Dit kwam ik laatst tegen op Blackhole Motorsports tegen: filmpje, 7.4 MB!
Voor de mensen met een mindere bandbreedte:
Het is een VR bril die ook de bewegingen van je hoofd volgt. Je kunt bv in een race spel om je heen kijken van uit de cockpit zonder daarvoor allerlei rare knoppen combo's te gebruiken.
Dat wil ik dus ook wel
Ik heb het op een aantal site's al gezien voor een betaalbaar bedrag (dwz: ver onder de $100) maar das allemaal in Amerika. Is dit ook in Nederland te vinden. Ik kan niets in de Pricewatch vinden (damn, dit product bestoat nie eens... ofzo). Als ik de site terug kan vinden waar ik deze prijzen tegen kwam post ik die wel ff.
Is er miss iemand die verder nog ervaringen heeft met een dergelijke bril? Of heb ik mij nu gruwelijk vergist en is dit gewoon een brilletje dat ook bij de duurdere videokaarten geleverd wordt?
Voor de mensen met een mindere bandbreedte:
Het is een VR bril die ook de bewegingen van je hoofd volgt. Je kunt bv in een race spel om je heen kijken van uit de cockpit zonder daarvoor allerlei rare knoppen combo's te gebruiken.
Dat wil ik dus ook wel
Is er miss iemand die verder nog ervaringen heeft met een dergelijke bril? Of heb ik mij nu gruwelijk vergist en is dit gewoon een brilletje dat ook bij de duurdere videokaarten geleverd wordt?