Toon posts:

[Webhosting] Ladot - Heb ik hier lotgenoten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

ik ben al een tijdje een particuliere klant bij ladot (nog sinds freehosting)
zo nu en dan lag het er weleens uit maar echt duur waren ze niet....

echter is sinds 2 weken geleden mijn domain compleet onbereikbaar...

zowel via WWW als via FTP

meteen gebeld met cutomercare en toen ging een of andere pipo me uitleggen dat het bestand index.html moet heten en niet .htm :P
maarjah.. meer leren ze daar kennelijk niet.. na duidelijke uitleg van de situatie en dat de site het gewoon ineens niet meer deed (zonder dat ik er iets aan veranderd had) zou hij me doorverinden met de betreffende afdeling...

echter was deze nogal bezet en na een minuut of 30 naar een vaag radiodeuntje te hebben geluisterd werd gewoon de verbinding verbroken...

verspreid over de afgelopen 2 weken meermalig gebeld met steeds eenzelfde resultaat...

ook mailen met de helpdesk had ik al meermalig gedaan en heb ook netjes een email gehad met een casenummer enz...

maar ik vind het nogal een verschil... als ik xs4all bel word ik binnen 10 min geholpen en mailen met de helpdesk geeft mij altijd binnen een dag een handgetypte email met ee reactie (dus geen mailbot)

terwijl ik bij ladot geen mens meer aan de telefoon krijg en ik alleen maar automatisch gegenereerde emails krijg...

uiteraard even gechecked of mijn betaling wel in orde was en dat was zo (is immers geautomatiseerd)

heb ik hier lotgenoten die ook ineens hun site kwijt waren?
ik heb echter nog wel een een werkende email @mijndomein.nl

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* GA!S heeft daar alleen een redirect in frame staan en die werkt prima.

Ook ftp en mail werken goed.

Hosten doen we lekker hier onder mijn bureau, werkt een stuk beter dan bij Ladot en geen gezeur met teveel dataverkeer.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
hmmz.. kennelijk ben ik de enige die ineens een comlete site verliest op ladot?

vaag... :{

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 00:01

Mark_640

In my memory

Mijn domein is ook gehost bij Ladot, en dit heeft er ook wel eens uitgelegen... De laatste paar maanden gelukkig niet meer... :X

Langste periode dat het eruit gelegen heeft was 3 dagen... Uberhaupt al belachelijk dat het zolang duurt, maar ik had toen wel na ongeveer 45 minuten iemand aan de lijn, die me vertelde dat hun "technische dienst" er mee bezig was...

Na 2 dagen maar eens een mailtje gestuurd of dat altijd zolang moest duren, en je raadt 't al, geen reactie...

De enige keer dat ik daadwerkelijk reactie heb gekregen is geweest toen ik een vrij pissige mail gestuurd heb, met een cc naar ieder mail-adres wat ik maar op de site van Ladot bij elkaar kon schrapen... ;)

Maar 2 weken lijkt me toch erg lang... Ik neem aan dat dan niet meer de server plat ligt, maar dat er duidelijk een ander probleem is...

Enige optie die je hebt is waarschijnlijk toch blijven bellen, en als je dan iemand aan de lijn hebt, niet ophangen totdat er duidelijk is wat het probleem is... En natuurlijk restitutie gaan vragen...

Wat ik iig ga doen binnenkort is het domein op mijn eigen naam zetten, en dan naar een andere hoster verhuizen, misschien een goede tip voor de topic-starter??

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:54

headout

Oi oi!

Nog niet eerder van dit probleem gehoord. Ik ben met 2 domeinen klant bij ze (ook uit de tijd van freehosting). Vanwege hun geweldige communicatie met de klanten :'( heb ik de domeinen afgelopen week op mijn naam laten zetten, en kan ik de verhuisdozen inpakken.....

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 22:29

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Heb ook een domein daar draaien, en heb alleen af en toe gezeur met FTP Access, de rest gaat wel...

Verwijderd

Als belg heb ik me vorig jaar ingeschreven in het partner-reseller programma van ActiveISP. Totaal geen problemen gehad.
Maar zonder enige communicatie te geven is de afdeling in België gesloten... Nu heb ik een contactpersoon bij Ladot. Alhoewel contactpersoon, dat veranderd constant.

Heb ook eens naar die helpdesk gebeld. Dacht dat die persoon echt in het slaap aan het vallen was... en totaal niet wist waarover hij het had.

Er is 'iets' gaande bij ActiveISP-Ladot denk ik ...

Over performance enzo heb ik absoluut niet te klagen. Bij mijn weten nooit een downtime gehad die langer was dan 1u. En de sql-servers zijn prachtig.
Ook het controlpanel is schitterend.

Maar als het zo verder gaat, zullen wij ergens anders een partner moeten zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net nogmaals gemaild... maar ze hebben nu weer een leuk truukje :)

kreeg meteen een auto-mailtje terug:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen. Helaas antwoorden wij uw e-mail niet meer rechtstreeks.
deden jullie dat ooit dan? :?

Wij willen u vriendelijk verzoeken onze support pagina's te bezoeken op onze website http://www.ladot.nl of op http://support.ladot.nl. Op deze pagina's vindt u antwoord op de door u gestelde vra(a)g(en). Indien u nu niet online het antwoord op uw vraag vindt, kunt u het contactformulier gebruiken. Dit contactformulier kunt u op de supportpagina's vinden, waar u het direct kunt invullen en verzenden. Via een e-mail krijgt u vervolgens antwoord op uw vraag. U kunt ook hier klikken om direct het contactformulier in te vullen.

En dan vervolgens pas na een week een automatish gegenereerde email met ticketnummer?? nee dank je...

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ladot - An Active ISP Company
Afdeling Customer Services
Postbus 317
1200 AH Hilversum

Telefoonnummer: 0900-2266666 of 0900-ladotinfo (30 ct p.m.)
Faxnummer: 035-7736991
gem. wachttijd 45 min tot 1,5 uur... kan ik die kosten op jullie verhalen? :P
het moet niet gekker worden... ik ben nu meteen bezig mijn domein op eigen naam te zetten... ik ga gewoon bij het oude trouwe xs4all zitten :)

Disclaimer

Dit mag misschien op een grote flamebait lijken maar mijn idee hierachter is om gewoon mijn ervaringen met technische problemen bij ladot aan jullie door te geven.
Want als ik wil moperen of zeiken heb ik daar een lief parkietje voor in huis (die luistert er braaf naar en fluit terug :P )

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Gezien het tijdstip een korte reply, sinds juli 2002 werkt een van hun webmail servers niet meer. Opdat het dus al meer dan een half jaar lang onmogelijk is voor mij om door middel van webmail toegang te krijgen tot mijn e-mail. Telefoontjes en e-mails ten spijt tot op heden is er niks veranderd aan de situatie en staat er op de internetpagina van LaDot al evenlang een ongeweizigd bericht waarin verwezen wordt naar de mogelijkheden van POP-clients voor het ophalen van e-mail (heel handig als je op een openbare computer je e-mail wilt bekijken).

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ladot, ooit bij aangemeld voor 24/7 ISDN.. Totaal wel 2maand DOWNtijd gehad. Bellen, mailen en ze zijn zo traag als ik weet niet hoe. Zou officieel tot 15 april deze dienst hebben, na veel gemor heb ik het per 1 februari kunnen opzeggen (toevallig net adsl).

Ladot klantenservice is eigenlijk gewoon te vergelijken met de NS.. altijd traag en te laat.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LaDot heeft inderdaad een paar problemen met servers, waar kennelijk vooral de oude freehosting klanten last van hebben. Bij mij waren er ook drie domeinen een aantal dagen uit de lucht, alleen de sites, niet de mail.

Op de supportpagina's zijn de storingen inmiddels ook terug te vinden, maar de reden ervan staat er niet bij. Gelukkig doet bij mij alles het nu na een paar dagen weer, ik ga alles maar eens snel binnenhalen met ftp en onderbrengen bij een betrouwbare hoster. Tuurlijk kan er eens wat misgaan, maar dat moet dan wel binnen redelijkere termijnen gefixed worden...

[ Voor 1% gewijzigd door IceOnFire op 26-02-2003 00:27 . Reden: zin in stukken geknipt... ]

Pagina: 1