Toon posts:

Gigabyte GA-7IXEH, welke fsb cpu ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het struinen naar een niet al te duur moederbordje voor een AMD Duron 750 Mhz die ik nog heb liggen en kwam de Gigabyte GA-7IXEH tegen bij Salland in de magazijnuitverkoop.

Heb de handleiding op de site van Gigabyte doorgespit om te zien hoe het zit met de cpu fsb maar kwam er niet uit. De site zegt dit:

Socket A for AMD Athlon/Duron 200 MHz FSB processors
Supports 600MHz ~ 1.4 GHz and faster

Aangezien er naar mijn weten geen 600MHz Durons bestaan met een 200MHz fsb (kan me natuurlijk vergissen en zou me niet verbazen :) ), vroeg ik me af of de fsb op dit moederbord dus ook in te stellen is op 100MHz. Wie kan me verblijden met een al dan niet bevestigend antwoord op de vraag?

Dan nog als 2e, is dit uberhaupt een goed mobo, search leverde niets op dus ben wel benieuwd naar ervaringen ermee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 00:42 ]

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 00:40:
Ik ben aan het struinen naar een niet al te duur moederbordje voor een AMD Duron 750 Mhz die ik nog heb liggen en kwam de Gigabyte GA-7IXEH tegen bij Salland in de magazijnuitverkoop.

Heb de handleiding op de site van Gigabyte doorgespit om te zien hoe het zit met de cpu fsb maar kwam er niet uit. De site zegt dit:

Socket A for AMD Athlon/Duron 200 MHz FSB processors
Supports 600MHz ~ 1.4 GHz and faster

Aangezien er naar mijn weten geen 600MHz Durons bestaan met een 200MHz fsb (kan me natuurlijk vergissen en zou me niet verbazen :) ), vroeg ik me af of de fsb op dit moederbord dus ook in te stellen is op 100MHz. Wie kan me verblijden met een al dan niet bevestigend antwoord op de vraag?

Dan nog als 2e, is dit uberhaupt een goed mobo, search leverde niets op dus ben wel benieuwd naar ervaringen ermee.
dit is wel HEEL erg basic

dit is dus een DDR bordje
en ddr is dus 2x de fsb dus 200 mhz = 100 mhz FSB |:(
als je nu even de faq door had gelezen had je dit zo gevonden :>

[ Voor 3% gewijzigd door Shunt op 21-02-2003 00:44 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
DDR? volgens de site pc100/pc133 en dus SDRAM...

Sorry maar kan best basic zijn maar ook weer niet dusdanig onderlegd met dit spul dat dit voor mij gelijk logisch is. Als iedereen hier alles zou weten zou er geen forum vol met vragen zijn dus vandaar deze vraag :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 01:18 ]

Dit topic is gesloten.