Novell 4.11 installeert niet..

Pagina: 1
Acties:

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
Ik zit hier fijn op me stage.. linux bakt werkt uiteindelijk goed na flink geklooi.. reinstall --> postfix en die configgen met webmin :) maargoed.. dat was een ander topic..
Ik ben nu dus novell 4.11 aan het installeren. Ik keurig een dos boot diskette gemaakt met scsi cdrom ondersteuning.. Wil ik installeren dus type volgens de readme: install.bat, dan moet ik de taal selecteren.. engels natuurlijk :) en daarna loopt hij dus vast.. Waar je die overeenkomst ofzo voor je neus hoort te krijgen.

Het vreemdste is dus nog dat als ik dat onder windows NT en w2k probeer dat ik keurig dat scherm wel krijg en install kan kiezen.. :?

Iemand enig idee?

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik meen me te herinneren dat je die versie ook vanaf Cd-rom op kon starten ? Er wordt dan Caldera DOS opgestart. CD er in en dan de computer op laten starten.

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
nope.. de scsi bios geeft ook keurig GEEN melding van "bootable cd found" oid en dat geeft ie bij bootable cd's wel

kan het btw niet aan me config.sys instellingen oid liggen?

[ Voor 28% gewijzigd door Boboga op 21-02-2003 14:45 ]

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 15:10
Hmm...

* Xiphalon graaft in geheugen

Ah!, dat was het! je hebt waarschijnlijk te weinig (conventioneel) geheugen beschikbaar...
wordt lastig installeren dan, emm386 en dat soort grappen vondt de installatie niet echt leuk volgens mij...

Verwijderd

Oudere dos-versie gebruiken!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met een win98 of win95 bootflop loopt het idd vast.

Met een dos 6.22 bootflop of vergelijkbaar gaat het zeker werken. Ik heb het pas nog zien werken hier :)

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
hmmh ben nu dus net thuis en de replies komen.. wrom heb ik dat altijd? :P

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
langer werken ?

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Topicstarter
not an option :P maar back ontopic plz :) zoveel mogelijk dingen opsommen (geen opsomtopic :P) zodat k dat maandag kan proberen..

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:45

tweakerbee

dus..?

Hmm... misschien is je reality.sys corrupt. Probeer een reboot :P

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1