Ik heb net patch 1.3 van EA's ftp gedownload en die wilde ik gaan installeren. Hij stopt en zegt dat ie de oude file niet kon vinden. Het gaat om game.dat o.i.d. Thing is, ik heb wel een orginele C&C en hier baal ik dus goed van.
hint*: we doen niet aan illegaal spul hier.
* zoals no-cd's
* zoals no-cd's
[ Voor 18% gewijzigd door SilentStorm op 21-02-2003 12:06 ]
Localhost is where the heart is
Het gaat om game.dat o.i.dKaap schreef op 21 February 2003 @ 12:00:
Ik heb net patch 1.3 van EA's ftp gedownload en die wilde ik gaan installeren. Hij stopt en zegt dat ie de oude file niet kon vinden. Het gaat om game.dat o.i.d. Thing is, ik heb wel een orginele C&C en hier baal ik dus goed van.
Daar hebben we niks aan, geef even de preciese error aub. MAar ik denk gewoon dat je een no-cd crack over hebt gegooid. Gewoon even Generals opnieuw installen, of als je de 'schone' .exe file nog ergens hebt staan, die er weer terug zetten.
Ik vraag ook niet om een nocd patch. Besides, er is wel degelijk verschil tussen een nocd .exe en een game.dat Ik heb een probleem en vroeg me af of er meer mensen met dit probleem zijn en zo ja, hoe lossen we het op.SilentStorm schreef op 21 February 2003 @ 12:05:
hint*: we doen niet aan illegaal spul hier.
* zoals no-cd's
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2003 12:26 ]
De error message:Apocrypha schreef op 21 February 2003 @ 12:09:
[...]
Het gaat om game.dat o.i.d
Daar hebben we niks aan, geef even de preciese error aub. MAar ik denk gewoon dat je een no-cd crack over hebt gegooid. Gewoon even Generals opnieuw installen, of als je de 'schone' .exe file nog ergens hebt staan, die er weer terug zetten.
Nee ik had er geen nocd over gegooid want ik heb er geen probleem mee als de cd in de drive zit.Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2003 12:26 ]
Zelfde probleem hier; originele game, patch 1.1 en 1.2 installed en dan de bovenstaande error bij het installeren van 1.3 
Misschien spel eraf halen en 1.3 erop zonder 1.1 en 1.2? (moet het nog proberen) Zou wel vreemd zijn aangezien je 1.1 wel over 1.2 heen moest installeren.
Misschien spel eraf halen en 1.3 erop zonder 1.1 en 1.2? (moet het nog proberen) Zou wel vreemd zijn aangezien je 1.1 wel over 1.2 heen moest installeren.
edit:
Ben het nu aan het proberen; het antwoord komt in enkele minuten
Ben het nu aan het proberen; het antwoord komt in enkele minuten
[ Voor 13% gewijzigd door paknaald op 21-02-2003 16:12 ]
als je versie 1.2 hebt kan het zijn, dat je een fake 1.2 patch hebt geinstalleerd. als dat zo is, wil 1.3 er niet op (opnieuw installeren is dan de enige oplossing)
Sometimes human's are...
of je haalt gewoon de game.dat en de c&c.exe van de cd af met winrar.
Zo heb ik die patch geinstaleerd.
Zo heb ik die patch geinstaleerd.
http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle
precies.. ik bevestig de laatste 2 replies..
Ik heb ook dezelfde foutmelding gehad.
Ook eerst 1.1 en 1.2 geinstalleerd en bij 1.3 gaf hij die foutmelding.
Heb daarna 1.3 van de site zelf afgehaald toen ging het updaten wel goed alleen loopt ie elke keer vast nu
Nu gooi ik Generals eropnieuw op en dan updaten
Ook eerst 1.1 en 1.2 geinstalleerd en bij 1.3 gaf hij die foutmelding.
Heb daarna 1.3 van de site zelf afgehaald toen ging het updaten wel goed alleen loopt ie elke keer vast nu
Nu gooi ik Generals eropnieuw op en dan updaten
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Heb net Generals erweer opstaan en een update gedaan naar 1.3 alles ging goed nu.
Ik kijk in het lijstje van de 1.3 update en ik zie dit staan!
5. ACCURATE 1.2 PATCH ISSUES
Some users have patched C&C Generals using incorrect and incorrect 1.2 Patch. If you have done so you will need to reinstall C&C Generals to allow the game to work properly. If you downloaded 1.2 from any server other than ftp.ea.com or the normal Generals Online autoupdate then you likely have the wrong patch.
Ik kijk in het lijstje van de 1.3 update en ik zie dit staan!
5. ACCURATE 1.2 PATCH ISSUES
Some users have patched C&C Generals using incorrect and incorrect 1.2 Patch. If you have done so you will need to reinstall C&C Generals to allow the game to work properly. If you downloaded 1.2 from any server other than ftp.ea.com or the normal Generals Online autoupdate then you likely have the wrong patch.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Pagina: 1