PCMCIA netwerkkaart laat laptop vastlopen

Pagina: 1
Acties:

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Hoi, ik heb net een PCMCIA netwerkkaartje gekocht voor mijn laptop.
OK eerst dus geinstalleerd, na herstarten zei de comp dat de kaart niet goed geinstalled was. Dus ik opnieuw installeren. Dat is goed gegaan.

Maar telkens als ik die kaart in mijn laptop steek loopt de laptop vast en als ik m eruit haal loopt ie weer stabiel... |:( Ik snap dat dus niet.

Ik heb al op de search gekeken. Maar volgens mij komt dit probleem ook nauwelijks voor. LOL
Enig idee???

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 19:18
Misschien moet je eens drivers opzoeken voor de netwerkkaart(pcmcia). Misschien dat het dan wel beter gaat. Kun je ook ff de specs, os en latop er bij vermelden?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• FireArrow
The_Greater schreef op 21 februari 2003 @ 16:14:
Misschien moet je eens drivers opzoeken voor de netwerkkaart(pcmcia). Misschien dat het dan wel beter gaat. Kun je ook ff de specs, os en latop er bij vermelden?
Uhmmmm. ik heb de drivers geinstalleerd en mijn specs staan onderaan dit berichtje 8)7 |:(

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn laptop. Ik heb een Fujitsu E352. Zodra die Xircom erin zat liep ie vast. Als ie dur uit was deed iet prima. Ook met drivers van de Xircom site deed ie het neit goed. Dat was met Windows 98. Heb door gebrek aan RAM (32Mb) Maar geen Windows 2000 geprobeerd. Dat trok dat ding niet. Heb daarna RedHat geïnstalleerd. Werkte die wel.

• FireArrow
ja maar ik wil 98 behouden
Kan het ook anders?

Niemand?? ;(

[ Voor 17% gewijzigd door FireArrow op 22-02-2003 13:09 ]

Verwijderd

ik heb een PCMCIA kaart gekocht met win 98 en door die kaart start de laptop ontzettend langzaam op.

• FireArrow
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 15:58:
ik heb een PCMCIA kaart gekocht met win 98 en door die kaart start de laptop ontzettend langzaam op.
:X

GOH! Daar heb ik wat aan zeg! 8)7 |:(

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:50
Ik heb het ook gehad op een gewone desktop computer. Hij liep vast als iemand bij mij ging downloaden via het netwerk. Uiteindelijk sharen uitgezet en daarna geen problemen meer: Was P1-233 met 96 MB EDO. en realtek 8139c pci

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Jij hebt blijkens je tweede post een laptop met een K7S5A-mobo? Wauw...
FireArrow schreef op 23 February 2003 @ 03:19:
GOH! Daar heb ik wat aan zeg! 8)7 |:(
Je haalt me de woorden uit de bek :X Trouwens, "PCMCIA" is ook geen merk. Wat voor een kaart probeer je te monteren?

ontopic: kaartje kan natuurlijk defect zijn.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

probeer eens de pcmcia drivers te uninstallen en opniew instaleren met de juiste pcmcia services
heb ik ook gehad maar dam met winme

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar zelfs de BIOS hangt als k de kaart erin heb. Iemand een idee of misschien de kaart kapot is ofzo?
Pagina: 1