Toon posts:

pioneer a05 dvds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat hier al een topic over is maar jullie zijn niet echt duidelijk over de dvd media die jullie voor deze brander gebruiken.
Misschien willen wat mensen hier hun merk en speed posten welke ze voor deze brander het beste vinden, dus niet welke het niet doen :-).
Ik neem dan aan dat ze het ook goed in een standalone dvd speler het doen.

Marcel

Verwijderd

ik heb een A05 en gebruik:
Datawrite 1x dvd-r werkt perfect in mijn dvdspeler (standalone) en bij vrienden/collegas ook perfect.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:19

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Zelf gebruik ik datawrite 4x spindles van Opus supplies en die werken uitstekend in al mijn standalones: Revoy, Apex, Daewoo.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-03 02:08
bajo4life, hebben die 1x datawrites een gele bovenkant?
Die 4x zijn in ieder geval wel aardig ja.

werken de 1-speed princo's van tegenwoordig goed op de a05?

En arita's 2x? en hebben die een gekleurde opdruk op de bovenkant?

en that's write 1 speeds zijn ook goedkoop per 50, werken die goed op de a05? en hebben die een niet gekleurde bovenkant?

Zoals jullie zien, veel vragen mn ook over de opdruk. Ik wil geen gele krijgen :)

Werk nu met Verbatims, die werken prima maar zijn wel duur, zo'n 3,5 euro per stuk voor de 1-speeds. Daar wil ik dus vanaf!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 14:31

Copyman

Dode muis

Ik gebruik That's Write 1x DVD-r's. Dit is een spindel met 50 stuks. Prima te beschrijven (nog geen coasters gehad), goed ondersteund door mijn standalone DVD-speler (Cyberhome AD-L 528). Ó.a. te koop bij www.opus.nl

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05
Ik gebruik de Nashua 1x dvd's .. zijn bij mij uitstekend te branden op 2x. Uitstekende kwaliteit voor een supergoede prijs die nashua's!

Verder ook Maxell 2x gebruikt, nix mis mee en ofcoz de Pioneers...

Whoo-ah.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:44
gavro_g schreef op 21 februari 2003 @ 14:53:
Ik gebruik de Nashua 1x dvd's .. zijn bij mij uitstekend te branden op 2x. Uitstekende kwaliteit voor een supergoede prijs die nashua's!

Verder ook Maxell 2x gebruikt, nix mis mee en ofcoz de Pioneers...
Heb je dan een A05 of, gokje, een A04 met gehackte firmware?

Even ontopic, Datawrite 1x (gele opdruk), Datawrite 2x (grijze opdruk) en Datawrite 4x (wit, met of zonder opdruk) werken prima.
Princo's doen moeilijk, nashua's gaan ook niet meer lekker sinds firmware 1.21.
Mitsui 2x gaan ook prima, maar deze zijn erg duur.

Verder nog geen andere merken geprobeerd.

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05
Echt heel vreemd maar echt waar... ik kreeg dus mn 105 (oem) deze week binnen, firmware 1.21 zat erop. Ik kan die nashua's echt gewoon op 2x branden. Ik begrijp er ook maar weinig van, vooral na het lezen na verscheidene topics hier...

* gavro = happy ;)

Whoo-ah.

Pagina: 1