Toon posts:

[Battlefield 1942] loopt langzaam met Geforce 4mx440

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik een probleem heb een Abit Siluro Geforce 4 MX Deze werkt goed heb deze geistalleerd onder windows xp pro. maar het volgende probleem doet zicht voort. Bij het spel battlefield 1942 loopt heel erg langzaam niet haperen of zo maar hij loopt gewoom langzaam terwijl als je andere ziet lopen in het spel die lopen gewoon wel snel. Heb alluz al geprobeerd nieuwe drivers Direct X 9 er op gezet. En windows xp opnieuw geistalleerd daarna deed het spel het even weer goed maar na enkele dagen had ik weer hetzelfde probleem. Weet iemand meschien de oorzak of de oplossing hiervan O-)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

als je langzamer loopt int spel.. dan lijkt dat niet aan je drivers of videokaart te liggen hor.. ik zou zeggen, reinstall b1942 eens. Maar zo te zien heb je dat al gedaan, met windows.. zie ik net |:( (me @ blind). Heb je niet toevallig iets geinstalleerd, dat hij daarna traag gaat lopen ? (kvind het wel va ag probleem)

[ Voor 43% gewijzigd door Tutti-frutti op 21-02-2003 07:57 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 17:57
Beetje onduidelijk allemaal. Weet je zeker dat je geen FFA oid aanstaan hebt? Lijkt me sterk als je systeem zo maar even gaat schokken.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 20:46
wat heb je allemaal geprobeerd tot dusver? resolutie, 16bits kleuren, geluid uit, etc... maakt allemaal niks uit? b1942 is trouwens geen kinderachtig spel als het gaat over minimale specs dus wat zit er allemaal nog meer in je computer? harddisk al gedefragmenteerd?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

als ik zo lees: jij loopt niet meer snel, de ander personages wel, het spel loopt zonder schokken.

Ik denk dan aan walk/run lock, always run=off of iets dergelijks

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
nee alle instelling zijn goed. heb alle rusoluties geprobeerd maakt geen verschil.
Me systeem is een.
Amd Athlon 1800+ >:)
512 DDRam >:)
Geforce 4 MX 440 64 mb :)
Asus A7V8X-SA VIA KT400 Moederbord
Sound Blaster Live 5.1 :(
Western Digital 40 GB (8MB cache). :9

Verwijderd

Zet het geluid eens van hardware naar software of andersom, hielp hier nogal.

Verwijderd

move VB-> SPV

Verwijderd

Topicstarter
Heb Ik ook allemaal geprobeerd en heb nog steeds het zelfde probleem

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Bij het spel battlefield 1942 loopt heel erg langzaam niet haperen of zo maar hij loopt gewoom langzaam terwijl als je andere ziet lopen in het spel die lopen gewoon wel snel.
Hieruit maak ik op dat het spel niet langzaam loopt, alleen jij zelf.
Heb je geen walking speed aan staan? Of ren je langzamer met een zwaar wapen :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Heheheh , fov hoger zetten ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha heb het zo gedaan heb windows 98 geinstalleerd en hij doet het perfect dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 21:57:
haha heb het zo gedaan heb windows 98 geinstalleerd en hij doet het perfect dus.
:? 8)7

ik bedoel dat had je ook eerst kunnen doen, voor dat je vraagt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 11:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 11:15:
[...]

:? 8)7

ik bedoel dat had je ook eerst kunnen doen, voor dat je vraagt.
Mwah, hij mocht idd wel wat meer proberen. Alleen "even" een ander OS proberen is wel een grote stap imo.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Geluidsaanstellingen aanpassen kan ook heel erg helpen heb ik zelf ondervonden. Vooral bij 3d geluids instellingen.

En jah... opzich... geforce 4 mx zijn echt zwaar kloten kaarten en kan wel begrijpen dat het zoiezo niet veel beter kan worden. Wat je ook eens kan proberen is fps fix, al dan moet ik wel even zoeken in het battlefield draadje. Die fix scheelt je stuk of 10/20 fps.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 11:20:
[...]

Mwah, hij mocht idd wel wat meer proberen. Alleen "even" een ander OS proberen is wel een grote stap imo.
[offtopic]

masera mag ik je mischien vragen wat imo is, ik weet dat het een afkorting is, en ik zie het wel vaker voorbijkomen, maar ik kan er maar niet achter komen. :)
ik bedoel dit dus serieus he, ik weet het echt niet.
[offtopic]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 12:10 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 12:05:
[...]

[offtopic]

masera mag ik je mischien vragen wat imo is, ik weet dat het een afkorting is, en ik zie het wel vaker voorbijkomen, maar ik kan er maar niet achter komen. :)

[offtopic]
In My Opinion, in mijn opzicht, mijn mening dus :)
Ook wordt er veel imho gebruikt, In My Humble Opinion.
(Ja, ik heet Masera 8)7)

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 February 2003 @ 12:09:
[...]

In My Opinion, in mijn opzicht, mijn mening dus :)
Ook wordt er veel imho gebruikt, In My Humble Opinion.
(Ja, ik heet Masera 8)7)
oke hartstikke bedankt, want ik wist het echt niet.
bedankt daarvoor. :)
Pagina: 1