Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tips voor mijn LCD casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Guys,

Ik ben begonnen na een lcd te hebben aangeschaft met mijn casemod,
alleen ben ik een dikke noob wat dat betreft eeh hebben jullie goede tips om mijn case met lcd te verbeteren of aanvullingen?

http://members.lycos.nl/pieterdirk/

BTW ik ga wel ff de randen weg werken want das zo rouw!

nou ja hoor het wel greetz

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:40

Leejow(saait)

Blater

hm gewoon de orginele Bayfronts van je case even op de goede maat dremelen (Ik raad je aan om je LCD of helemaal naar boven of helemaal onderin (tegen je CD-rom) aan te zetten. Scheelt aanzienelijk in werk.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx zal het veranderen een vriend van me is al bezig een mooit frame'pje te frezen en hij is echt goed in dat soort dingen volgt studie aan fijn mechanica dus kan dat wel wordt vast heeeel cool, maak wel ff foto met nieuwe digi camera.

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
Wow die scherm is groot :P Ik dacht mischien een klein lcd'tje 2x20 ofzo. Ik vind hem niet mooi btw een beetje te groot naar mijn inziens.

Verwijderd

Heheh ook leuk heb de zelfde brander :P nee effe serieus die lcd scherm zefl is harstikke mooi maar ik zou hem in een aparte kastje maken want voor in vind ik hem lelijk en neemt te veel bay's in maar dat moet je maar ook zelf weten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:59 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit soort 'ideeen-topics' zijn niet gewenst, met name omdat wij niet kunnen weten wat jij mooi vind. Kijk eens rond op diverse casemod galleries (links vind je in de CME faq) of zoek wat hier op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.