Hallo beste mensen,
Ik ben van plan een Aiptek TekenTablet aan te schaffen.
Een wacom is ontzettend duur en op een grafisch forum waar ik veel op rondhang daar post een meisje regelmatig ontzettend mooie werkjes die ze maakt met de aiptek en lacht mensen uit met een dure wacom omdat je met de aiptek volgens haar net zulke goede kwaliteit werkjes mee kan maken.
dit zijn de specificaties van de Aiptek Tablet die ik wil bestellen en kost ongeveer 130 euro
Met deze drukgevoelige pen en Art-Dabbler behaalt u verbluffende verf-en tekst resultaten, net als bij gewone houtskool, krijt, olieverf.enz. op doek. U kunt er ook waanzinnige cartoons mee maken.
U kunt nu uw PC nu echt door middel van een wachtwoord beveiligen, met de bijgeleverde Cadix software. Zet gewoon uw handtekening om u te registreren, zodat alleen u de computer kunt gebruiken.
Langzaan typen? Dat kan veranderen. Dankzij de technologie Intelligent Character Recognition (ICR-intelligente tekenherkenning) zet uw handschrift senl en probleemloos om in teksten! Met een klik op de knop schakelt u over naar de schrijfmodus en kunt u meteen aan de slag.
Dit is te gek, geloof dat maar gerust!
Specificaties
Soort Tablet
Active gebied 304 mm x 228 mm (breedte x hoogte)
LPI 3048 x 3048 lpi (breedte x hoogte)
LPMM 120 x 120 lpmm (breedte x hoogte)
Druk niveaus 512
Nauwkeurigheid 0.42 mm
Oorsprong positie Upper left
Macro cellen 12
Ververs snelheid 115 reports/sec
Aansluiting USB
Stuurprogramma's ondersteund Microsoft Windows 98
Stroombron 2 x AAA bateries, USB
Afmetingen 385mm x 347 mm x 12 mm (breedte x hoogte x diepte)
Gewicht 850 gram
Garantie 1 jaar/year
Keurmerken FCC, CE, VCCI, C-TICK, BCIQ
Software
Art dabbler (Drawing and painting software), CADIX (Signature verification software), Microsoft NetMeeting (Internet communication software), Microsoft Internet explorer (Internet communication software), Aiptek HyperPen manager (Pen & tablet configuration software), Handwriting recognition software
Systeem eisen
Werkgeheugen 16mb RAM
CPU Pentium 100 MHz of hoger
Aansluiting USB
Overige CD-ROM (4x speed), Video kaart (4 MB)
In de doos
Tablet
Pen
Mouse
2x AAA batteries
2 CD-ROMs
Manual
laat me weten wat je ervan weet en vind
ik ben erg nieuwschierig en hoop er wat goede of slechte ervaringen over te horen.
Ik ben van plan een Aiptek TekenTablet aan te schaffen.
Een wacom is ontzettend duur en op een grafisch forum waar ik veel op rondhang daar post een meisje regelmatig ontzettend mooie werkjes die ze maakt met de aiptek en lacht mensen uit met een dure wacom omdat je met de aiptek volgens haar net zulke goede kwaliteit werkjes mee kan maken.
dit zijn de specificaties van de Aiptek Tablet die ik wil bestellen en kost ongeveer 130 euro
Met deze drukgevoelige pen en Art-Dabbler behaalt u verbluffende verf-en tekst resultaten, net als bij gewone houtskool, krijt, olieverf.enz. op doek. U kunt er ook waanzinnige cartoons mee maken.
U kunt nu uw PC nu echt door middel van een wachtwoord beveiligen, met de bijgeleverde Cadix software. Zet gewoon uw handtekening om u te registreren, zodat alleen u de computer kunt gebruiken.
Langzaan typen? Dat kan veranderen. Dankzij de technologie Intelligent Character Recognition (ICR-intelligente tekenherkenning) zet uw handschrift senl en probleemloos om in teksten! Met een klik op de knop schakelt u over naar de schrijfmodus en kunt u meteen aan de slag.
Dit is te gek, geloof dat maar gerust!
Specificaties
Soort Tablet
Active gebied 304 mm x 228 mm (breedte x hoogte)
LPI 3048 x 3048 lpi (breedte x hoogte)
LPMM 120 x 120 lpmm (breedte x hoogte)
Druk niveaus 512
Nauwkeurigheid 0.42 mm
Oorsprong positie Upper left
Macro cellen 12
Ververs snelheid 115 reports/sec
Aansluiting USB
Stuurprogramma's ondersteund Microsoft Windows 98
Stroombron 2 x AAA bateries, USB
Afmetingen 385mm x 347 mm x 12 mm (breedte x hoogte x diepte)
Gewicht 850 gram
Garantie 1 jaar/year
Keurmerken FCC, CE, VCCI, C-TICK, BCIQ
Software
Art dabbler (Drawing and painting software), CADIX (Signature verification software), Microsoft NetMeeting (Internet communication software), Microsoft Internet explorer (Internet communication software), Aiptek HyperPen manager (Pen & tablet configuration software), Handwriting recognition software
Systeem eisen
Werkgeheugen 16mb RAM
CPU Pentium 100 MHz of hoger
Aansluiting USB
Overige CD-ROM (4x speed), Video kaart (4 MB)
In de doos
Tablet
Pen
Mouse
2x AAA batteries
2 CD-ROMs
Manual
laat me weten wat je ervan weet en vind
ik ben erg nieuwschierig en hoop er wat goede of slechte ervaringen over te horen.