[Sticker]'flitser de flits' bij bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
goed er zal waarschijnlijk allang een topic over hebben gelopen, maar aangezien ik geen idee heb hoe het onderwerp van mijn topic heet was het ook een beetje lastig zoeken met Google en de GoT-search. ´k heb er al best wat gezien bij bellende mensen in bus/tram e.d.

Goed, sinds kort, heb ik een plakker achter op mijn postbank m35 i zitten (gekregen van een HP promotieman bij mij in de winkel), die blauw filts (er zitten 2 ledjes in die gelijk aan/uit gaan) wanneer ik SMS/Bel/Gebelt wordt/netwerk check doe etc. Dit stickertje voedt zich blijkbaar met de straling van mijn interne antenne.

- hoe werkt het, een soort van draadloze stroom is dit dus :?
- gaat me telefoon vanaf nu meer storen :?
- absobeert het straling zodat je verhalen over schadelijke GSM stralingen hiermee kan sussen :?

wat ik wel heb gemerkt is dat je batterij ongeveer 50% minder lang mee gaat :P

vindt het best 1337 staan als ik sta te bellen 8)

als dit echt een ontzettend searcherig onderwerp is, dan hb ik graag de naam van deze dingen en natuurlijk de links naar de topics, dan kan dees verder op slot.

mmm vaag dat de topictitle zo wordt verneukt, zit hier ook achter een IBM Thinkpad met heel vaag tobo. maar goed --> [[rml][ Sticker]Žflitser de flitsŽ bij bellen[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door aardbeix15 op 21-02-2003 12:57 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13
http://www.mmswereld.nl/ringtone/stickers.php daar zijn ze oa te krijgen :)

ff wat vreemde html-taal uit je titel gehaald ;)

Verwijderd

je accu gaat minder lang mee omdat dat ding de ontvangst van je gsm stoort, en je gsm dus harder moet gaan zenden om jou hoorbaar te maken aan de andere kant en andersom, het absorbeert dus straling ja, maar dat is alleen maar negatief, omdat je gsm dan veel meer straling uit gaat zenden. Als je ergens bent waar je zonder sticker al brakke ontvangst had, heb je kans dat je nu dus helemaal onverstaanbaar bent.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:51
ik heb dit ook een keer in me antenne van me 6150 gebouwd
was ook wle grappig kon zlefs een laserstraal op met allerlei figuurtjes

Tijd van werken, tijd van rusten

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Cutebritney schreef op 21 februari 2003 @ 15:45:
http://www.mmswereld.nl/ringtone/stickers.php daar zijn ze oa te krijgen :)

ff wat vreemde html-taal uit je titel gehaald ;)
Da's de site van mijn broer *D

Ik heb ook zo'n ding op de foon >:)

Het werkt alleen op telefoons met een interne antenne (zonder spriet dus) en het zorgt niet voor extra storing omdat ze inductief werken en niet zoals die andere antennes rechtstreeks als antenne zijn aangesloten.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

dubbel.

[ Voor 175% gewijzigd door Fairy op 23-02-2003 12:41 ]

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-12 10:57

SambalBij

We're all MAD here

De ontvangst van de GSM zal niet veel minder worden.
Wat zo'n sticker doet, is een deel van de uitgezonden radiosignalen (==energie) omzetten in electriciteit, waarmee een paar ledjes en een weerstand worden gevoed.
Alle energie die door die sticker wordt geabsorbeert wordt dus niet meer uitgestraald als radiosignaal.
Om dezelfde zendsterkte naar de GSM mast te bewerkstelligen, moet het zendvermogen dus extra omhoog, om het energieverlies door die sticker te compenseren.

Aangezien de GSM rondom straalt, en de sticker aan de achterkant van het toestel zit, lijkt het me dat de straling die je hersenen in gaat dus verhoogd wordt. Ook zal inderdaad door het verhoogde zendniveau de accu eerder leeg zijn.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Grappig, kan je die energie ook op grotere afstand omzetten?

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12 22:30
Theoretisch gezien wel,maar dat is afhankelijk op wat voor een frequentie je zit.Je kan met een variabele spoeltje,een condensator,een diode,een cristaloortelefoontje en een antenne een ontvanger maken voor op de midden/lange golf. De stations die je ontvangt kunnen hier wel een paar 100Km vandaan zitten

Soms weet ik het ook niet meer.........

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik had ook zo'n ding van een vertegenwoordiger gekregen van HP. Op mijn eigen foon werkte die niet :?, dus daarom zit die nu op de Nokia van me zus :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1