Toon posts:

Waar RMA certified verpakkingsmateriaal halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mijn hd is dus kapot, maja, nu moet ik dus wel hd certified verpakkingsmateriaal hebben om em te versturen. waar kan ik die krijgen, want die heb ik niet:
http://www.maxtor.com/en/support/service/rma/shipping_eu.htm
op deze site staat wat mag, maja, mijn engels is niet zo goed, maar bedoelen ze hier piepschuim ofzow.

Waarmee hebben jullie je hd's opgestuurd, en teruggekregen?
maybe iemand nog een verpakking voor me over (tegen betaling)?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Dat kun je bij bijvoorbeeld de postkantoor/TPG/etc laten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
serieus? hier hebben ze alleen van die harde kartonne dozen, ben er net geweest.

Verwijderd

als je de maxtor site leest staat er: plaats de schijf in een anti-statische zak (kan je bij computerwinkel wel krijgen) Ik persoonlijk bewaar er altijd een paar. vervolgens stop je de drive met zak in piepschuim (b.v. het piepschuim waar je monitor in zat) en dat doe je weer in een kartonnen doos (die je bij het postkantoor kan kopen )

Veel succes ermee,
p.s. heb je geen garantie via de winkel waar je em gekocht hebt ?? Ik heb ook wel eens problemen met een harde schijf gehad en Computerland zorgde voor alle rompslomp

en als je er niet aan kan komen dan kan ik je wel zo'n anti statische zak opsturen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 14:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
naja, antistatisch zakje heb ik wel hier, piepschuim ook nog wel, zal es kieken wat ik kan vinden

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ga even langs een compu winkel, ik kreeg er hier eentje gratis mee.

specs

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

idd het kom niet zo heel precies hoor, statisch zakje + piep schuim en een doosje watje het beste op het postkantoor kan kopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1