Geen geluid uit de center

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ik heb een Sony Str-DE475 versterker.

Als ik een cd heb opstaan dan komt er wel geluid uit alle 5 de boxen. dus ook de center. Met radio idem. Waarom krijg ik dan uit de center-speaker geen geluid als ik een dvd aan het afspelen ben? Want uit de satellite-speakers krijg ik wel geluid.

:'(

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
wellicht verkeerde geluidinstelling op je dvd speler? welke dolby optie staat er aan?

vinifinder.nl

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
5.1 dolby surround dus dat zou toch goed moeten zijn. Ik heb van de dvd naar de versterker de gewone links-rechts/wit-rood verbinding lopen.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Verwijderd

je hebt meerdere geluid opties bij een gewone versterker zijn dan prologic + ch3 Hall, Stadium, Theater Simulated en natuurlijk OFF.
Bij HALL & Simulated staat de center speaker uit let daar goed op!

jij zult natuurlijk andere opties hebben maar het is een idee.

(dan heb ik het over de versterker van je DVD)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 12:32 ]

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
dat zou idd voldoende moeten zijn, welke dvd speler heb je?
heb je al in de instellingen van je dvd gekeken?

en als je een gewone audio cd in je dvd speler doet, doet de center het dan wel?

vinifinder.nl

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ik heb volgens mij maar twee opties wat ik kan instellen als ik de "dvd-source" heb aanstaan, maar zeker weet ik dat niet want ik ven momenteel niet thuis.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik dat als eerst nakijken zodra je thuis bent. Kan een hele-hoop moeite besparen :)

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ja ik ga dat ook wel eens doen en dan horen jullie het wel, alvast bedankt....
Hopende dat deze topic nog even open blijft........

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Ik heb gekeken en geprobeerd, maar de instellingen zijn goed. De dvd- instellingen zijn goed. Ik heb alleen 5 ingangen op mijn versterker en daarvan zijn er 2 bezet de gewone links/rechts die van de dvd-speler afkomen. Ik weet niet of dit het zal zijn, maar ik kan niet van 2 uitgangen van de dvd naar 5 ingangen op de versterker.

Denk ik . .. . . ..

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Lees de handleiding van je versterker en dvd nog eens goed door. Wanneer je je dvd speler mbv een stereo kabeltje op je versterker aansluit, is het vrij logisch dat er idd ook stereo uit je versterker komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.