Toon posts:

Oude bios: jetway jetway V.7ZXNS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ooit toen ik nog een klein n00bje was smeerde de oh zo aardige computerboer mij bij mijn oude computer een jeway mobo aan :'( , geen probleem toen want ik kon nog niet eens moederbord spellen :Y) , maar nu begin ik mij toch een beetje dood te ergeren aan dat brakke ding! :(
Om nog enig "performance" uit het oude bakkie te toveren ben ik vrolijk opzoek gegaan naar nieuwe drivertjes voor alles (overclocken gaat niet zo best met dit mobo ;) ) en tot mijn grote vrees is voor hetgeen wat ongeveer het brakst in mijn pc is GEEN update voor de bios verkrijgbaar. Ja, ik bedoel mijn mobo. Zover ik kan uitvinden is er maar 1 bios versie voor dit mobo. Ik kan dit natuurlijk fout hebben en dat hoop ik ook wel een beetje.

Omdat ik echter niets kan vinden (niet op jeway-site, google, got-search etc.) vraag ik aan jullie of IEMAND mij misschien kan helpen aan een ge-update bios voor dit ding!

Het betreft dus een Jetway moederbord type V.7ZXNS.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat voor socket is het? Ik heb bij http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html een hele partij mobo's gevonden. (Download Area => Old Board)

Ik kan mij niet voorstellen dat hij daar niet tussen staat.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Resistor schreef op 21 February 2003 @ 16:16:
Wat voor socket is het? Ik heb bij http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html een hele partij mobo's gevonden. (Download Area => Old Board)

Ik kan mij niet voorstellen dat hij daar niet tussen staat.
mijn 663AS PRO staat er wel maar de site is al weken erm down oid ivm server upgrades :? :Z

:Z icon als in de zin van trage lui daaro

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een Intel 440BX/DX/ZX chipset in (volgens sisoft sandra....)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:27:
[...]

mijn 663AS PRO staat er wel maar de site is al weken erm down oid ivm server upgrades :? :Z

:Z icon als in de zin van trage lui daaro
De site doet het weer (ziet er een stuk mooier uit)
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:55:
Er zit een Intel 440BX/DX/ZX chipset in (volgens sisoft sandra....)
Dat lijkt mij een Intel met Socket-370, maar ik kan jouw type ook niet vinden.
Weet je zeker dat het geen 7ZXAN of 7ZXAS is?

Anders typ je je biosstring in bij google (die regel die onderin staat bij opstarten in het biosscherm), dan weet je zeker dat je de goede hebt.

(of natuurlijk openschroeven en kijken wat er op het mobo staat, het kan onder een sticker staan)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Kijk even wat er op je moederbord staat... Dat is meestal veel beter en nauwkeuriger dan SiSoft Sandra... FF schroevendraaiertje... >:)

PS: Jetway is geen brakke shit!!! t zijn gewoon degelijke goedkope bordjes (met mindere ondersteunning dan bijvoorbeeld ASUS, maar daar is de prijs dan ook naar!). (t kan wel brakke shit worden door ondesknuddig gebruik)

Kijk maar eens goed naar dat moederbordje (met je eigen oogjes) en kijk ook ff naar de processor :+
Pagina: 1