Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Je moet in de kast even checken of er wel kabels naar lopen, of ze goed aangesloten zitten, etc.
Je noemt geen merk; dat zou wel handig zijn, dan kun je weten of je drivers nodig hebt (en zo ja welke).
edit:
Kortom, duik de kast en wat handleidingen eens in om meer info in je openingspost te kunnen zetten.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:22 ]
De pc is er eentje van de Makro, op de kast staat Cybercom, maar het is ook iets met Medion. Ik zou verwachten dat deze box helemaal aangesloten is toch? Het lijkt mij dat je dit softwarematig aan moet kunnen zetten of iets dergelijks...
Verwijderd
Hij hoeft het niet te doen. Je moet dus even checken hoe dat ding vast zit, welke kabels er naartoe lopen (if any), waarvandaan, en of er drivers (indien nodig) geïnstalleerd zijn.Boy schreef op 21 februari 2003 @ 13:22:
Dus eigenlijk zou hij het gewoon moeten doen. Ook moet er vast een kabel van de breakout box lopen naar de videokaart? Of gaat dit via het moederbord.
Googelen op 'Cybercom' en 'medion' etc. levert mij niets bruikbaars op dus je zult iets specifieker moeten zijn over wat voor kastje het is. En zit het nou ingebouwd of is het extern?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
en het is de enige manier op erachter de aansluiting te maken
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:55 . Reden: trigger happy ;) ]
Ik heb gezocht of ik een plaatje op internet zou vinden van de box, maar vind niets. Het heeft de volgende aansluitingen:
SD/MMC
Compact Flash
Smart Media
Memory Stick
3 usb poorten
1 firewire poort
S-video
Composite
line in
line out
microfoon aansluiting
een game port
De cardreaders worden wel gezien, die staan bij 'Deze Computer'.
[edit]
als ik 'm voor heb aangesloten, kan ik de tv-out ook niet inschakelen. Hij ziet dus geen tv
[ Voor 10% gewijzigd door Boy op 21-02-2003 14:19 ]
Verwijderd
Het kabeltje dat van je GeForce naar de box loopt zal niet de enige aansluiting zijn die er is, die zal wel alleen voor je TV-out zijn. Dat de cardreaders toch gezien worden bewijst dat er nog meer kabels lopen, bijvoorbeeld van het m/b naar de box.
Voor die GeForce kun met Google wel uitzoeken wat de aansluiting is waarop de kabel zit - dan weet je ook wat je moet doen om iets meer te laten werken.
Dan zit ie waarschijnlijk gewoon aangesloten (als het zo'n alles in een kant en klaar ding is)Boy schreef op 21 February 2003 @ 13:52:
De persoon waar dit van is, wil um liever niet open maken. Hij is bang dat de garantie dan niet meer geldt
Verwijderd
Verwijderd
onzin, waarom zitten er anders lege pci sloten, lege hd brackets, etc in?Boy schreef op 21 February 2003 @ 13:52:
De persoon waar dit van is, wil um liever niet open maken. Hij is bang dat de garantie dan niet meer geldt
bij een pc van medion staat dat trouwens meestal gewoon in het boekje...
Geen wonder dat dat niet werkt. Hij mag dus dicht.
Maar omdat er niemand met deze oplossing kwam, zie ik dit toch wel als een nuttig topic voor de search he
Verwijderd
Boy schreef op 03 March 2003 @ 16:22:
Ik kwam het Makrokrantje tegen, en ik zag dat de gele aansluiting aan de voorkant een video-IN is!![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat dat niet werkt. Hij mag dus dicht.
Maar omdat er niemand met deze oplossing kwam, zie ik dit toch wel als een nuttig topic voor de search he
ik had misschien wat duidelijker moeten zijn jaVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 15:36:
bij mij computer zitten ook geluids/composite/s-video aansluitingen aan de voorkant. deze zijn echter voor sound- en video IN. voor tv out moet ik aan de achterkant zijn...