Toon posts:

ADSL provider... is dit wat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
check eens " http://www.ilimburg.nl/diensten/adsl_algemeen.php "

deze prijzen cq diensten zijn deze goed, ... zou ik dit kunnen wagen.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41
Als je mij om mijn eerste indruk vraagt zeg ik: Niet doen.
Ik weet niet echt waarom, het ziet er IMO vrij onproffesioneel uit. "Hoe lang wacht ik op een bestand van...", tja...
Het is wel zeer goedkoop, zeker als je kijkt dat je voor een gewone aansluiting (512/128) al €80 p/m kwijt bent.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
het bedrijf ken ik zelf niet ik zal eerder een bekende adsl dienst nemen die iedereen bevalt maar als er niks anders beschik baar is..

[ Voor 38% gewijzigd door _MaLa_ op 20-02-2003 20:43 ]

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

hehe... FUP policy...

Als nu alle groot verbruikers daar heen gaan... Fup = als je structureel meer verbruikt dan de gemiddelde gebruiker dan kunnen er andere prijsafspraken gemaakt worden.

Als nu alle ADSL gebruikers met meer dan 100GB per maand daar heen gaan.... :) lol...

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het is van iemand die ik ken.. dus ik vraag het ff na... i:) hij is wel te vertrouwen dat wel..

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
niet doen, goedkoop is vaak duurkoop met dit soort dingen. Ik zou gewoon voor een grotere kwaliteitsprovider als XS4All of Planet gaan. Weet je zeker dat je goede service hebt.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Kijk eens op ADSL MetaCrawler.com.....
ff postcode en huisnummer invullen en je krijgt alle ADSL aanbieders op rij met de prijzen erbij.
Zoals ik het nu zie maken ze gebruik van het netwerk van bbned, en als ik die prijzen zo ziet.....
Ik heb mijn bedenkingen....
Ik zit hier nu zelf bij UPC / Chello (op 1 van de zeldzame goede plekken :)) met een 1,5 Mbit (down) en 128kbit (up) voor € 49,- / mnd.
Als je upload speed geen issue is, zou ik daar toch eens serieus naar kijken...
Maar om dan voor een verbinding voor hetzelfde geld te kiezen waar ik dan 1/3 van de down-stream krijg en alleen een 256 kbit up-stream......
Ik zou er toch eens heel serieus en weloverwogen naar kijken!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Prang schreef op 20 februari 2003 @ 20:49:
hehe... FUP policy...

Als nu alle groot verbruikers daar heen gaan... Fup = als je structureel meer verbruikt dan de gemiddelde gebruiker dan kunnen er andere prijsafspraken gemaakt worden.

Als nu alle ADSL gebruikers met meer dan 100GB per maand daar heen gaan.... :) lol...
Wel meerdere profiders hebben FUP zonder problemen hoor. Ik snap niet waarom dat een probleem is.

Overigens vind ik het ook geen geweldig argument om het niet te nemen, omdat het onbekend is. Ja, op zo'n manier blijft het onbekend en geeft je nooit iets een kans.

Maarja.. de website zelf is inderdaad niet echt geweldig:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2299/full.jpg
Of komt dat omdat ze in Limburg net zoals in Friesland een andere taal spreken? :+

Wat ik wel gek vind, dat er op mordax.nl en speedtest.nl hierover niks is te vinden. Op Google zoeken gaat met zo'n algemene naam ook niet handig (express gedaan? :?)

🌞🍃

Verwijderd

offtopic: niks tegen limburg he

maaruh ik zou ook gewoon voor een van de grote gaan

Verwijderd

Check eens www.mjdsl.nl, www.demon.nl, www.studenten.net, etc
Die zijn EN een stuk goedkoper EN sneller..... 512/128 voor 29 eur bij studenten.net en 512/256 voor 39 eur bij de rest...
Dan heb je ook nog zonnet dsl family, hetnet (750mb limiet)
Toch nog maar eens verder zoeken...

• MagicTempest
  • Laatst online: 16-07 13:10
om eerlijk te zijn zijn ze helemaal niet zo goedkoop hoor:

Prijzen Quality ADSL Stand-alone TypeDown / upSet-up kostenKosten / maand
ADSL Entry 512 / 256Kb €220.00 €49.00
ADSL Wide Open2-8Mb / 512Kb €185.00 €85.00

Prijzen excl.btw

De prijzen zijn exclusief, dat betekent dat je er nog eens 20% bij moet tellen, dan kom je op ongeveer 60 euro per maand voor 512 en iets over de 100 voor het wide open abo.

Daarbij komt nog eens dat niemand ooit van de provider gehoord heeft, niet doen dus is mijn tip. Verder vindt ik dat ze erg weinig bieden voor het geld, 1 mailbox en wel 5mb webspace... verder is er niets te vinden qua services.

[ Voor 10% gewijzigd door MagicTempest op 20-02-2003 22:51 ]

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
opzich is t gewoon een BBned partner, en niet iedere sjaak kan dat zomaar ff krijgen natuurlijk. Dus echt slecht zal t vast niet zijn.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
El_GringO schreef op 20 February 2003 @ 21:14:
niet doen, goedkoop is vaak duurkoop met dit soort dingen. Ik zou gewoon voor een grotere kwaliteitsprovider als XS4All of Planet gaan. Weet je zeker dat je goede service hebt.
Nadeel is, dat de "Groten" van KPN meestal geen 8mbit aanbieden..

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het valt me op hoeveel kleine ADSL providers er de laatste tijd bijkomen. Ik vraag me af of dit wel zo'n winstgevende business is, en of dit dus wel rendabel en levensvatbaar is...

• MagicTempest
  • Laatst online: 16-07 13:10
Via kpn is er idd geen 8 mbit te krijgen, via xs4all is dat er wel, het kost alleen wel 120 euro. De meest serieuze alternatieven voor 8mbit zijn cistron en demon denk ik. Correct me if i'm wrong.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Pagina: 1