Toon posts:

[I-pod] software/firmware uitbreidingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een I-pod(10gig) ben er erg tevreden mee zou nu niet meer zonder kunnen. _/-\o_

Maar wat ik me af vraag zijn er ergens iets van uitbreidingen of iets dergelijks te downloaden. Dus zoals iets als extra spelletjes of meer equalizer instellingen enz enz

Ook zou ik graag iets van Visualization hebben als je een nummer afspeelt (net zoals bij winamp).

Weet iemand of deze veranderingen/uitbreidingen bestaan? of dat deze nog geplanned staan?

want volgens mij is dit wel mogelijk! want ze hebben ook al linux draaiende gekregen 8)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
ik d8 het niet voor deze iPod..vriend van me heeft er ook één en er worden over het algemeen niet vaak firmware updates voor mp3 players gemaakt (voor mijn MD9781 ook al niet :'( )

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
De software voor de iPod wordt door een ander bedrijf ontwikkeld, niet door Apple zelf dus. Het geheel is ook closed source en niemand kan aan die software iets maken.

Maar ik denk dat het met die Linux wel stukken beter staat, daar kan je dan je eigen programmatje naar toe porten of voor schrijven! Jammer genoeg is nog niet alles ondersteund, zoals de firewire poort en andere dingen die toch wel belangrijk zijn.

Misschien dat er bij de volgende iPod wel een software update komt. En die iPod komt denk ik wel binnen een paar weken. :).....hoop ik..

kleurbleur.nl

Verwijderd

furean schreef op 20 februari 2003 @ 21:43:

Misschien dat er bij de volgende iPod wel een software update komt. En die iPod komt denk ik wel binnen een paar weken. :).....hoop ik..
denk je dat de software voor die "nieuwe" iPod ook geschikt is voor bijv mijn gloednieuwe 10 Gig iPod ? :P :D

Verwijderd

Lijkt me wel, ten eerste omdat er toch al niet echt veel verandert zal worden aan de nieuwe iPod, hooguit grotere harde schijf (vernomen uit andere topic) en aan de andere kant zou apple dan een hele groep mensen in de kou laten staan. Dus het zal vast ook wel werken op een huidige iPod :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 00:13:
Lijkt me wel, ten eerste omdat er toch al niet echt veel verandert zal worden aan de nieuwe iPod, hooguit grotere harde schijf (vernomen uit andere topic) en aan de andere kant zou apple dan een hele groep mensen in de kou laten staan. Dus het zal vast ook wel werken op een huidige iPod :P
dat zou wel mooi zijn als dat zo is :P

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Er word trouwens gezegd dat hij 25 feb gerealesed wordt. Maar dat hebben we al wel vaker gehoord. Afwachten dan maar.... :)

kleurbleur.nl

Pagina: 1