Ik ben aan het struinen naar een niet al te duur moederbordje voor een AMD Duron 750 Mhz die ik nog heb liggen en kwam de Gigabyte GA-7IXEH tegen bij Salland in de magazijnuitverkoop.
Heb de handleiding op de site van Gigabyte doorgespit om te zien hoe het zit met de cpu fsb maar kwam er niet uit. De site zegt dit:
Socket A for AMD Athlon/Duron 200 MHz FSB processors
Supports 600MHz ~ 1.4 GHz and faster
Aangezien er naar mijn weten geen 600MHz Durons bestaan met een 200MHz fsb (kan me natuurlijk vergissen en zou me niet verbazen
), vroeg ik me af of de fsb op dit moederbord dus ook in te stellen is op 100MHz. Wie kan me verblijden met een al dan niet bevestigend antwoord op de vraag?
Dan nog als 2e, is dit uberhaupt een goed mobo, search leverde niets op dus ben wel benieuwd naar ervaringen ermee.
Heb de handleiding op de site van Gigabyte doorgespit om te zien hoe het zit met de cpu fsb maar kwam er niet uit. De site zegt dit:
Socket A for AMD Athlon/Duron 200 MHz FSB processors
Supports 600MHz ~ 1.4 GHz and faster
Aangezien er naar mijn weten geen 600MHz Durons bestaan met een 200MHz fsb (kan me natuurlijk vergissen en zou me niet verbazen
Dan nog als 2e, is dit uberhaupt een goed mobo, search leverde niets op dus ben wel benieuwd naar ervaringen ermee.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 00:42 ]