Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kabeltjes afgebroken van powerknop

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

icecoolsniper

never run from a sniper!

Topicstarter
Gisteren moest ik mijn kast open maken, ik deed het net iets te ruw. 8)7 Alles weer inelkaar gezet. En op de powerknop geramd. Pc ging niet aan |:( , ik alles weer uit elkaar :/ , zag ik dat de draadjes van mijn powerbutton afgebroken zwart/groene draadjes. Ze zaten met zarte rubbertjes vast maar die zijn kapot, iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Zelf zat ik al te denken aan geleidende lijm ofzo maar ik weet niet waar ik dat kan halen. ;( Anders met plakband eromheen hangen? Of loopt het stroompje er dan niet meer door? Anyway ik hoop dat iemand snel een oplossing weet, ik vind het nogal vervelend om heel de tijd die draadjes tegen elkaar te steken om de pc te starten :X

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Reset knop misbruiken als aan/uit-knop?!?

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Nieuw draadje, Zolderen uhm als je de 2 draadje weer connect en er gewoon tape omheen doet wil ook wel helpen.

Verwijderd

Kroonsteentjes? Plakband = ook een goed idee. Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Wel even de stekker uit het stopcontact trekken als je ermee bezig bent.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad.

Je moet de zwarte en witte draad goed tegen de "aansluitingen" van de powerknop vastmaken met palkband oid dit heeft een tijdje gewerkt hierna heb ik het gewoon aangesloten op me reset knop werkt ook goed.

Misschien kunje proberen om het draadje vast te solderen maar leek mij te leip omdat ik niet zoon soldeermannetje ben :P

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24
Alle oplossingen waarbij je het niet soldeert maar met met lijm/plakband ed. aan de gang gaat is vragen om vage klachten in de toekomst.

Verwijderd

Dat zwarte rubbertje is krimpkous, Als je veel geld hebt ffe een stukje krimpkous halen anders ffe met plakband of kroonsteentje :)

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 14:01
Inderdaad gewoon even solderen.
"Ja maar ik kan niet solderen?"
Dan is dit een mooie gelegendheid om dat te leren. Want dit is echt niet moeilijk

[ Voor 3% gewijzigd door BovenHond op 21-02-2003 12:16 ]

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

icecoolsniper

never run from a sniper!

Topicstarter
ik laat me pa of broer wel solderen :( maar nu heb ik nog groter probleem, 1 van de pinnetjes die er zity, zaten er 5 is afgebroken, hij werd niet gebruikt voor een kabeltje maar is het tog schadelijk? Ik heb ook chieftec daarom maar gevraagd of ze misschien een nieuwe knop kunnen sturen :P

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tsja.. wat wil je nou? Je zal hem toch echt moeten (laten?) solderen... Andere opties zijn resetknop misbruiken of 2 losse draadjes uit je case laten hangen die je tegen elkaar moet houden. Dat is vrij logisch en voor zichzelf sprekend en dat is imho niet echt een heel topic waard. Gewoon een beetje creatief zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.