Hey,
Zoals mijn topictitel al zegt gaat mijn DVD-drive vanzelf dicht, en dan al na een halve seconde ofzo (dus te weinig tijd om een cd erin te stoppen).
Op aanraden van SH007 heb ik dit topic hier geplaatst, omdat het alleen is wanneer ik in windows ben ingelogd. (Dus als ik afmeld blijft hij wel openstaan).
Dit probleem heb ik niet met mijn cd-writer.
Ik heb zelf al geprobeerd om de actieve processes een voor een te sluiten, om te kijken of dat hielp, maar dat hielp dus niet. Voor de liefhebbers toch nog even een lijstje met mijn actieve processen (misschien dat er toch iets van een "grappig" virus bijzit
):
Het laatste wat ik gedaan heb wat met mijn cd-rom drives te maken zou kunnen hebben is met CDR identifier 1.63 gekeken naar de ATIP van een Maxell cd'tje, maar dat heeft denk ik weinig met mijn DVD-drive te maken.
Het betreft hier een LiteOn LTD-122.
Iemand nog suggesties?
Zoals mijn topictitel al zegt gaat mijn DVD-drive vanzelf dicht, en dan al na een halve seconde ofzo (dus te weinig tijd om een cd erin te stoppen).
Op aanraden van SH007 heb ik dit topic hier geplaatst, omdat het alleen is wanneer ik in windows ben ingelogd. (Dus als ik afmeld blijft hij wel openstaan).
Dit probleem heb ik niet met mijn cd-writer.
Ik heb zelf al geprobeerd om de actieve processes een voor een te sluiten, om te kijken of dat hielp, maar dat hielp dus niet. Voor de liefhebbers toch nog even een lijstje met mijn actieve processen (misschien dat er toch iets van een "grappig" virus bijzit
Ik heb zelf dus geen enkel idee meer waardoor dit zou kunnen komen. In linux heb ik het probleem ook niet.AcroTray.exe
aida32.bin
ccApp.exe
ccEvtMgr.exe
EM_EXEC.EXE
Explorer.EXE
GHOSTS~2.EXE
lsass.exe
mdm.exe
Mixer.exe
MultiChecker.exe
navapsvc.exe
AntiVirus\navapsvc.exe
nopdb.exe
NPROTECT.EXE
nvsvc32.exe
PwAgent.exe
services.exe
SETI@home.exe
smss.exe
spoolsv.exe
StyleXP.exe
StyleXPService.exe
svchost.exe
svchost.exe
taskswitch.exe
trillian.exe
washer.exe
WinBar.exe
winlogon.exe
Het laatste wat ik gedaan heb wat met mijn cd-rom drives te maken zou kunnen hebben is met CDR identifier 1.63 gekeken naar de ATIP van een Maxell cd'tje, maar dat heeft denk ik weinig met mijn DVD-drive te maken.
Het betreft hier een LiteOn LTD-122.
Iemand nog suggesties?
edit:
/Hmm, het is dus niet altijd. Nu staat hij al 1 minuut open.
//En nu ging hij dus weer na 1 sec dicht, vaag.
/Hmm, het is dus niet altijd. Nu staat hij al 1 minuut open.
//En nu ging hij dus weer na 1 sec dicht, vaag.
[ Voor 8% gewijzigd door Xander op 21-02-2003 16:41 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+