Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] "KeeS"-Mod

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ziet me er een spacey mooie kast uit :)

Maar benadert hij niet een stofzuiger met al die fans? ;)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Mooi gedaan, maar niet echt mijn smaak :+
Doet me teveel aan de kermis denken ;)

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 22:03
Ziet er nice uit! maar wel jmr dat t zow sjouwen is naar lan`s om ehm te showen :P

Verwijderd

Topicstarter
er is alleen blauw licht, ik koost expres niet voor meerdere kleurtje...
en ik kan mijn KeeS stiller zetten dan de kast van Astennu :) dus daar ben ik ook tevreden over. [FanBus]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb even je plaatjes geresized en even een weggehaald, was een beetje aan de grote kant zo.
Ik heb ook ff je topictitel aangepast, let daar voortaan beter op aub.
(Je startpost is verder btw een enorme verbetering Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif in vergelijking tot je 1e topic :) )

[ Voor 30% gewijzigd door m-m op 21-02-2003 13:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er nu ook handvaten bovenop gemaakt om te sjouwen. want ik lan nogal veel. gvd dat ding is 18 kg,.....

Verwijderd

Topicstarter
sorry meneer..... _/-\o_

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

ziet er mooi uit, blauw rulezz
Ik heb heir ook nog een ongemodde HX-08 staan, daar moet ik binnenkort ook maar eens mee aan de gang gaan :P

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wat zijn de prestaties van die heatsink met de 3 fans?
Geloof dat ik laatst een review daarover had gelezen waarin ze zeiden dat ie helemaal niet goed presteerde...

Verder zeker wel mooi gedaan, keep the good work up!

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
met de hx08 kan je gewoon doen wat je wilt... ruimte genoeg en als je het verfuckt kost zoon nieuwe kast niet veel

*edit* bij mij daait ie heel goed. 40graden. behalve op de laatste lan toen alle lucht die mijn comp zoog uit mijn monitor kwam. dus toen werd het zoon 55 graden

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:58 ]

Verwijderd

leuk hoor. zet op je tafel zou ik zeggen. laat hem niet wasten op de grond. 1 keer gefragged in ut2003 en *clang* je Nikes vliegen door de side-window :o

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59

JT

VETAK y0

Hou gewoon je vinger voor de flitser.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Dat henk stickertje op 1 van je casefans :
Verder vind ik dit een zeer mooie mod. (vraag me af hoe ie eruit ziet in het donker)
alleen je case is zo ontzettend leeg rechts onderin... (1e pic).
Daar kan wel waterkoeling bij :)

Samen staan we sterk!

Verwijderd

ja die kast is idd erg vet, ik kon het ook niet geloven dat dabje die had gemaakt :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
vette "kees" mod :P
Wat zit er boven jouwn voeding btw?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

HDD 3x d8 ik

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

mooi gedaan, maar hoeveel fans zitte er wel niet in dat ding stuk of 10 ofzo

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

moooi

Modbreak: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

[ Voor 93% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:11 ]

Verwijderd

The_Greater schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
das een hdd rack, maar zit er nou een fan die tegen de hdd rack blaast?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heel errug mooi.

[ Voor 80% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:11 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 16:10

cky

wow die fan grills zijn echt mooi, ik had hem in plaats van blauw zwart gemaakt maar das persoonlijk.
een vriend van me heeft ook nog zo veel ruimte onderin zijn kast, en een window.
heeft ie er een knuffeltje in gezet met leds als ogen heeft ook wel een leuk effect

Verwijderd

The_Greater schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
zo te zien een "KeeS"fan

Ik vind hem niet echt mooi, het spuiten gaat nog wel (op sommige plekken een beetje korrelig) maar al die fans maakt hem er niet mooier op
Trouwens wel vette fanguards

• Scighera
  • Laatst online: 24-11 16:55

Scighera

swim-bike-run

heel netjes gedaan. die CPU-Koeler is trouwens ook apartAfbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/w/thumbs.gif

www.triathlete.nl

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 07:36
Nice kleurtje, gebruik die zelf ook nu :)
Maareh die chroom guards zijn niet zo mooi erop, je kan ze spuiten en dan is het een stuk mooi als je het mij vraagt.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Nijs _/-\o_ ! Mooie gril aan de voorkant en die processor is zeker ook wel lekker koud. De glitters in het blauw vind ik een beetje :r

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11 10:55
Kleur is mooi. Ook met glitters. :P Maar met grote windows valt de "overweldigheid" van de kleur een beetje weg.
Klinkt de computer nu niet als een startende straaljager met (in ieder geval 7 fans?) :/

Verwijderd

Topicstarter
die "glitters" komen door de flit. dat is dus niet echt :). en sperry bedankt voor het replyen op de vragen. zie je 567maart

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

cky schreef op 21 February 2003 @ 14:28:
wow die fan grills zijn echt mooi, ik had hem in plaats van blauw zwart gemaakt maar das persoonlijk.
een vriend van me heeft ook nog zo veel ruimte onderin zijn kast, en een window.
heeft ie er een knuffeltje in gezet met leds als ogen heeft ook wel een leuk effect
Geeft dat niet een gigantische hoeveelheid stof?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:01

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ziet er wel strak uit, alleen die fan boven je voeding vind ik niet echt mooi... :)

Alleen snap ik dan niet dat je zo'n vette 'kees' onder je bureau schuift :X

[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 21-02-2003 15:27 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:30
Wat is dat ding boven je voeding :?

• 418O2
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:48:
zijkant van KeeS. helaas kon ik het niet voorelkaar krijgen de flits uit te zetten dus ik kon geen fotos maken in het donker. terwijl dit juist het mooiste is.
Moet je je hand voor de flitser houden, heb je hetzelfde effect hoor !

Maar het ziet er verder wel goed uit

Verwijderd

Heb je nou ook een window in je rechterpaneel? Ik kan iig op die eerste foto je laminaat zien liggen. Beetje veel windows, maar toch wel weer mooi. Ik zou trouwens ook de binnenkant meepainten als ik jou was. Dat grijs van het chassis maakt het er niet mooier op.
Owja en paint die box ook eens fatsoenlijk :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 16:48 ]

• cky
  • Laatst online: 26-11 16:10

cky

Goku333 schreef op 21 februari 2003 @ 15:20:
[...]

Geeft dat niet een gigantische hoeveelheid stof?
wie weet... is een ouwe bak dus hij zal er niet zoveel om geven

• Novah
  • Laatst online: 23-11 10:57
Afbeeldingslocatie: http://casmogames.8m.com/Dsc00302.jpg
FOUT

Je moet zon mooie case OP je tafel zetten, niet er onder, en je stereo kan je vast wel op een tafeltje onder je tafels zetten. :)

Ik vind hem iig heel erg mooi, goed gepaint, mooie baybus, nette windows... gewoon een stoere/mooie/goed afgewerkte mod :)

[ Voor 21% gewijzigd door Novah op 21-02-2003 16:31 ]

Verwijderd

Wowowieoho echt mooie case mod!
Lekker veel fannetjes, maar verder ik ben er weg van! ;)

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 16:16
N1... die grill aan de voorkant is echt tof :)

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:28
Hoe koelt die Sibak??

Verwijderd

Dat is echt SERIOUS FAN OVERKILL...
Maakt 'ie een beetje lawaai? :P

Verwijderd

In vergelijking met die eerste 2 foto's heb je een wereldwonder verricht!!! :D Ik vind em echt supermooi! Mooi gepaint, mooie windows, mooi blowhole voorop enz. enz. enz.!!!

Normaal ben ik niet zo enthousiast, maar deze mod vind ik echt goed, van een lelijke bigtower tot een prachtige bigtower! _/-\o_

Verwijderd

vette mod! mooi verfje

[ Voor 74% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:12 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Tering heee!! Ziet er echt wel VET uit!! _/-\o_
Die koelt zeker wel goed of niet dan?! Mooie fans heb je gebruikt! ;)

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
wat zal jij lekker slapen :) damn.. wat een fans.. en die cpu cooler dan :)

MAAR!!! je window is ontzettend geil :9~ en die fanguards maken het compleet.
dikke duim voor dit mooie kastje.. maar vertel even wat je baybus doet

Verwijderd

Topicstarter
mijn baybus zet heeft 6 knopjes die je om kan zetten van 0/7/12 volt. er zijn itt 10 fans aan de bus verbonden. itt heeft mijn KeeS 22 fans. de meeste herry kan ik gewoon uitzetten. de verf aan de binnenkant van de kast moet ik nog er op doen maar ik heb weinig tijd [school, poging tot uitgaan-geld-, en vrienden] boven mijn voeding heb ik 2 hdds zitten. ik kon ze ook onder mijn baybus doen maar daar werden ze warmer dus ik heb ze boven geplaatst. ook is er nog verander na deze fotos dat ik er grome handvaten boven op heb gemaakt en de raampje aan de rechterkant heb ik er nu ook in gedaan. ik heb 2 hdd cooler er bij die ik de zelfde kleur als de kast heb gespoten. wat al veel gezegt is is: dat ik mijn kast OP mijn buro moet plaatsen, alleen dit word best moeilijk want ik heb een aflopend dat op mijn kamer en mijn kast past daar niet op. verder heb ikn og een filmpje gemaakt in het donker maar die paste niet op de upload account dus die post ik later wel. mijn plannen voor volgende aanpassingen zijn: 2x blueled fan 8cm aan de onderkant, raamrubber, floppy drive erin bouwen en onder de voetjes plexie glas plakken met een ledje erin.... maar hiervoor is allemaal nog geen geld omdat ik maandag pas weer ben begonnen met werken.:)

Verwijderd

ik heb wel een tip voor je: als je er nou wieltjes onder zet hoef je um niet te tillen :) maar verder da plexiglas +ledje onder die voetjes is idd een strax id. zie je ook bij meer keesmots.

Verwijderd

Hey dude, Relaxte case :9 ik had hem al gezien maar zeg het nog maar een xtje :) nu nog water koeling he ;)

Verwijderd

hehe idd ja waterkoeling is vet. maar dan wordt ie wel NOG zwaarder :P

• Rappie
  • Laatst online: 27-11 13:10
de case is zeker mooi (heb de zelfde) , alleen de kleur en baybus begint ondertussen vrij standaard te worden he ;)

wel leuke manier van raampjes plaatsen enzo en mooie fangrills

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Herrie of ligt dat nou aan mij....

ik had 4 fans continue draaien en ik vond het al te veel van het goeie... of is dit meer een show pc... dus geen word(werk/studie) pc

ach ja niet echt mijn smaak maar wel mooi gemaakt en netjes afgewerkt

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

Netjes Henk, waar heb je die blauwe paint vandaan, ben opzoek naar dat kleurtje

Verwijderd

Topicstarter
blauw nat kleef spul, ook wel verf genoemd is metalic blauw verf dat mijn pa ergen is Els heeft gekocht. ik zal um morgen vragen waar. dit is trouwens naast een "show" pc ook een game pc en vooral gaat hij veel naar "|SauS|Lans" Hij staat trouwens te kijk op donderdag bij de Roc ICT in Nijmegen, na 1200 in lokaal 7 of 8 [opendag].
*offtopic*:
@twakker: jij ook daar??

Verwijderd

[Moi beetje offtopic]
blblb euhm tjah denk ut wel alhoewel, donderdag ben ik lekker vrij!! >:) standaard ingeroosterd!
[blaat]

Maar euh wat voor een fan's zitten er eigenlijk in? Nothing beats a Delta 8)

Verwijderd

....Okej erg stom ik zie ut al, er zitten blue led fan's in hehe :+

Verwijderd

Topicstarter
geen delta's, sorry maar er zitten 4 bleu leds 8cm en 2x 12 cm van ctw en 2 van de hcc van coolermaster in. en 2x 6 cm aan de achterkant. voor de rest zitter er van die standaart budget 8cm fans in die of wel van school "krijgt" of uit de voeding van je zusje jat.:)

• Vipertje
  • Laatst online: 29-11 17:53
ik wil niet gaan zeiken ofzo maar hier krijg ik allemaal plaatjes in de vorm van remote linking forbidden en dat in allerlijk soorten en maten

• AMDFreak
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

jeeejeetje hey, die 120mm fan op de voorkant ziet er wel bruut uit!

Hij maakt zeker ook heel wat lawaai?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

nice yob,

het word wel heel erg licht in je kamer zeker, 8)
als je alle lampen van die fans aan hebt staan ???
alleen bovenste window bij voeding is nie zoo mooi altijd rommeltje daar maar window bovenop is wel zeer geslaagd :D en temp meters mogen er ook wel zijn
B)

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

Kijk dit lijkt er meer op!

Zo ben je tochal wel een beetje beter bezig.

Verwijderd

Hoe goed cooled die Sibak cooler?

En waar heb je hem vandaan????

Verwijderd

wel geinig idd

[ Voor 82% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:12 ]

• Gody
  • Laatst online: 27-11 23:48
Geluidsniveau : 125 Db ofzo? :+ gheghe

Verwijderd

Heey Henkie ik vind hem echt schijt lelijk, eigenlijk vinnik alleen de baybus mooi :D
[serieus mode] Nee ik vind hem tof en hij maakt wel een beetje veel herrie en licht snacht's maar wel lekker extreem :) ga zoooo doooooor. Ik kom ook op die lan na me verjaardag! [/serieus mode]
auf wieder zien!!!

Verwijderd

Topicstarter
het rommeltje bij mijn raampje bij mijn voeding fan heb ik al opgeruimt. en voor de gene die niet goed gekeken hebben en alleen applaus geven voor mijn 12cm voorin... er zit er ook een boven in hoor :)

*edit* ff smiley gefixt...
*edit* en de sibak heb ik van computerland in Nijmegen. voor bijna 30 euro dacht ik.
*edit* owja Niki ook nog bedankt voor de baybus......:)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 20:15 ]

Verwijderd

Gody schreef op 22 februari 2003 @ 17:01:
haha ik denk wel meer , maar dat heeft fab netjes gemaakt.

Ik zie hem binnenkort in het echt :) , Ik neem dan echt wel oordoppen mee :o

Verwijderd

En nu nog je muis op 220 :) --> Whaaa <--

En ow,
Hij is vet!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje Math maar ik dacht dat dat Mike zijn project was.... :)

Fab= }:O ???

Verwijderd

Deze ziet er echt strak uit alleen jammer dat je niet je flits uit kon zetten dat geeft van die vette pics altijd. Verder erg strak gedaan en keep up the good work.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal binnen kort het foto toestel van vinnie jatten. om nog meer fotos zonder flits te maken.

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:17
Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 21:05:
ik zal binnen kort het foto toestel van vinnie jatten. om nog meer fotos zonder flits te maken.
Houd gewoon je hand voor de flitser, dat deed ik eerst ook toen ik de manual niet gelezen had!

Verder ziet hij er gaaf uit, maar is het niet een behoorlijke straaljager??

• NexuZ
  • Laatst online: 11-08 18:58
Die grills zijn echt mooi alleen hij zal wel als een vliegtuig klinken. :P

Netjes gedaan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De blauwe voorkant ziet er nog plastieker uit dan dat hij al deed. Verder vindt ik je voorkant te druk met al die stickers, displays, lichtjes en schakelaars. Dat je je CD frontjes hebt meegespoten geeft wel een mooi totaalbeeld. Wat betreft de binnenkant zou je je voedingskabels naar je CD zut kunnen rounden met van dat spul wat ergens in SG groot is ingekocht aangezien het er momenteel een beetje als een zooitje uitziet. Verder is het leuk gedaan :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Druk, maar toch redelijk afgewerkt :)
metallic blauw owns ;)
Beetje veel window, en ik houd niet erg van big-towers, maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak :)

Gregor van Egdom Krekr

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 09:45
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:53:
er is alleen blauw licht, ik koost expres niet voor meerdere kleurtje...
en ik kan mijn KeeS stiller zetten dan de kast van Astennu :) dus daar ben ik ook tevreden over. [FanBus]
Oohh jah :P maar joue staat niet 14e van de wereld maar hij idd mooi :P mischien als ik ooit een keer tijd over heb :)
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:15:
Hey dude, Relaxte case :9 ik had hem al gezien maar zeg het nog maar een xtje :) nu nog water koeling he ;)
hehe meteen een prometia mod weer 30 kg extra :P
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 23:20:
[Moi beetje offtopic]
blblb euhm tjah denk ut wel alhoewel, donderdag ben ik lekker vrij!! >:) standaard ingeroosterd!
[blaat]

Maar euh wat voor een fan's zitten er eigenlijk in? Nothing beats a Delta 8)
idd Delta HP-120 hier @ rad mooi wel @ 5v :P
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 16:40:
Hoe goed cooled die Sibak cooler?

En waar heb je hem vandaan????
Computerland. maar hij doet het wel aardig ( heb de modeal live gezien ) maar tis geen Swiftech 462 :P
Gody schreef op 22 February 2003 @ 17:01:
Heey tis geen Geforce FX :+

Casmo1 = saus casmo ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

lijk net als me broer die kast qua fan's dan he hier check maar [rml][ WC] silence_w's watercooling (Pas op veel pics)[/rml]/ . maar effe bij deze topic ik vind dat je het echt mooi gedaan hebt omdat: je hebt van een complete saaie kast echt een mod kast van gemaakt met mooie kleuren en materialen het ziet er verzorgt en tip top uit proficiaat! :9~

Verwijderd

Modbreak: Fotoshopgeintjes haal je maar in de HK uit - niet hier.

[ Voor 94% gewijzigd door m-m op 28-02-2003 17:53 ]

Verwijderd

Sorry astunnu wist me wachtwoord van casmo gewoon niet meer :S daarom maar een nieuw account aangemaakt 8).

Hebben tweakers er weer een memeber bij }:O

Verwijderd

Topicstarter
nou je heb um nu toch zelf gezien... :) en dan nog steeds beweren dat ik um niet zelf geknutseld heb???

Verder komen er nog pics van de saus lan binnekort [als bopitje en hippie opschieten!!!!] en ik ga nu ook zoon rol traanplaat kopen om alles binnen in mijn kast op te zieren. ik heb ook nog een paar meter van die kousen die om je kabels gaan zitten als je je aansteker eronder hout dus dat ga ik vanmiddag doen. als ik na het werken nog tijd heb:)

Verwijderd

Zo als beloofd mijn pic van ''kees'' mod.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20IMG_0023.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20IMG_23.jpg

Eigenlijk het zelfde alleen nou met licht, omdat het toch vrij donker daar was.
Maar de foto zonder de flitser zie je het licht in de kast beter!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20IMG_0039.JPG

Dit vond ik zelf wel een leuke foto , hier is goed te zien hoe erg zijn fans zuigen!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20Rotation%20of%20IMG_0026.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20Rotation%20of%20IMG_0046.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20Rotation%20of%20IMG_0028.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20IMG_0038.JPG

Dit vond ik toch wel heel apart vandaar dat ik het maar heb gepost.
Ik heb eigenlijk zo'n toetsenbord nog nooit gezien.

Niet alle foto's zijn even duidelijk , maar ik had de flitser expres uitgezet.
Want dacht anders dat de foto's te over belicht zou raken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Hartstikke bedankt bopitje!!!!!! wil je die andere fotos [ook van de lan] ff op cd zetten en naar mijn adres sturen???

ik ben nu weer verder gegaan met modden en de hele kast ligt weer uitelkaar. ik ben voorin de kast nog een extra 8cm fan aan het zagen en ga de binnekant nog deels bedekken met traanplaat [dat zat er nu al in als onze doeland gewoon traanplaat verkocht, ze hebben trouwens ook geen dubbelzijdige tape meer] de bovenkant ga ik mijn hdd nog op de kop plaatsen zodat je de hddcooler ziet zitten en die is ook wel flex... meer pics volgen

Verwijderd

offtopic:
Das goed

Wat misschien ook wel blits is!

Als je onderin op de bodem van de kast een glasplaat legt. Dan krijg je volgens mij wel cool effect!, helemaal bij jou kast. Hier op got is dat al een x geweest.
Vandaar dat ik er aandacht, het is maar een ideetje misschien dat je er wat aan hebt.

Het voordeel is dat wel dat je een dubbele bodem krijgt , waardoor je de kabels beter kan wegwerken. Alleen is het moeilijk om het glas zo op maat te maken!

Verwijderd

Topicstarter
neej daar wou ik nou die traanplaat plaatsen:)

Verwijderd

Nice nice nice, ik vind die HX08 toch maar een relaxte case mod te modden, vindt hem persoonlijk relaxter en mooier als mijn chieftec! Ook de afwerking van je mod is zéér netjes :)

Btw wat is dat voor 120 mm fan?? Een doorzichtige met blauwe leds? Waar heb je die vandaan?

Keep on moddin' zou ik zeggen, en hou ons op de hoogte hè ;)

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij had ik um bij comptechworld bestelt maar dat weet ik niet meer cker kan hem ook bij freezinghardware besteld hebben... dat ding koste trouwens bijna 25€. hij is idd doorzichtig en met 4 blauwe ledjes. :)

Verwijderd

weeeeeeeeeee mijn pc staat er ook op :P 1e foto h:)

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

iK heb een HX-08 gekocht omdat je zo lekker veel ruimte hebt en je kunt er veel aan modden, waarschijnlijk komt mijn grafische LCD van die crystalfonts IA in de voorkant onder de bays. waar SauS HenK die 120mm heeft zitten.

BTW, wat zit er voor een voeding in? Dat is namelijk niet dezelfde als ik heb.

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
wow, wat een ontzettend gaaf tb'tje, zelf het ontwerp bedacht?

Verwijderd

Saus Henk waar heb jij die termo displays gekocht ?
Lijkt me ook wel erg gaaf om die in mij nieuwe mod te doen , wil namelijk de temp. van mijn water weten !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de voeding een keer gekregen bij de aankoop van mijn vorige kast.. de standaart voeding van aopen knalde eruit op een lan 2 weken naar aankoop. aangezien ik 3 dagen garantie had :) [hcc] viel er niet veel meer terug te eisen. deze voeding heb ik zelf gemod... [led fan ingebouwd en het standaart fanguard er uit gezaagd en er zelf een in gezet..

?? wat is een tb'tje?? ...... toetsenplank??
ja die heb ik zelf gemod...
neej ik had een paar stiften gevonden en moest huiswerk maken.. daar had ik dus geen zin in en ging mijn plank onderkladden.. mijn echte plank ben ik ledjes aan het bij solderen en ligt momenteel uitelkaar..

termo displays heb ik bij computerland gehaald was eigenlijk voor de lianli kast gemaakt maar ik heb er wat gaatjes bij geboord om hem passent te krijgen en um blauw gespoten..

Afbeeldingslocatie: http://www.sibak.com.tw/images/product/crystal_fan_gril.jpg
Weet iemand waar ik deze kan kopen op een nederlandse site of winkel ik ben er naar op zoek en kan nix vinden.... :'( dit is trouwens een fanguard en het leek me wel vet op die ook in me kast te bouwen....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 10:45 ]

Verwijderd

vond alleen die boxen naast je pc wat minder...
Kon er iig niet door slapen :(

:+ :o

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:35:
ik heb de voeding een keer gekregen bij de aankoop van mijn vorige kast.. de standaart voeding van aopen knalde eruit op een lan 2 weken naar aankoop. aangezien ik 3 dagen garantie had :) [hcc] viel er niet veel meer terug te eisen. deze voeding heb ik zelf gemod... [led fan ingebouwd en het standaart fanguard er uit gezaagd en er zelf een in gezet..

[....]
Mijn voeding doet het gelukkig nog steeds perfect. Ik heb die HX-08'en ook op de HCC zien staan, maar toen had ik er al een. Hier in a'doorn gekocht bij Funprice, was de laatste, en ik kreeg ook nog wat korting. Ik heb er toch nog 109 euro voor moeten dokken :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 12:19:
vond alleen die boxen naast je pc wat minder...
Kon er iig niet door slapen :(

:+ :o
Boxen van Fa zijn gek :+

Verwijderd

mooie toetsenbord mod!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 11:09
zo das me gaaf

Verwijderd

Topicstarter
Gnome schreef op 17 maart 2003 @ 13:08:
[...]

Mijn voeding doet het gelukkig nog steeds perfect. Ik heb die HX-08'en ook op de HCC zien staan, maar toen had ik er al een. Hier in a'doorn gekocht bij Funprice, was de laatste, en ik kreeg ook nog wat korting. Ik heb er toch nog 109 euro voor moeten dokken :(
Ik heb er 45 € voor neer moeten leggen... :) Maar jou voeding doet het nog en dat heb ik dan niet meer!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ik nog vanplan ben met mijn KeeS.

http://www.freewebs.com/saus/HenK/Dubbele%20Baybus.JPG

http://www.freewebs.com/s...%20Deurtje%20Idee%202.JPG

http://www.freewebs.com/s...an%20Voren%20Idee%202.jpg

Ik heb er maar een url van gemaakt want op de pics kon je de lijnen niet zien lopen als je um op img=600 zet.

Ik heb me kast nu uitelkaar liggen en ik ben er nu traanplaat in aan het leggen op de zelfde manier zoals Triple X met zijn kast deed.

offtopic:
Hartstikke bedankt voor het idee en waar te kopen enzo.. alleen het was geen 9.95 € zoals je zei maar 9.99€ [GOTVERDEGOTVER] ik ben afgezet!!!!!

Ik moet alleen nog een manier bedenken om de voorkant van de tweede laag van mijn kast op de voorkant van mij echte kast te doen lijken :? Volgen jullie het nog??
en ik ga binnen kort ff mijn aan mijn volgende baybus knutselen.. waarmee ik ook mijn ccfl's aan en uit kan zetten. :P

• Snappie88
  • Laatst online: 29-11 17:52

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik moet zeggen dat je kast er lekker uitziet. Maar waarvoor worden die schakelaartjes gebruikt aan de voorkant? Om een aantal fans af te zetten ofzo :P

Enneh, misschien een stomme vraag maar als ik het goed begrijp koop jij een kast, een aantal fans/blacklights en andere modzooi, de circelzaag (af een andere zaag waarvan de naam mij ff ontschoten is) en gaat lekker zagen, gooit er een raampje in (waarmee maak je die vast?) en klaar is 'kees'? Want dit lijkt me ook wel wat, heb nu thuis ook een mooi kastje staan met raam/blacklight maar die was precontructed zeg maar...

Surfin' paradise!

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd ik heb een kast gekocht en een zooi modstuff meng dat flink en je krijgt zoiets.

offtopic:
electrische handzaag

als je wilt weten waar al die schakelaartjes voor zijn dan had je me laatste post moeten lezen want daar stond in waar alle knopjes voor zijn... [fans en ccfl]. :P

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb ik de hele topic doorgelezen, mis ik de laatste post :S

Bedoelde gister trouwens decoupeerzaag, was de naam kwijt.

'Gaat lezen wat al die leuke knoppies doen'

Surfin' paradise!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Dit vind ik wel een mooie kast. Al een tijdje terug geweest toen ik de laatste HX/Q 08 kast van Aopen langs heb zien komen die gemod was :D Ik ga binnenkort ook weer verder met het modden van mijn HQ08. Keb er de laatste tijd niet zoveel tijd voor gehad ;(

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:35:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze kan kopen op een nederlandse site of winkel ik ben er naar op zoek en kan nix vinden.... :'( dit is trouwens een fanguard en het leek me wel vet op die ook in me kast te bouwen....
Alstublieft
Leuke is dat ik deze via een site die jij hebt opgegeven heb gevonden (freezinghardware). Trouwens een leuke site, denk dat ik binnenkort daar het een en ander ga bestellen... *gaat lijstje maken :P*

Surfin' paradise!

Verwijderd

Topicstarter
??? daar heb ik laatst nog gekeken en toen hadden ze um niet!!!! [ik word gek] ik denk ook dat ik um nog ga bestellen moet ff kijken hoe ik uitkom met mijn geld...

1e loon: campzone
2e loon: proc + tepelpiecing
3e loon: mobo
4e loon: watercooling
5e loon: geheel besteden voor het tafelvoetbal op school.. [als ik dan al niet vakantie heb]
Pagina: 1 2 Laatste