Toon posts:

Mail met spelfouten over mijn reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na dat ik vandaag deze post gepost had, kreeg ik ineens een mailtje in mijn postbus.

Dit mailtje (waarvan ik naam achterwege laat, is wel zo netjes!!) ging over de spelfouten die in mijn post staan.

hier het mailtje: (dikgedrukt was bij mij achtergrond groen)
Gepost door Hawks vrijdag 21 februari 2003 - 11:55 Score: 1 (Inzichtvol)

Hier sluit ik me bij aan,
en, met de slechte economie van tegenwoordig staan de bedrijven niet echt te springen om vanalles te gaan sponsoren.

Zoals hierboven ook al gezecht, er valt voor het bedrijf zo weinig klanten mee te winnen, dus te verdienen, dus levert het sponsoren niet veel op. Behalve als je naar grote tournooien gaat, en de gemiddelde clan organiseert volgens mij zelf af en toe een tournooitje, gewoon met wat vrienden.

Verder is het als je een aardige clan hebt en het bedrag door iedereen deelt, echt niet zo fantastisch duur om een eigen server te hebben (via een gameprovider / bedrijf dat misschien wel een BEETJE mee wil sponsoren).

maja, je kent de nederlanders he, allemaal geld te kort, en zuinig!!!

In antwoord op vorenstaande STUDENT ????????

Van alles (twee woorden) Gezecht (gezegt) Valt voor het bedrijf weinig zo weinig mee te winnen er zijn voor het bedrijf weinig klanten mee te winnen of er valt weinig te winnen, niet de vorenstaande combinatie

Maarja en niet maja, Nederlanders en niet nederlanders.

Jij zal danwel zo’n Franstalige Belg zijn die ook Vlaams probeert te spreken en schrijven.

Leer ze STUDENT, je hebt nog wat te doen !!!!!!!!!!!!
Heeft iemand ooit meer zo'n soort mailtje gehad??
/me denkt nu dat ie de enigste is met spelfouten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Hmm nee terwijl met Nederlands sucked, maargoed in jou post was het wel heeel erg erg... gezechd met ch... damn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou zeg, als we nu toch een moraalridder in ons midden hebben :{. Er zijn mensen die slecht zijn in spelling, maar om daar nou voor te mailen? :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Wat een onzin zeg, trek je er maar niets van aan (of is dat 1 woord :+ ) Waarschijnlijk maakt mister perfect nooit een spelfaut

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Dat gaat wel heel ver zeg :/
Geef dan gewoon een reactie op het artikel en geef een spellingtip offtopic ;)

offtopic:
[quote]
/me de enigste[/quote]
:X

[ Voor 1% gewijzigd door j_du_pee op 21-02-2003 17:32 . Reden: typo ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk, hij kan ook goed de grammatica:
Leer ze STUDENT, je hebt nog wat te doen !!!!!!!!!!!!
Dit moet het eigelijk zijn:
Leer ze student, want jij hebt nog iets te doen!
Kom op /me , pak em terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

LOL, ik denk dat ik zo'n mailtje eerder verdien dan jouw :P Ik mijd zoveel mogelijk het gebruik van d en dt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik weet niet wij dat mailtje aan jou gestuurd heeft, maar zelf maakt ie ook een paar leuke fouten en foute "verbeteringen"
danwel
Twee woorden.
Gezecht (gezegt)
Moet gewoon "gezegd" zijn :D. D/t-fout op basisschoolniveau. Wat een neppurist zeg :+.

[ Voor 68% gewijzigd door Wouter Tinus op 21-02-2003 18:13 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wouter Tinus schreef op 21 February 2003 @ 18:11:
Ik weet niet wij dat mailtje aan jou gestuurd heeft, maar zelf maakt ie ook een paar leuke fouten en foute "verbeteringen"
Twee foutjes.

Aan het einde van een zin zet je een punt :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja. Ik weet niet. Lijkt me een grap. Zou ik niet serieus op ingaan of smakelijk om lachen. Sommige mensen zijn dyslectisch. Gezecht is typisch een spelfout van een dyslectisch persoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Staan wel grote fouten in maar het blijft een forum, geen dictee nederlands :>
in bijna elk topic staan wel fouten maar om te mailen... kwestie van persoon

MaLa! zit ook wel eens te twijfelen tussen dt, t, en andere nieuwe woorden :+

[ Voor 60% gewijzigd door _MaLa_ op 21-02-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

"is gezegd" had het natuurljk moeten zijn.

* RM-rf is überhaupt fehler-proof in Rechtschreibung. :X

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven al gezegd is
of
Zoals ik hierboven al gezegd heb

:P

Maar goed, ik vind het op zich prima dat iemand wordt aangesproken op schrijf-, taal- en stijlfouten, maar niet op deze manier. Dit is wel heel erg lame namelijk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

silentsnow schreef op 21 February 2003 @ 18:54:
[...]

Twee foutjes.

Aan het einde van een zin zet je een punt :P

Goh wat zijn we lekker bijdehand vandaag, ik zeg toch niet dat ik zelf foutloos schrijf? Kijk trouwens eens goed naar het einde van je eigen zin :X :X.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 21-02-2003 19:44 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja.

Ik moet bekennen dat ik wel eens een mailtje naar een newsposter gestuurd heb omdat er iets aan de grammatica niet klopte of omdat iets gewoon niet echt leesbaar was. (Maar dan gewoon vriendelijk, met het doel de draad niet te vervuilen.)

Maar iemand een mailtje sturen over spel/type/grammatica fouten in een gewone user post ?!? Meneer heeft zelf waarschijnlijk te weinig huiswerk meegekregen van school. En dan nog grammatica fouten maken ook.

Maar waarom schrijft hij/zij: "In antwoord op vorenstaande STUDENT ????????" ? In antwoord waarop? Heb je een vraag gesteld ofzo? Zo niet: dan moet het zijn "In reactie op..." weer een foutje :P

Maar ik zou zo zeggen: blacklist in maiwasher, lekker handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Whoei!
Hawks denkt nu dat ie de enigste is met spelfouten!!
enigste is fout moet: enige zijn!
lol, ik kan me ook ergeren aan slechte spelling/grammatica, alleen me er altijd druk over maken heb ik opgegeven. Ik probeer zelf goed te typen/schrijven omdat ik het belangrijk vind om goed en zo correct mogelijk over te komen aan anderen. Ik maak ook fouten, ik probeer nog steeds bij te leren.

[ Voor 7% gewijzigd door Spice op 22-02-2003 00:09 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Wouter Tinus schreef op 21 February 2003 @ 18:11:

[...]

Twee woorden.

[...]

Moet gewoon "gezegd" zijn :D. D/t-fout op basisschoolniveau. Wat een neppurist zeg :+.
Dan wel mag los danwel vast gespeld worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door MM op 21-02-2003 22:30 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Ik zou niet teveel op dat mailtje gaan letten hoor Hawks, want diegene die je gemaild heeft, snapt er zelf ook niet veel van. Hij/zij geeft aan dat het woord 'gezecht' bij jou niet klopt en verbetert het zelf dan ook nog eens, foutief, namelijk gezegt. Dat schrijf je dus met een 'd' en zijn/haar eigen interpunctie klopt ook niet. Gewoon niet op letten en negeren zou ik zeggen.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op 21 February 2003 @ 17:20:
Wat een onzin zeg, trek je er maar niets van aan (of is dat 1 woord :+ ) Waarschijnlijk maakt mister perfect nooit een spelfaut
volgens mij (en het woordenboek :+) stonden die er in zijn antwoord ook wel in :)
LOL, ik denk dat ik zo'n mailtje eerder verdien dan jouw Ik mijd zoveel mogelijk het gebruik van d en dt.
tis toch allemaal met dt :? ;)
Mja. Ik weet niet. Lijkt me een grap. Zou ik niet serieus op ingaan of smakelijk om lachen. Sommige mensen zijn dyslectisch. Gezecht is typisch een spelfout van een dyslectisch persoon..
en bedankt!!!
kheb nooit geweten dat ik dislectysch was ofzo, maar wel fijn dat je het me ff verteld :P
Ik moet bekennen dat ik wel eens een mailtje naar een newsposter gestuurd heb omdat er iets aan de grammatica niet klopte of omdat iets gewoon niet echt leesbaar was. (Maar dan gewoon vriendelijk, met het doel de draad niet te vervuilen.)

Maar waarom schrijft hij/zij: "In antwoord op vorenstaande STUDENT ????????" ? In antwoord waarop? Heb je een vraag gesteld ofzo? Zo niet: dan moet het zijn "In reactie op..." weer een foutje
Mailtje sturen naar nieuwsposter -> me 2 (maar die typen ook wel stukje grotere text als de gemiddelde reactie!!)

Ik denk dat ie dat 'student' gewoon uit mijn profiel heeft gehaald, anders kan ie dat nooit weten, ik ken heel die vent niet namelijk, en heb er al zeker geen vraag ofzo aan gesteld!!
enigste is fout moet: enige zijn!
lol, ik kan me ook ergeren aan slechte spelling/grammatica, alleen me er altijd druk over maken heb ik opgegeven. Ik probeer goed te typen/schrijven omdat ik belangrijk vind om goed en zo correct mogelijk over te komen aan anderen. Ik maak ook fouten, ik probeer nog steeds bij te leren.
ik ben maar alleen he (in die post dan) en zijn is meervoud, dus is het is :8

goed typen en schrijven, tja dat probeert (beina) iedereen wel volgens mij, je krijgt dan ook makkelijker een 'normale' beoordeling, en je wordt sneller serieus genomen!!
en zijn/haar eigen interpunctie klopt ook niet. Gewoon niet op letten en negeren zou ik zeggen.
interpunctie, woordenboek geleerd ofzo :9
Niet op letten, tja, als ik daar wakker van moet liggen, dan slaap ik denk ik nooit meer (en hij heeft al zo weinig tijd om te slapen!!)

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashdummy
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik vind de nonchalante schrijfstijl van de anonieme betwe(e)t(st)er beduidend onoverzichtelijker dan die van jou. De alinea waarin hij/zij verbeteringen aandraagt en zijn/haar aanhef zijn niet of nauwelijks voorzien van interpuncties, waardoor het geheel onaangenaam lastig in één oogopslag te lezen is geworden.
Eigenlijk wilde ik de zinsopbouw ook onder de loep nemen, maar dat zal helaas niet gaan, want die is er niet ...
Verder gebruikt hij/zij een uit de mode/roulatie geraakt woord (vorenstaand), wat de begrijpelijkheid van zijn e-mail ook niet ten goede komt.
Al met al leg ik mijn voorkeur bij jouw schrijfstijl die, mede door de manier waarop tegenwoordig zo velen hun berichten formuleren, dus vaak fonetisch, gelijkend de visuele realiteit of cryptisch, in telegram- of sms-stijl en niet te vergeten gebruikmakend van cijfers en letters die in vreemde talen een andere klank of uitspraak hebben, die men implementeert in vaak ook al buitenlandse woorden, plus alle mogelijke onderlinge combinaties, veel beter te begrijpen is.
Het enige wat ik hier verder aan toe wil voegen is dat de betwe(e)t(st)er nogal kinderachtig en bekrompen op mij overkomt en ik vermoed dat de gemiddelde mening zich schaart achter die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie wat waar??
sjezus zeg, wat ben jij nog wakker op dit tijdstip zeg :D
ik denk dat wat jij denkt ook wel gedacht wordt door de gemiddelde doordachte mededenker :P

/me gaat nu snel slapen :+
Pagina: 1