Na dat ik vandaag deze post gepost had, kreeg ik ineens een mailtje in mijn postbus.
Dit mailtje (waarvan ik naam achterwege laat, is wel zo netjes!!) ging over de spelfouten die in mijn post staan.
hier het mailtje: (dikgedrukt was bij mij achtergrond groen)
/me denkt nu dat ie de enigste is met spelfouten!!
Dit mailtje (waarvan ik naam achterwege laat, is wel zo netjes!!) ging over de spelfouten die in mijn post staan.
hier het mailtje: (dikgedrukt was bij mij achtergrond groen)
Heeft iemand ooit meer zo'n soort mailtje gehad??Gepost door Hawks vrijdag 21 februari 2003 - 11:55 Score: 1 (Inzichtvol)
Hier sluit ik me bij aan,
en, met de slechte economie van tegenwoordig staan de bedrijven niet echt te springen om vanalles te gaan sponsoren.
Zoals hierboven ook al gezecht, er valt voor het bedrijf zo weinig klanten mee te winnen, dus te verdienen, dus levert het sponsoren niet veel op. Behalve als je naar grote tournooien gaat, en de gemiddelde clan organiseert volgens mij zelf af en toe een tournooitje, gewoon met wat vrienden.
Verder is het als je een aardige clan hebt en het bedrag door iedereen deelt, echt niet zo fantastisch duur om een eigen server te hebben (via een gameprovider / bedrijf dat misschien wel een BEETJE mee wil sponsoren).
maja, je kent de nederlanders he, allemaal geld te kort, en zuinig!!!
In antwoord op vorenstaande STUDENT ????????
Van alles (twee woorden) Gezecht (gezegt) Valt voor het bedrijf weinig zo weinig mee te winnen er zijn voor het bedrijf weinig klanten mee te winnen of er valt weinig te winnen, niet de vorenstaande combinatie
Maarja en niet maja, Nederlanders en niet nederlanders.
Jij zal danwel zo’n Franstalige Belg zijn die ook Vlaams probeert te spreken en schrijven.
Leer ze STUDENT, je hebt nog wat te doen !!!!!!!!!!!!
/me denkt nu dat ie de enigste is met spelfouten!!