Toon posts:

TBred B 2100+, Boxed kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een 2100+ te bestellen, met Tbred B core. Nu kan ik voor slechts 3 Euro meer een boxed versie krijgen. Is dit aan te raden of niet? Ik ben van plan over te gaan klokken en denk dat ik opzich beter af ben met mijn Coolermaster met heatpipes ;)

Is de koeler van de boxed Tbred B bij aflevering reeds op de CPU gemonteerd, of zit deze er los bij? Indien deze erop gemonteerd is, is deze goed te verwijderen?

Mijn plan is nl om die boxed cooler van AMD op mijn P1 te plakken (waarvan de fan onlangs overleden is). Ja dat past, me andere P1 heeft een Alpha PAL6035 erop :p

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Koop maar een boxed, krijg je gelijk 3 jaar garantie. Hierbij kun je je eigen koeler gebruiken, maar ik weet niet zo zeker of die garantie dan nog door gaat.

De koeler moet je uiteraard zelf monteren, zit dus nog niet op de proc vast.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok... ik heb nl eens een P1 gehad waarvan de koeler letterlijk op de CPU gesmolten was door Intel... daar heb je als overclocker natuurlijk niets aan ;)

Verwijderd

Nou, met een boxed proccessor is altijd niet zo'n beste koeler bijgeleverd en als je al een cooler hebt (wel controleren of de koeler het wel aankan!) is het dus duidelijk afgeraden om een boxed processor te kopen.

Maar aan de andere kant kost een boxed cooler een paar euro meer en je krijgt er meteen garantie bij.

Verwijderd

Topicstarter
Frodo -> ik ga die cooler niet op mijn Athlon plakken maar op een P1... daar zal die het wel voor doen.... en die Coolermaster van me houdt mijn Athlon 1,4@1,6 op 48c when stressed, dus dat zal wel goed zitten lijkt me zo (de Athlon 1,4 is immers nogal heetgebakerd he...)

Verwijderd

Ik zou zeker voor de boxed gaan, je krijgt er een leuk stickertje bij ;). En met die cooler kun je ook vast wel iets leuks doen lijkt me.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Om een louzy drie Euro een topic openen? Koop de boxed, alleen al voor de extra garantie :) Je kan er altijd wel een vette Alpha of zo op zetten en de bijgeleverde koeler weer in het doosje proppen of iets anders creatiefs mee doen (koeler wordt nameleijk gewoon los bijgeleverd, een vaste out-off-the-box bevestiging a la vroegere Intel PII's is gezien de manier van cpu op het mobo plaatsen onmogelijk ;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.