i am the lizardking, I can do anything
En waarom heb je IE eigenlijk nodig om FIFA online te spelen
The devil is in the details.
Kan je imho niet opnieuw installeren omdat ie dan met de melding komt dat hij al de meest recente IE versie heeft.MaRc0 schreef op 21 February 2003 @ 15:02:
Download IE 6.0 eens van de Microsoft site en installeer 'm dan eens. Dan heb je in ieder geval de goede versie
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Je moet via een browser contact zoekenMaRc0 schreef op 21 February 2003 @ 15:02:
Download IE 6.0 eens van de Microsoft site en installeer 'm dan eens. Dan heb je in ieder geval de goede versie
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
idd:
Dus.. hij zal wel met IE 6 moeten switchen zodat je daar je team kan opstellen ofzo..fifa online matchup selecteer
ZO.. ff MaRc0 zijn reply totaal ontkracht
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Stommerd!
Maar IE 6 kan je ook uninstallen en er dan weer opnieuw opzetten, dus ga maar verder met ontkrachten
The devil is in the details.
i am the lizardking, I can do anything
Dat je eerst beter de repair kan proberen van IE 6 voor een uninstallMaRc0 schreef op 21 februari 2003 @ 15:08:
[...]
Stommerd!![]()
Maar IE 6 kan je ook uninstallen en er dan weer opnieuw opzetten, dus ga maar verder met ontkrachten
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Explorer 6.0 of beter, dus het kan welFairFox schreef op 21 februari 2003 @ 17:47:
[...]
Hij heeft toch IE6 nodig niet mozilla... Dat zal fifa wel niet pakken