Coolermaster DP5-FI12 waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 16:56

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/map/dp5-fi12.jpg
http://www.coolermaster.c...ooler/fcpga/dp5-fi12.html

alhoewel deze coolermaster bedoeld is om via c3's te koelen lijkt het mij ook de ideale (passieve) northbridge cooler, hij is alleen niet in de pricewatch te vinden. Heeft iemand een link waar deze blokjes online te koop zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Unagi op 21-02-2003 15:18 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Waarom geen Zalman Northbridge koelblokje ?
Is nog van koper ipv alumium ook!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:33

Epsilon

Bartjuh schreef op 21 February 2003 @ 16:09:
Waarom geen Zalman Northbridge koelblokje ?
Is nog van koper ipv alumium ook!
zucht
die is gewoon van alu, maar is in goudkleur geadoniseert (alu oxide laag)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

waarom neem je niet een oud blok van een pentium 1 of een 486 voor mijn part?

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
Epsilon schreef op 21 February 2003 @ 16:13:
[...]
zucht
idd, ik verbaas me er steeds maar weer over dat mensen geloven dat dat ding van koper is, het lijkt niet eens op koper :X
BN schreef op 21 February 2003 @ 16:17:
waarom neem je niet een oud blok van een pentium 1 of een 486 voor mijn part?
dit blokje is wel iets groter dan het gemiddelde P1 blok, ik heb er hier eentje in n cobalt qube 3, daar koelt hij een K6-2 350 met amper airflow. Ik wil het blokje gaan gebruiken op een nForce 2 chipset, en die worden best warm :)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 10:55

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik heb een soort coolermaster blokje voor socket 7 ofzo, met 50x50 fan voor 2 euro bij een computerbeurs gehaald. Die heeft denk ik nog een veel groter oppervlak dan dat blokje van jou. Moet je maar eens een pc beurs langs want deze verkopen ze waarschijnlijk niet in Nederland. Misschien dat je em wil importeren uit de VS ofzo alleen dat lijkt me ook een beetje overdone. ;)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Epsilon schreef op 21 februari 2003 @ 16:13:
[...]

zucht
Geanodiseerd ;)

En inderdaad, gewoon een Zalman sinkje nemen, heb ik zelf ook, werkt perfect en ziet er nog eens strakker uit.

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
AxzZzel schreef op 21 February 2003 @ 17:48:
Ik heb een soort coolermaster blokje voor socket 7 ofzo, met 50x50 fan voor 2 euro bij een computerbeurs gehaald. Die heeft denk ik nog een veel groter oppervlak dan dat blokje van jou. Moet je maar eens een pc beurs langs want deze verkopen ze waarschijnlijk niet in Nederland. Misschien dat je em wil importeren uit de VS ofzo alleen dat lijkt me ook een beetje overdone. ;)
wat je op het plaatje niet kan zien is dat t blokje redelijk hoog is, zo'n 6cm. Een computerbeurs is een optie, alleen heb ik dan nog geen zekerheid dat ze t blokje hebben :)
Jupiler schreef op 21 February 2003 @ 17:53:
[...]

Geanodiseerd ;)

En inderdaad, gewoon een Zalman sinkje nemen, heb ik zelf ook, werkt perfect en ziet er nog eens strakker uit.
Ik wil voor dit blokje gaan omdat het sowieso beter is als n zalman, kijk maar eens naar de lengte/breedte, daarnaast vindt ik het zalman blokje er niet uit zien, mja smaak is persoonlijk :)
Pagina: 1