goed er zal waarschijnlijk allang een topic over hebben gelopen, maar aangezien ik geen idee heb hoe het onderwerp van mijn topic heet was het ook een beetje lastig zoeken met Google en de GoT-search. ´k heb er al best wat gezien bij bellende mensen in bus/tram e.d.
Goed, sinds kort, heb ik een plakker achter op mijn postbank m35 i zitten (gekregen van een HP promotieman bij mij in de winkel), die blauw filts (er zitten 2 ledjes in die gelijk aan/uit gaan) wanneer ik SMS/Bel/Gebelt wordt/netwerk check doe etc. Dit stickertje voedt zich blijkbaar met de straling van mijn interne antenne.
- hoe werkt het, een soort van draadloze stroom is dit dus
- gaat me telefoon vanaf nu meer storen
- absobeert het straling zodat je verhalen over schadelijke GSM stralingen hiermee kan sussen
wat ik wel heb gemerkt is dat je batterij ongeveer 50% minder lang mee gaat
vindt het best 1337 staan als ik sta te bellen
als dit echt een ontzettend searcherig onderwerp is, dan hb ik graag de naam van deze dingen en natuurlijk de links naar de topics, dan kan dees verder op slot.
mmm vaag dat de topictitle zo wordt verneukt, zit hier ook achter een IBM Thinkpad met heel vaag tobo. maar goed --> [[rml][ Sticker]Žflitser de flitsŽ bij bellen[/rml]
Goed, sinds kort, heb ik een plakker achter op mijn postbank m35 i zitten (gekregen van een HP promotieman bij mij in de winkel), die blauw filts (er zitten 2 ledjes in die gelijk aan/uit gaan) wanneer ik SMS/Bel/Gebelt wordt/netwerk check doe etc. Dit stickertje voedt zich blijkbaar met de straling van mijn interne antenne.
- hoe werkt het, een soort van draadloze stroom is dit dus
- gaat me telefoon vanaf nu meer storen
- absobeert het straling zodat je verhalen over schadelijke GSM stralingen hiermee kan sussen
wat ik wel heb gemerkt is dat je batterij ongeveer 50% minder lang mee gaat
vindt het best 1337 staan als ik sta te bellen
als dit echt een ontzettend searcherig onderwerp is, dan hb ik graag de naam van deze dingen en natuurlijk de links naar de topics, dan kan dees verder op slot.
mmm vaag dat de topictitle zo wordt verneukt, zit hier ook achter een IBM Thinkpad met heel vaag tobo. maar goed --> [[rml][ Sticker]Žflitser de flitsŽ bij bellen[/rml]
[ Voor 13% gewijzigd door aardbeix15 op 21-02-2003 12:57 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.