Doet me teveel aan de kermis denken
en ik kan mijn KeeS stiller zetten dan de kast van Astennu
Ik heb ook ff je topictitel aangepast, let daar voortaan beter op aub.
(Je startpost is verder btw een enorme verbetering
[ Voor 30% gewijzigd door m-m op 21-02-2003 13:55 ]
Ik heb heir ook nog een ongemodde HX-08 staan, daar moet ik binnenkort ook maar eens mee aan de gang gaan
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Geloof dat ik laatst een review daarover had gelezen waarin ze zeiden dat ie helemaal niet goed presteerde...
Verder zeker wel mooi gedaan, keep the good work up!
*edit* bij mij daait ie heel goed. 40graden. behalve op de laatste lan toen alle lucht die mijn comp zoog uit mijn monitor kwam. dus toen werd het zoon 55 graden
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:58 ]
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verder vind ik dit een zeer mooie mod. (vraag me af hoe ie eruit ziet in het donker)
alleen je case is zo ontzettend leeg rechts onderin... (1e pic).
Daar kan wel waterkoeling bij
Samen staan we sterk!
Wat zit er boven jouwn voeding btw?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Modbreak: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 93% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:11 ]
Verwijderd
das een hdd rack, maar zit er nou een fan die tegen de hdd rack blaast?The_Greater schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
vette "kees" mod
[ Voor 80% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:11 ]
Money for nothin' and your chicks for free
een vriend van me heeft ook nog zo veel ruimte onderin zijn kast, en een window.
heeft ie er een knuffeltje in gezet met leds als ogen heeft ook wel een leuk effect
Verwijderd
zo te zien een "KeeS"fanThe_Greater schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
vette "kees" mod
Ik vind hem niet echt mooi, het spuiten gaat nog wel (op sommige plekken een beetje korrelig) maar al die fans maakt hem er niet mooier op
Trouwens wel vette fanguards
www.triathlete.nl
Maareh die chroom guards zijn niet zo mooi erop, je kan ze spuiten en dan is het een stuk mooi als je het mij vraagt.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Klinkt de computer nu niet als een startende straaljager met (in ieder geval 7 fans?)
Geeft dat niet een gigantische hoeveelheid stof?cky schreef op 21 February 2003 @ 14:28:
wow die fan grills zijn echt mooi, ik had hem in plaats van blauw zwart gemaakt maar das persoonlijk.
een vriend van me heeft ook nog zo veel ruimte onderin zijn kast, en een window.
heeft ie er een knuffeltje in gezet met leds als ogen heeft ook wel een leuk effect
Alleen snap ik dan niet dat je zo'n vette 'kees' onder je bureau schuift
[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 21-02-2003 15:27 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Moet je je hand voor de flitser houden, heb je hetzelfde effect hoor !Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:48:
zijkant van KeeS. helaas kon ik het niet voorelkaar krijgen de flits uit te zetten dus ik kon geen fotos maken in het donker. terwijl dit juist het mooiste is.
Maar het ziet er verder wel goed uit
Verwijderd
Owja en paint die box ook eens fatsoenlijk
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 16:48 ]

FOUT
Je moet zon mooie case OP je tafel zetten, niet er onder, en je stereo kan je vast wel op een tafeltje onder je tafels zetten.
Ik vind hem iig heel erg mooi, goed gepaint, mooie baybus, nette windows... gewoon een stoere/mooie/goed afgewerkte mod
[ Voor 21% gewijzigd door Novah op 21-02-2003 16:31 ]
Verwijderd
Normaal ben ik niet zo enthousiast, maar deze mod vind ik echt goed, van een lelijke bigtower tot een prachtige bigtower!
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:12 ]
Die koelt zeker wel goed of niet dan?! Mooie fans heb je gebruikt!
MAAR!!! je window is ontzettend geil
dikke duim voor dit mooie kastje.. maar vertel even wat je baybus doet
Verwijderd
Verwijderd
wel leuke manier van raampjes plaatsen enzo en mooie fangrills
ik had 4 fans continue draaien en ik vond het al te veel van het goeie... of is dit meer een show pc... dus geen word(werk/studie) pc
ach ja niet echt mijn smaak maar wel mooi gemaakt en netjes afgewerkt
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
*offtopic*:
@twakker: jij ook daar??
Verwijderd
blblb euhm tjah denk ut wel alhoewel, donderdag ben ik lekker vrij!!
[blaat]
Maar euh wat voor een fan's zitten er eigenlijk in? Nothing beats a Delta
Hij maakt zeker ook heel wat lawaai?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
het word wel heel erg licht in je kamer zeker,
als je alle lampen van die fans aan hebt staan ???
alleen bovenste window bij voeding is nie zoo mooi altijd rommeltje daar maar window bovenop is wel zeer geslaagd
Zo ben je tochal wel een beetje beter bezig.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door m-m op 22-02-2003 20:12 ]
Verwijderd
[serieus mode] Nee ik vind hem tof en hij maakt wel een beetje veel herrie en licht snacht's maar wel lekker extreem
auf wieder zien!!!
*edit* ff smiley gefixt...
*edit* en de sibak heb ik van computerland in Nijmegen. voor bijna 30 euro dacht ik.
*edit* owja Niki ook nog bedankt voor de baybus......:)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 20:15 ]
Verwijderd
haha ik denk wel meer , maar dat heeft fab netjes gemaakt.
Ik zie hem binnenkort in het echt
Verwijderd
Houd gewoon je hand voor de flitser, dat deed ik eerst ook toen ik de manual niet gelezen had!Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 21:05:
ik zal binnen kort het foto toestel van vinnie jatten. om nog meer fotos zonder flits te maken.
Verder ziet hij er gaaf uit, maar is het niet een behoorlijke straaljager??
Netjes gedaan.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
metallic blauw owns
Beetje veel window, en ik houd niet erg van big-towers, maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak
Oohh jahVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:53:
er is alleen blauw licht, ik koost expres niet voor meerdere kleurtje...
en ik kan mijn KeeS stiller zetten dan de kast van Astennudus daar ben ik ook tevreden over. [FanBus]
hehe meteen een prometia mod weer 30 kg extraVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:15:
Hey dude, Relaxte caseik had hem al gezien maar zeg het nog maar een xtje
nu nog water koeling he
idd Delta HP-120 hier @ rad mooi wel @ 5vVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 23:20:
[Moi beetje offtopic]
blblb euhm tjah denk ut wel alhoewel, donderdag ben ik lekker vrij!!standaard ingeroosterd!
[blaat]
Maar euh wat voor een fan's zitten er eigenlijk in? Nothing beats a Delta
Computerland. maar hij doet het wel aardig ( heb de modeal live gezien ) maar tis geen Swiftech 462Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 16:40:
Hoe goed cooled die Sibak cooler?
En waar heb je hem vandaan????
Heey tis geen Geforce FX
Casmo1 = saus casmo ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Verwijderd
Modbreak: Fotoshopgeintjes haal je maar in de HK uit - niet hier.
[ Voor 94% gewijzigd door m-m op 28-02-2003 17:53 ]
Verwijderd
Hebben tweakers er weer een memeber bij
Verder komen er nog pics van de saus lan binnekort [als bopitje en hippie opschieten!!!!] en ik ga nu ook zoon rol traanplaat kopen om alles binnen in mijn kast op te zieren. ik heb ook nog een paar meter van die kousen die om je kabels gaan zitten als je je aansteker eronder hout dus dat ga ik vanmiddag doen. als ik na het werken nog tijd heb:)
Verwijderd

Eigenlijk het zelfde alleen nou met licht, omdat het toch vrij donker daar was.
Maar de foto zonder de flitser zie je het licht in de kast beter!
Dit vond ik zelf wel een leuke foto , hier is goed te zien hoe erg zijn fans zuigen!
Dit vond ik toch wel heel apart vandaar dat ik het maar heb gepost.
Ik heb eigenlijk zo'n toetsenbord nog nooit gezien.
Niet alle foto's zijn even duidelijk , maar ik had de flitser expres uitgezet.
Want dacht anders dat de foto's te over belicht zou raken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 13:27 ]
Hartstikke bedankt bopitje!!!!!! wil je die andere fotos [ook van de lan] ff op cd zetten en naar mijn adres sturen???
ik ben nu weer verder gegaan met modden en de hele kast ligt weer uitelkaar. ik ben voorin de kast nog een extra 8cm fan aan het zagen en ga de binnekant nog deels bedekken met traanplaat [dat zat er nu al in als onze doeland gewoon traanplaat verkocht, ze hebben trouwens ook geen dubbelzijdige tape meer] de bovenkant ga ik mijn hdd nog op de kop plaatsen zodat je de hddcooler ziet zitten en die is ook wel flex... meer pics volgen
Verwijderd
Das goed
Wat misschien ook wel blits is!
Als je onderin op de bodem van de kast een glasplaat legt. Dan krijg je volgens mij wel cool effect!, helemaal bij jou kast. Hier op got is dat al een x geweest.
Vandaar dat ik er aandacht, het is maar een ideetje misschien dat je er wat aan hebt.
Het voordeel is dat wel dat je een dubbele bodem krijgt , waardoor je de kabels beter kan wegwerken. Alleen is het moeilijk om het glas zo op maat te maken!
Verwijderd
Btw wat is dat voor 120 mm fan?? Een doorzichtige met blauwe leds? Waar heb je die vandaan?
Keep on moddin' zou ik zeggen, en hou ons op de hoogte hè
BTW, wat zit er voor een voeding in? Dat is namelijk niet dezelfde als ik heb.
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Verwijderd
Lijkt me ook wel erg gaaf om die in mij nieuwe mod te doen , wil namelijk de temp. van mijn water weten !
?? wat is een tb'tje?? ...... toetsenplank??
ja die heb ik zelf gemod...
neej ik had een paar stiften gevonden en moest huiswerk maken.. daar had ik dus geen zin in en ging mijn plank onderkladden.. mijn echte plank ben ik ledjes aan het bij solderen en ligt momenteel uitelkaar..
termo displays heb ik bij computerland gehaald was eigenlijk voor de lianli kast gemaakt maar ik heb er wat gaatjes bij geboord om hem passent te krijgen en um blauw gespoten..

Weet iemand waar ik deze kan kopen op een nederlandse site of winkel ik ben er naar op zoek en kan nix vinden....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 10:45 ]
Mijn voeding doet het gelukkig nog steeds perfect. Ik heb die HX-08'en ook op de HCC zien staan, maar toen had ik er al een. Hier in a'doorn gekocht bij Funprice, was de laatste, en ik kreeg ook nog wat korting. Ik heb er toch nog 109 euro voor moeten dokkenVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:35:
ik heb de voeding een keer gekregen bij de aankoop van mijn vorige kast.. de standaart voeding van aopen knalde eruit op een lan 2 weken naar aankoop. aangezien ik 3 dagen garantie had[hcc] viel er niet veel meer terug te eisen. deze voeding heb ik zelf gemod... [led fan ingebouwd en het standaart fanguard er uit gezaagd en er zelf een in gezet..
[....]
Verwijderd
Boxen van Fa zijn gekVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 12:19:
vond alleen die boxen naast je pc wat minder...
Kon er iig niet door slapen
![]()
Ik heb er 45 € voor neer moeten leggen...Gnome schreef op 17 maart 2003 @ 13:08:
[...]
Mijn voeding doet het gelukkig nog steeds perfect. Ik heb die HX-08'en ook op de HCC zien staan, maar toen had ik er al een. Hier in a'doorn gekocht bij Funprice, was de laatste, en ik kreeg ook nog wat korting. Ik heb er toch nog 109 euro voor moeten dokken
http://www.freewebs.com/saus/HenK/Dubbele%20Baybus.JPG
http://www.freewebs.com/s...%20Deurtje%20Idee%202.JPG
http://www.freewebs.com/s...an%20Voren%20Idee%202.jpg
Ik heb er maar een url van gemaakt want op de pics kon je de lijnen niet zien lopen als je um op img=600 zet.
Ik heb me kast nu uitelkaar liggen en ik ben er nu traanplaat in aan het leggen op de zelfde manier zoals Triple X met zijn kast deed.
Hartstikke bedankt voor het idee en waar te kopen enzo.. alleen het was geen 9.95 € zoals je zei maar 9.99€ [GOTVERDEGOTVER] ik ben afgezet!!!!!
Ik moet alleen nog een manier bedenken om de voorkant van de tweede laag van mijn kast op de voorkant van mij echte kast te doen lijken
en ik ga binnen kort ff mijn aan mijn volgende baybus knutselen.. waarmee ik ook mijn ccfl's aan en uit kan zetten.
Enneh, misschien een stomme vraag maar als ik het goed begrijp koop jij een kast, een aantal fans/blacklights en andere modzooi, de circelzaag (af een andere zaag waarvan de naam mij ff ontschoten is) en gaat lekker zagen, gooit er een raampje in (waarmee maak je die vast?) en klaar is 'kees'? Want dit lijkt me ook wel wat, heb nu thuis ook een mooi kastje staan met raam/blacklight maar die was precontructed zeg maar...
Surfin' paradise!
electrische handzaag
als je wilt weten waar al die schakelaartjes voor zijn dan had je me laatste post moeten lezen want daar stond in waar alle knopjes voor zijn... [fans en ccfl].
Bedoelde gister trouwens decoupeerzaag, was de naam kwijt.
'Gaat lezen wat al die leuke knoppies doen'
Surfin' paradise!
AlstublieftVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:35:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze kan kopen op een nederlandse site of winkel ik ben er naar op zoek en kan nix vinden....dit is trouwens een fanguard en het leek me wel vet op die ook in me kast te bouwen....
Leuke is dat ik deze via een site die jij hebt opgegeven heb gevonden (freezinghardware). Trouwens een leuke site, denk dat ik binnenkort daar het een en ander ga bestellen... *gaat lijstje maken :P*
Surfin' paradise!
1e loon: campzone
2e loon: proc + tepelpiecing
3e loon: mobo
4e loon: watercooling
5e loon: geheel besteden voor het tafelvoetbal op school.. [als ik dan al niet vakantie heb]