Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
whi paalmeid
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
Wow wat een geweld daar aan die top, toch jammer dat we niet meer meekunnen met de top 5 :-/
Naja, in ieder geval hebben we nog positieve inhaalstats
Naja, in ieder geval hebben we nog positieve inhaalstats
En weer een megaoutput van NC
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
NC? 
Komop zeg. Binnen 2 maanden haal ik jullie in
Komop zeg. Binnen 2 maanden haal ik jullie in
Ok jongens, sorry to say, but: vliegende bonbon is ECC2 gaan doen. Hij bleef probs hebben met de client, dus is hij ECC2 gaan doen.
I.v.m. omstandigheden post ik voor hem.
I.v.m. omstandigheden post ik voor hem.
that's not gonna happen, ik w8 wel tot 2 weekies en dan ga ik wel wat weerstand bieden
ik wil eerst ff kijken of een plekkie stijgen bij RC5 erin zit
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Waarom heb ik zo'n flauw vermoeden dat ik dat zal verliezen

Verwijderd
Jenever can tell!
Ik zou zeggen: DOE je BEST
En zo niet: dan toch
Ik zou zeggen: DOE je BEST
En zo niet: dan toch
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 01:50 . Reden: Zie de rest :P ]
Pagina: 1