak geen regels. Ik vind dat je idd wel een paar punten hebt. Een los log-gedeelte zie ik niet zitten maar grotere casemods alla ReseTTim vind ik wel leuk ja: ik zal eens vragen hoe het daar nu mee zit, of dat nog mag. Maar dan moet het wel duidelijk zijn dat dat niet geldt voor dingen als een window maken.. blowholetje.. rounded cables d'r bij.. Affijn: je kent het.

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 01:31:
Op het forum komen toch ook echt wel minder gevorderde computer gebruikers.
En die willen graag van ons (vergevorderede computergebruikers) dingen weten / leren.
Dat kan... Die kunnen een vraag stellen als ze er met de search niet uitkomen :P
Er hoeft imho niet perse een nieuw gedeelte in Harde Waren.
Maar een link naar het log gedeelte in CME moet kunnen denk ik.
(Dezelfde link kan dan ook in DOC komen omdat er ook WC in voor kan komen.)

Volgens mij is het met React niet mogelijk om fora binnen fora aan te maken. Een los gedeelte binnen CME kan dus niet. 1 groot log-topic kan wel, maar dat lijkt me echt een enorme ramp qua overzichtelijkheid.

[ Voor 14% gewijzigd door m-m op 24-02-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 februari 2003 @ 01:33:

Ik heb gelukkig nog nooit echt over een casemod gedroomd, dat is wel een teken dat je ver heen bent volgens mij :+
Gedroomd is misschien wat overdreven,
maar geintresseerd zijn hoe het gaat worden mag best imho.
(Ik droom soms wel over me eigen casemod, betekend dat bu dat ik gek ben ? 8)7 )
Tsja.. Ik ben een litemod, ik voer uit, ik maak geen regels. Ik vind dat je idd wel een paar punten hebt. Een los log-gedeelte zie ik niet zitten maar grotere casemods alla ReseTTim vind ik wel leuk ja: ik zal eens vragen hoe het daar nu mee zit, of dat nog mag. Maar dan moet het wel duidelijk zijn dat dat niet geldt voor dingen als een window maken.. blowholetje.. rounded cables d'r bij.. Affijn: je kent het.
Voor het log gedeelte kunnen natuurlijk ook weer regels & een faq gemaakt worden.
Dat kan... Die kunnen een vraag stellen als ze er met de search niet uitkomen :P
Soms bieden soortgelijke topics niet altijd de gewenste antwoorden.
Volgens mij is het met React niet mogelijk om fora binnen fora aan te maken. Een los gedeelte binnen CME kan dus niet. 1 groot log-topic kan wel, maar dat lijkt me echt een enorme ramp qua overzichtelijkheid.
1 log topic is idd geen optie.

Maar een log gedeelte moet wel kunnen denk ik.
Ik vind wel dat het een kans moet krijgen,
desnoods testen jullie het uit voor een half jaar of een jaar.
Dan kan je zien of het nut heeft.

Ik heb btw wel gelijk wat goede ideeen gekregen
om zo'n log gedeelte netjes en up 2 date te houden.
Maar eerst eens kijken of het mag / overwegen waard is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 01:50:
[...]

(Ik droom soms wel over me eigen casemod, betekend dat bu dat ik gek ben ? 8)7 )
Neu.. dat heet trots :P
1 log topic is idd geen optie.
Maar een log gedeelte moet wel kunnen denk ik.
Ik vind wel dat het een kans moet krijgen,
desnoods testen jullie het uit voor een half jaar of een jaar.
Dan kan je zien of het nut heeft.
Ik blijf er geen fan van, maar goed, wie weet wat anderen er over te zeggen hebben :P Ik geef je weinig kans tho.
Ik heb btw wel gelijk wat goede ideeen gekregen om zo'n log gedeelte
netjes en up 2 date te houden.
Maar eerst eens kijken of het mag / overwegen waard is.

Ik zou idd eerst maar eens afwachten of er binnen de crew uberhaubt animo voor is (wat ik ernstig in twijfel trek) voor je met allerlei uitgewerkte plannen komt ja :P

<!-- en nu ga ik slapen -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 februari 2003 @ 01:54:
Ik zou idd eerst maar eens afwachten of er binnen de crew uberhaubt animo voor is (wat ik ernstig in twijfel trek) voor je met allerlei uitgewerkte plannen komt ja :P

<!-- en nu ga ik slapen -->
Goed uitgewerkte plannen kunnen misschien wel makkelijk zijn
om mensen het nut te laten zien van een log gedeelte.

Got is er toch voor de tweakers ?

Ik denk dat er onder de tweakers wel animo voor is.
Ik wil hier desnoods wel een poll voor starten.

Bespreekbaar moet het kunnen zijn imho.
Wat ik zei desnoods maar voor een half jaar als test.
Als het dan niet aan de verwachtingen voldoet kan het alsnog geschrapt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 24 February 2003 @ 01:33:
[nohtml]
[...]

[...]
Niet letterlijk dromen :P. Het staat toch ook tussen " ;) Gwoon erover nadenken *D

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik weet niet of het mogelijk is met react, maar misschien kan er een subforum in cme gemaakt worden, waar users een eigen topic met hun zooi kunnen plaatsen, en waar niemand op kan reageren anders dan de topicstarter. zo kan je een werklog houden, je mods so far showen, zonder dat er allemaal replies tussen zitten wat de modjes een hoop werk bespaard en voor de bezoekers lekker wegleest. replies met dode pics zouden misschien dan wel verwijderd moeten worden. tis misschien een idee om alleen "post rights" toe te kennen aan vaste bezoekers van GOT-CME. (beetje het HK idee)

misschien is het niet haalbaar, maarja... blijven meedenken he? ;)

Mn 3D printer blogje..

• m-m
  • Niet online

m-m

Een subforum binnen een subforum kan dus niet :)

Ik kan niet anders zeggen dan eerst en dat is dat er over gepraat wordt. Gewoon afwachten.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
naja, das jammer dat dat niet kan.. :/
magoed, zolang er nog over gepraat wordt, gebeurt er nog iets mee. we wachten af :)

Mn 3D printer blogje..

Pagina: 1