Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] Probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb mijn lcd schermpie aangesloten volgens deze tekening:

http://www.casejunkies.co...el_upload/picture_726.jpg

Maar nu heb ik alles volgens die tekening gedaan maar hij werkt niet, ik heb hem gewoon aangesloten op de rode en de zwarte van de voeding maar hij doet gewoon helemaal niks. Het enige wat ik niet volgens de tekening heb gedaan is die reset knop omdat ik dat later pas ga maken.

Wie heeft een mogelijke reden?

Verwijderd

en jij weet zeker dat jij datzlefde type schermpje hebt???

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Moest je nou echt nog een topic hierover openen?
http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/67129 :?

Verwijderd

Topicstarter
die andere zijn allemaal gesloten :( dus lijkt me dat ik dan een nieuwe moet maken... en ja ik heb hetzelfde type, ik heb dat allemaal met die kerel besproken en heb hem ook bij hem gekocht...

• Eskimootje
  • Nu online
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 18:57:
die andere zijn allemaal gesloten :( dus lijkt me dat ik dan een nieuwe moet maken... en ja ik heb hetzelfde type, ik heb dat allemaal met die kerel besproken en heb hem ook bij hem gekocht...
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! << lees dat eens door en vraag een slotje aan in SeM voor dit topic, zo ben je erg snel exit, richtlijnen en regels zijn er niet voor niets.

Verwijderd

Topicstarter
nee niet onterrecht maar kom op, ik heb al gezocht ik heb al bij google gekeken ik heb het al aan mensen gevraagd...enz enz maar niemand weet het en daarom post ik hier gewoon een bericht omdat ik graag antwoord op me vraag wil das toch logisch???

• Eskimootje
  • Nu online
Lees anders dat linkje eens :/ en iedereen wil antwoord en zsm maar dat kan niet. En met jouw gedrag al helemaal niet.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gelezen....als het dan zo moet fa ik wel ergens anders heen later

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Je moet de volgende keer ook ff een wat duidelijkere topic titel gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
als ik dat dan ga veranderen? ben jij de echte van tmf? :)

Verwijderd

Als je nu eens duidelijk vertel wat je wel ziet en wat je niet ziet. Het lijkt me dat je backlite het wel doet? Het lijkt me dat je potmeter voor het contrast het wel doen, dus als je die verdraait wordt het scherm zwart? Als je die info nu eens geef dan kunnen we kijken wat voor materiaal je gebruikt. want het zelfde aansluiten is geen kunst, maar de juiste materialen etc wel.

En voor de rest ben ik het met de vorige users eens.... er zijn nu eenmaal regels hier op GoT en die gelden ook voor jou...

BTW sloop eerst die lpt kabel ervanaf en neem een flat cable...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 05:06 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.