Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Fan] Hoe antec ledfan stil krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
Ik heb hier een Antec rode ledfan maar ik heb geen idee hoe ik deze stil moet maken, als ik hem op 7v laat draaien, branden de leds namelijk niet fel meer...
ik heb geen zin om alles opnieuw te solderen maar ben bang dat er geen andere mogelijkheid is...

iemand een idee?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
je kan de leds apart van de fan laten branden dmv er een gewone molex-connector op aan te sluiten (met weerstandje ertussen natuurlijk). Je kan dan gewoon de fan op 7v laten draaien terwijl de leds nog op normale felheid branden.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Andere mogelijkheid is de weerstand iets aan te passen... da's soldeerwerk vrees ik.

Forget your fears...
...and want to know more...

• MadMod
  • Laatst online: 02-11 13:27
laat maar, ik ben er net achter gekomen dat de fan fungeert als een soort dynamo voor de leds, dus op 7v draait het wel....

iig bedankt voor de reply's :)

• Stinger666
  • Laatst online: 28-11 15:10
Heej die fan heb ik ook! Die hangt bij mij op een Fancontroller van Vantec. Maar op 7V lopen de leds echt niet lekker fel. En het is idd waar dat de fan fungeert als Dynamo voor de ledjes. Pak de fan maar eens en blaas maar. Dan lichten de leds op! Maar het is bij mij 1 ledje wat steeds gaat knipperen.

BTW dit topic moet naar CME! Modje ;)!

Verwijderd

move.to CME
Pagina: 1