Toon posts:

problemen met chat

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gisteren heb ik een probleem met de chat voorgelegd
ik heb hierop enige reacties gehad en ook bepaalde dingen geprobeerd
ik zal mijn probleem nogmaals voorleggen
ik kan wel op een chat site komen maar zodra ik de chat room in wil krijg ik een fout melding.
bij zonnet en 12 move geeft hij aan mis-match
bij msn chat geeft hij aan fout in iexplorer
mijn pc draait op windows xp home edition.
ik heb het advies gehad om service pack 1 te instaleren maar deze heb ik al.
ook heb het advies gehad om een andere java te downloaden.
ik heb mijn java (versie1.4.0_02)verwijderd,maar toen ik een nieuwe wilde downloaden op java.sun.com gaf hij een fout melding op nvidea open gl driver deze fout melding was driver component sizes-mis match.
wie kan mij helpen. :?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Nouja Java heeft weinig met je NVidia-drivers te maken he... Ik zou eerst even de nieuwste NVidia-driver van www.nvidia.com halen, die installeren en dan nog eens proberen de JVM er opnieuw op te zetten.

Ook zou ik (misschien nog vòòrdat je de videokaartdriver ophaalt) eens een bezoekje brengen aan WindowsUpdate en even kijken of die nog wat leuks hebben te bieden.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08

SkyStreaker

Move on up!

Alles even uninstallen wat betreft java en kleurenkaart (in VEILIGE MODUS), haal dan meteen ff een regcleaner erover in normale modus (www.regedit.com kan je een halen voor XP volgens mij). Reboot en installeer dan de nieuwste versies. Probeer eerst wel ff en WHQL driver te installeren en hou het voorlopig ff op Dx8.1 en niet op Dx9

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Open je alweer een topic :?
Je oude topic kan je gewoon vinden door op je naam te klikken:
problemen met chat sites

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-07 21:31

switchboy

-ruimte te huur-

vraagje zit je achter een router/NAT netwerk? anders zou je misschien poorten open moeten zetten.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.