I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Ik heb vorige week een bestelling geplaats bij gsmstunter en de dag erop kwam de postbode al langs met 2x een nokia 3310. Alle papieren er netjes bij etc. Ik stond wel raar te kijken dat het zo snel ging. Nu alleen die cashdeal nog. Maar dat komt vanzelf, is gewoon een onderdeel van de overeenkomst.
heb je erbij stil gestaan dat je alleen een contract met debitel hebt getekend. en dat er in dat contract 0,0 staat over de cashdeal?SmartDoDo schreef op 20 February 2003 @ 18:32:
gewoon een onderdeel van de overeenkomst.
dus ik vroeg me af of er mensen waren die dus nooit meer iets teruggezien hadden van wat beloofd was
Nee, ik ben niet bang dat ze het niet uitkeren, zo ja dan ga ik door tot in de rechtbank. Daarbij als ze cashdeals niet uit zouden keren dan zou er wel veel negatieve publiciteit omheen zijn en die heb ik over hun nog nergens kunnen vinden.
Misschien doe ik het fout maar ergens vind ik dat je er wel gewoon op mag vertrouwen dat je krijgt wat je hebt afgesproken. En ja, ik (mijn vader) heb een overeenkomst met Debitel maar òòk met gsmstunter en daar houd ik ze aan
[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 20-02-2003 18:53 . Reden: Taalvoutjez ]
Weten jullie trouwens of gsmstunter.nl alleen voor bedrijven is of dat ook particulieren kunnen bestellen?
Op de site staat er niets over maar moet je wel je bedrijfsnaam en kvknummer invullen als je iets wilt bestellen. Doe je dit echter niet en druk je op de knop contract dan krijg je geen foutmelding te zien terwijl dat wel zo is als je bv geen geboorteplaats invult.
Hoe hebben jullie dit dus gedaan??
Had ook al gesearched op gsmstunter en bedrijf/kvk
[ Voor 9% gewijzigd door pietervl op 20-02-2003 19:00 ]
Gewoon bestellen. Ik ben een particulier dus....dat kan gewoon japietervl schreef op 20 February 2003 @ 18:58:
[beetje ot -_-']
Weten jullie trouwens of gsmstunter.nl alleen voor bedrijven is of dat ook particulieren kunnen bestellen?
Op de site staat er niets over maar moet je wel je bedrijfsnaam en kvknummer invullen als je iets wilt bestellen. Doe je dit echter niet en druk je op de knop contract dan krijg je geen foutmelding te zien terwijl dat wel zo is als je bv geen geboorteplaats invult.
Hoe hebben jullie dit dus gedaan??
Zou mij ook niet kunnen schelen idd. Als het komt dan komt het]-[Skinlab]-[ schreef op 20 February 2003 @ 18:59:
ik kreeg mijn cashdeal 2maanden later uitbetaald. 2 weken later als de beloofde 6 weken maja
[ Voor 19% gewijzigd door SmartDoDo op 20-02-2003 19:01 ]
thnx voor replySmartDoDo schreef op 20 februari 2003 @ 19:00:
[...]
Gewoon bestellen. Ik ben een particulier dus....dat kan gewoon ja
Wou zelf idd ook die 2x nokia 3310 bestellen + 1 debitel start abo zodat ik 2 phones en 2 start abo's heb voor mijn ouders
Mag je een abbo hebben op meer dan 1 provider?
er staat overigens bij de algemene voorwaarden dat het idd geen "fatale" termijn is, die uitkeringstermijn, dus dan kan het idd zijn dat het iets langer duurt
Mijn vader en zijn vriendin ook allebei met dezelfde actie meegedaan en alles netjes afgehandeld.
Ik heb net vandaag van 2call.nl een nokia 6610 binnen gekregen, en om eerlijk te zijn vind ik hun service wel beter dan die van gsmstunter.
Suffie: Ja ik heb momenteel bij Vodafone/KPN en nu dus Dutchtone een abbonement lopen. Dus alles kan als je maar betaald.
[ Voor 13% gewijzigd door iZi op 20-02-2003 19:07 ]
Gaat ook wel eens prima dus
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Je spreekt jezelf tegeniZi schreef op 20 februari 2003 @ 19:06:... heel netjes inderdaad binnen 8 weken en telefoon ook heel netjes afgeleverd.
Mijn vader en zijn vriendin ... alles netjes afgehandeld.
Ik heb net vandaag van 2call.nl een nokia 6610 binnen gekregen, en om eerlijk te zijn vind ik hun service wel beter dan die van gsmstunter.
...
ik vraag me af hoe ze er winst uit gaan halen, want extra bellen doe ik niet veel
er staat trouwens in de algemene voorwaarden van gsmweb (dus niet gsmstunter) dat gsmweb niet verplicht is om geld te betalen aan je (das lekker).
Gelukkig staat dat er bij gsmstunter niet in
[ Voor 9% gewijzigd door Suffie op 20-02-2003 19:16 ]