Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal,

Iemand hier die informatie of een website met een heleboel informatie over USB PenDrive heeft ??? Ik wil der een aanschaffen maar weet nie of het zon goed idee is :?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:01 . Reden: foute zinsopbouw ]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 22:09

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Verwijderd

Misschien heeft hij daar al gezocht maar kon niks vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al gezocht...en nix gevonden, alleen maar het aanschaffen der van maar nou weet ik nog niet wat een goede is en welke niet

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 22:09
Je wil dus iets weten wat niet op een van de 10.000 websites staat die je krijgt bij zoeken op 'usb pendrive' bij Google?
Kom op zeg.... :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Druk op 'Search' en typ in 'pendrive'.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:08:
Heb al gezocht...en nix gevonden, alleen maar het aanschaffen der van maar nou weet ik nog niet wat een goede is en welke niet
Misschien zijn er reviews (zie ze weinig)...

Maar ik heb dus zelf een USB-PenDrive (Apacer HandySteno 1.1 64 MB) en ben er zelf wel tevreden mee... Ik kan erop zetten wat ik wil, en ik kan dan me opdrachten (voor school) makkelijk mee naar huis nemen... En hoef niet moeilijk te doen met mailen... Dus ik ben best wel tevreden over die dingen :) _/-\o_

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

zijn hier al diverse topics over.. deze kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.