Heb het grote speakertopic doorgelezen, mar een concreet antwoord op mijn vraag kwam ik niet tegen. Ik ben nl. op zoek naar een nieuwe speakerset als vervanging voor mijn fps1500 (op een live 1024 player). Wat ik wil is een wat voller geluid, maar ben absoluut geen audiofiel. Luister wel veel MP3 en af en toe gamen is ook wel leuk.
Het moet wel een 4.1 speakerset worden, ben er nu wel uit dat een center voor mij geen toevoeging heeft voor het geld dat het extra kost.
Mijn budget is niet al te hoog, dus ik kwam algauw uit op de logitech z540. Probleem: er wordt van gezegd dat 'als je voor bass wilt gaan, je die moet nemen'. De sub van mijn fps1500 bonkt als een gek (zelfs met een sok erin
) en daar zijn mijn medestudenten het niet zo mee eens uiteraard. Heeft de z540 ook zon bonk-sub, of kan je uit die sub ook netjes laag en laag-midden halen zonder gebonk? Is er een andere speakerset die meer voor mij geschikt is?
Het moet wel een 4.1 speakerset worden, ben er nu wel uit dat een center voor mij geen toevoeging heeft voor het geld dat het extra kost.
Mijn budget is niet al te hoog, dus ik kwam algauw uit op de logitech z540. Probleem: er wordt van gezegd dat 'als je voor bass wilt gaan, je die moet nemen'. De sub van mijn fps1500 bonkt als een gek (zelfs met een sok erin