Op zoek naar een bandbreedte beperker

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Ik ben op zoek naar een bandbreedte beperker. Ik gebruik namelijk DC++ en de uploadsnelheid staat bijna altijd op max. De instellingen van packet size in DC++ heb ik aangezet maar helpt weinig tot niks. Is er een tooltje (voor win98se) die de upload kan beperken per programma??

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Verwijderd

hier ben ik nou ook naar op zoek dat je vannuit windows (XP in mijn geval) gewoon bandbreedte kan toewijzen aan een uitvoerbaarbestand (.exe :/ ) het voornaamste is voor mij ook de upload, want als ik die op 5 kb minder zou kunnen zetten dan de vollebak zou bij mij ook het probleem zijn opgelost m.b.t. het choken van de verbinding.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Dit is al vaak voorbij gekomen. Probeer de search eens.... of Google... QoS is een mogelijkheid, al is dit niet erg eenvoudig te implementeren.

[ Voor 47% gewijzigd door Devster op 21-02-2003 16:07 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Er zijn al vaker topics hier over geweest. Er is een keer een mede Gotter begonnen met het maken van een socks proxy die dit zou kunnen regelen. Maar volgens mij is daar nooit iets uit gekomen.

En een bestand programa heb ik nooit genoemd gezien.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

ik heb weleens gehoord, en ik heb oko een tooltje dat heet : CTtool , en dat zou iets doen met de mri of zoiets aangezien ik geen idee heb of ik hier iets blijvend mee wijzig aan cruciale bestanden (.reg) heb ik dit weer weggegooid, er zal toch wel ergens een zo voor de handliggend proggie zijn :/

Verwijderd

het moet gewoon bestaan :@

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
vanzelfsprekend ben ik al op zoek geweest, op GoT en google en zelfs in NG's, echter geen bevredigend resultaat. Linux, OS/2 en andere OSabracadabra maar geen windows. QoS is een pakketplanner en ik weet dat Win2k en hoger dit ondersteunt (Me ook toch?) maar niet Win98.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

http://www.xcat-industries.nl/
hier kun je zo'n socks proxy limiter vinden dacht ik, site is nu down geloof ik...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:36

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.