Toon posts:

Koelpaste bedekt niet de gehel core

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe AMD Athlon 2200+ en ik kreeg er een koeler bij (arctic copper TC) en een tube koelpasta. Ik heb een druppeltje pasta op de core gedaan en deze voorzicht dunnetjes uitgesmeerd.., maar dit is niet over de hele core gegaan (zo'n 90% ervan is gedekt) alleen de randjes niet.., daarna de koeler erop en aangezet hij deed het. Maar ik kan verder niets testen want de overige onderdelen moeten nog komen.

Maar kan het kwaad dat de koelpasta niet volledig de hele core van de CPU bedekt, of zal het door het aanprukken van de koeler nu wel bedekt zijn??? Graag info.., want ik wil geen kapotte CPU hebben.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:54

Exirion

Gadgetfetisjist

1 woord: Search.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ook als je GEEN pasta op je core smeert kan het geen kwaad. Ik zou me niet teveel zorgen maken.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Hoe zijn de temperaturen?

Je moet er idd. in 1e instantie vanuit gaan dat de pasta wel verspreid wordt. Beter is het om de pasta met bv. een credit-card uit te smeren..

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Dan doe je er toch wat meer op :?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik nadat ik al pasta heb aangbracht deze weer "aanpassen" zo gezegd?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Om op zo'n kleine core met een credit card te gaan smeren B)....

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[search=hoe koelpasta gebruiken]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Over dit onderwerp zijn al verschillende threads geweest en ik raad je dan ook aan de geweldige zoekfunctie van dit forum te gebruiken. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.