Toon posts:

TVOut + FPS Verneukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GF4 Ti4400 met Tv-out (Duh)

Ik probeerde vandaag men Tv-out uit.

In eerste instantie deed hij het wel alleen ik kon geen films kijken (ik kon ze op men Comp wel zien maar op men Tv niet)

Na een paar instellingen te hebben veranderd in Nview (41.09 drivers) deed die het uiteindelijk wel.

Toen ik ging gamen (SoF2) liet ik men Tv-out aanstaan, men max FPS staat ingesteld op 85 maar hij kwam niet verder als 40-50 lijkt me vrij normaal

So Far, So Good

Ik haal Tv-out kabeltje uit men PS2 (Nview ziet dus men Tv niet meer)

Ik ga weer gamen (SoF2)

Men FPS komt niet boven de 40-50 uit

Ik reboot even omdat dat soms wonderen doet, ik ga gamen (SoF2 weer) en men FPS komt niet boven de 50-60 uit (niets veranderd aan men SoF2 instellingen, goeie server lage ping, nog een paar andere servers geprobeerd)

Nou vroeg ik me af of ik iets heb verneukt in Nview en zo ja wat moet ik anders zetten. Als het ergens anders aan ligt zou ik graag weten hoe ik het Fix

Alvast bedankt

(K)

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
waarom gebruik je geen tvtool... het helpt misschien als je alle driverinstellingen (incl nview) weer op standaard zet. maar voor tv out gebruik ik gewoon tvtool en dat werkt perfect

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Nview opnieuw geinstalleerd, geen resultaat

Verwijderd

Topicstarter
jpvk007 schreef op 20 February 2003 @ 18:48:
waarom gebruik je geen tvtool... het helpt misschien als je alle driverinstellingen (incl nview) weer op standaard zet. maar voor tv out gebruik ik gewoon tvtool en dat werkt perfect
Hij werkt weer :) Bedankt 8)7 :Y) _/-\o_

Waar tover ik TvTool vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
LOL 15 minuten ? Geniaal, toch bedankt :) O-)

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 22:13

flexje

got-father

k heb er ook last van , als ik mn tvout aan laat staan en ik ga cs'en krijg ik ook een dikke fps drop

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:49
Komt waarschijnlijk omdat de refreshrate van het TVout beeld 50 Hz is. Daarmee wordt de framerate in games ook beperkt tot 50 fps.

Catch a smile out there!

Pagina: 1