Verwijderd

Topicstarter
De Sipix Stylecam Blink is een hele kleine digitale camera (5 x 5 x 1,5 cm)! >:)

De max. resolutie is 640 * 480 (dan kunnen er 100 foto's op). Bij een lagere resolutie kunnen er (maar liefst) 400 foto's op!!
Er zit een geheugenkaartje van 8 mb in.

Het is gewoon een grappig cameraatje. Ik wil het jullie eigenlijk niet onthouden! :+

Afbeeldingslocatie: http://www.sipixdigital.com/cameras/styleblink/images/stylecamblink_r3_c7.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.sipixdigital.com/cameras/styleblink/images/stylecamblink_r4_c1.gif

Ik ga em trouwens overmorgen (zaterdag) kopen op de PC-dumpdag! Als ik em kan vinden. ;)

Heeft iemand trouwens ervaring met dit ding, of is het een compleet onbekend merk voor jullie??

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 19:46 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de kwaliteit zal wel helemaal brak zijn, daarom zou ik t al niet doen. Hij is klein, maar andere cam's met hoge resolutie zijn tegenwoordig ook niet super groot.
Hij heeft geen zoom, en zoals iedereen zeg ik je : zoom is fijn :Y)

niet doen, spaar verder voor n "echte" cam.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:26
Wat moet zo'n ding kosten?
Ik zou er niet meer dan € 50,- voor over hebben denk ik. Maar ligt ook een beetje aan de kwaliteit foto's dat er vanaf komt.

Verwijderd

Topicstarter
De camera kost zo'n E 55,-. Voor die prijs schijnt het nog best wel aardige kwaliteit te leveren. Ik koop em ook gewoon voor de fun, hoef niet meteen zo serieus.

Gewoon grappig dingetje.

Je krijgt er bovendien nog een heel softwarepakket bij wat in de winkel ongeveer twee keer zoveel kost als het hele pakket!!

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:23
voor €55 euro best een grappige cam denk ik, kwaliteit zal niet zoveel voorstellen, maar als je em niet wilt gebruiken om echt mooie foto's mee te maken maar gewoon voor de fun is dit wel leuk dingetje lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Ashen schreef op 21 februari 2003 @ 10:26:
voor €55 euro best een grappige cam denk ik, kwaliteit zal niet zoveel voorstellen, maar als je em niet wilt gebruiken om echt mooie foto's mee te maken maar gewoon voor de fun is dit wel leuk dingetje lijkt me.
Daar sluit ik me bij aan! :D

Dat was idd ook het idee erachter:"Gewoon cameratje voor de fun! "

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 11:23 ]

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 20:25:
Je krijgt er bovendien nog een heel softwarepakket bij wat in de winkel ongeveer twee keer zoveel kost als het hele pakket!!
Zo heeee B) Doet me denken aan die wazige engelse tijdschriften van 5 a 10 euro die beweren dat je er voor honderden ponden aan software gratis bij krijgt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

die creative is nog kleiner... hoe heet dat ding nou.. die creditcard die je kan openen ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:54:
die creative is nog kleiner... hoe heet dat ding nou.. die creditcard die je kan openen ;)
Bedoel je niet Casio? Die heeft twee superplatte cameraatjes, waarvan eentje een MP3 speler ingebouwd heeft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Mediamarkt heeft het weekend een aanbieding van een logitech cammetje net zo klein (of kleiner) slechts €89 en dat ding heeft 1,3 Mpixels.

Tis niet veel duurder dan de sipix en ook geen onbekend merk, misschien is hij bijna het zelfde als de creative ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:05:
Mediamarkt heeft het weekend een aanbieding van een logitech cammetje net zo klein (of kleiner) slechts €89 en dat ding heeft 1,3 Mpixels.

Tis niet veel duurder dan de sipix en ook geen onbekend merk, misschien is hij bijna het zelfde als de creative ?
Weet niet waar jij E 89,- vandaan haalt, maar op de pricewatch is ie op z'n goedkoopst voor E 132,- dus....

De resolutie is wel hoger, maar het gaat er juist ook om dat ie veel foto's kan. Deze kan er 52 terwijl ik er eigenlijk veel meer wil (de sipix kan er 400!)

Bovendien is 1,3 megapixel fake!
While Logitech advertises "1.3-megapixel images," that's a fib -- the camera's CMOS sensor captures 640 by 480 (VGA) resolution, and your image-editing software can probably do a better job of enlarging or interpolating images to 1,280 by 960 pixels than the Pocket Digital does. And even sticking to 640 by 480, image quality is strictly Instamatic.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens de Sipix niet kunnen vinden op de beurs (pc-dumpdag)! Ik heb nu de Dynalink 2cam gekocht, is net zoiets!

Echt wel grappig ding, kwaliteit is niet echt super, maar wel grappig gewoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 10:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 20:22:
[...]

Weet niet waar jij E 89,- vandaan haalt, maar op de pricewatch is ie op z'n goedkoopst voor E 132,- dus....

De resolutie is wel hoger, maar het gaat er juist ook om dat ie veel foto's kan. Deze kan er 52 terwijl ik er eigenlijk veel meer wil (de sipix kan er 400!)

Bovendien is 1,3 megapixel fake!

[...]
Ja, ik heb me er totaal niet inverdiept (ik heb al een echte cam) en het zal absoluut wel fake zijn en gebruik maken van een cmos beeldchip. :/

Onder dit soort cams zul je weinig verschil aan treffen ondanks de prijs, tis allemaal even onduidelijk kwa specs.

Maar twas een advertentie van ze in een krant vandaar dat het niet in de pricewatch kan staan.
Pagina: 1