USB probleem met Tablet

Pagina: 1
Acties:

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09-2025

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Hoi,

ik heb een Wacom tablet via USB op mijn pc aangesloten. Op de pc staat win xp pro geinstalled met de servicepack 1 geinstalled. Voor de tablet heb ik de allerlaatste XP update geinstalled. Maar ik heb een probleem:

Als ik de pc opstart duurt het altijd enige minuten (1 - 3 min) voordat de tablet opstart, terwijl de rest van de pc allang klaar is. Maar ik kan geen applicaties opstarten totdat de tablet is opgestart. Ik heb al een andere usb poort geprobeerd, XP opnieuw geinstalled, maar blijf hetzelfde probleem houden. Het duurt gewoon ontzettend lang voordat de tablet opstart. Onder Win ME had ik hier geen probs mee. Toen startte ie gelijk op.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen ??? any help welcome !!

Verwijderd

heb je toevallig de virusscanner van mcaffee? die kan (zonder dat je het doorhebt) je opstarten een paar minuten vertragen onder xp. hoe het kan weet ik niet, maar meestal gebeurt dat nadat je nieuwe hardware hebt gïnstalleerd. een nieuwe install leverde bij mij toen ook niets op.

*gunhead heeft norton maar gekocht, maar wil graag weten of er meer mensen zijn met dit probleem

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Nee, ik heb geen Mcfee op mijn pc. Ik heb Norton systemworks 2003 geinstalled.
Dus helaas is dat ut nie ...
Ik heb het ook als Norton niet op mijn pc staat. En ik heb bij msconfig gekeken wat er allemaal opstart, of het iets zou vertragen.. Maar nix kunnen vinden !

Maar i.i.g bedankt.

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Hoi,

ik heb een Wacom tablet via USB op mijn pc aangesloten. Op de pc staat win xp pro geinstalled met de servicepack 1 geinstalled. Voor de tablet heb ik de allerlaatste XP update geinstalled. Maar ik heb een probleem:

Als ik de pc opstart duurt het altijd enige minuten (1 - 3 min) voordat de tablet opstart, terwijl de rest van de pc allang klaar is. Maar ik kan geen applicaties opstarten totdat de tablet is opgestart. Ik heb al een andere usb poort geprobeerd, XP opnieuw geinstalled, maar blijf hetzelfde probleem houden. Het duurt gewoon ontzettend lang voordat de tablet opstart. Onder Win ME had ik hier geen probs mee. Toen startte ie gelijk op.

Specs: p3 1GHz
XP pro met servicepack1
direct X 9
512mb ram
Wacom tablet 4.52, maar met allerlaatste XP update

Weet iemand wat ik hier aan kan doen ??? any help welcome !![/quote]