tip: gratis dvd's bij de videoland

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
nu bij videoland, bij elke besteding meer dan een tientje -> muntje

6 muntjes -> gratis dvd

nu huur je mischien niet zo vaak meer dan een teintje (en het is zo dat je bij 23 gulden toch maar 1 muntje krijgt) maaaarrrrr

bij opwaarderen saldo kaart met 30 gulden krijg je 2 muntjes
bij opwaarderen kaart met 50 gulden krijg je 4 muntjes
bij opwaarderen 100 gulden krijg je 6 muntjes (en 60 gulden tegoed exra)

dus gooi 100 piek op je kaart, krijg je gratis dvd, en 160 gulden tegoed, BETER

je kunt ook 3 keer 50 erop gooien, heb je 2 gratis dvd's, en 225 gulden tegoed...

Laten we lekker link gaan doen...

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-03 16:57

psy

Snap het niet helemaal? Dat is toch hardstikke verliesgevend > doet me denken aan die actie van BP van een jaar gelden...dat heeft me heel wat poen opgeleverd door elke dag 10 liter te tanken en na en anderhalve maand bij elke tankbeurt 3 piek cado te krijgen. En dat voor een tank van 9 gulden :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Allemaal leuk an aardig, en ik zou er ook zeker aan meedoen ware het niet dat die tegoedkaarten alleen geschikt zijn voor de automaat buiten en dat er in die automaat alleen maar VHS zit :( Ik ga niet allemaal kut-VHS huren om 's een DVD gratis te krijgen...

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 13:53 schreef Obi het volgende:
Allemaal leuk an aardig, en ik zou er ook zeker aan meedoen ware het niet dat die tegoedkaarten alleen geschikt zijn voor de automaat buiten en dat er in die automaat alleen maar VHS zit :( Ik ga niet allemaal kut-VHS huren om 's een DVD gratis te krijgen...
Tegoedkaarten?? Alleen voor de automaat?? Het is gewoon een pasje met een pincode waarmee je ook bij de balie kunt betalen. Ik heb zo'n pas, 100,-- erop gestort dus 160,-- huur tegoed. En ik heb nog nooit een film uit de automaat gehaald.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-03 16:57

psy

Dus het klopt??? Dan ga ik me dit weekend ook zo'n pas halen. Ik huur me een ongeluk aan dvd's dus dat haal ik er rap uit.

Bedankt voor de tip :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• PM
hallo

het is zelfs zo, dat je voor de automaat buiten een ander tegoed hebt, is ook een ander tarief, zo heb ik nu dus 150 piek op mijn kaart staan, voor binnen, en 30 gulden automaat tegoed.

Verwijderd

En het is zo dat je voor elk tientje dat je besteed een muntje krijgt, dus als je 23 piek af moet rekenen krijg je 2 muntjes.

Ik heb er al 1 en The Matrix wordt al achtergehouden voor me :)

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
hier in zwolle hebben ze wel dvd's in de automaat zitten, en ik gebruik die autopmaat veel vaker dan binnen huren want het is extreem veel goedkoper. Weekfilms zijn leuk, maar je hebt ze echt geen week lang nodig (okee, ik woon 200 meter ervandaan, heb zo een film teruggebracht)
een weekfilm daar kost f1,25 per dag, en dagfilm f4,25 per dag. je moet dan wel met 25 of 50 opwaarderen, want dan krijg je 100% bonus tegoed, dus vandaar dat het zo goedkoop is. maar die dvd actie moet ik maar eens even checken

• jaspov
  • Laatst online: 09-03 15:01
ik neem aan gratis dvd huren he?

zag de topic staan en dacht effe wat anders

• PM
woebes:

hier is dat niet!!!! ik besteede 24 gulden, en kreeg maar 1 muntje, ze zeggne: bij besteding van 10 gulden of meer krijg je een muntje, het is niet per tientje!!! (in enschede dus)

Jaspov: niet huren, je mag hem houden

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb dus zo'n kaart van de videoland voor de automaat, kun je niet binnen mee afrekenen... Wel zouden er binnenkort ook DVD's in die automaat komen... Ik wacht af...

De kaart voor die automaat (m'n pin = 1234, kom maar jatten ;)) is ook de enige kaart die ik heb, en ik kan er niet binnen mee afrekenen. Ik zal toch 's ff naar de mogelijkheden vragen voor de munten...

Verwijderd

PM, op de folder staat :

Bij iedere 10 gulden besteding op verhuur van video's en dvd's krijg je 1 muntje

Dus voor elke 10 piek krijg je een muntje, dus voor 24 piek moet je 2 muntjes krijgen. En als ze dat niet doen dan moet je gewoon een keer als het behoorlijk druk is daar flink heibel gaan schoppen, dan krijg je zo je 2e muntje.

Ik heb dat probleem gelukkig niet zo, want ik ken de eigenaar van onze videoland vrij goed.
Pagina: 1