• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 19:42
ik heb vandeweek alle topics over gsmstunter hier gelezen, weet dat er slechte service is (zelf nog nix van gemerkt btw), maar ben nog steeds benieuwd hoe dat zit met geld terug.

dat je een beetje moet zeuren ok, maar zijn er ook mensen die zooo genaaid zijn dat ze nooit geld terug hebben gezien van gsmstunter?

ik wil het graag ff weten voor vanavond (fax sturen met bestelling), want anders hang ik voor 391,- en dat vond ik nou net iets te veel

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hoezo zeuren om geld? Dat is toch gewoon een kwestie van even wachten.

Ik heb vorige week een bestelling geplaats bij gsmstunter en de dag erop kwam de postbode al langs met 2x een nokia 3310. Alle papieren er netjes bij etc. Ik stond wel raar te kijken dat het zo snel ging. Nu alleen die cashdeal nog. Maar dat komt vanzelf, is gewoon een onderdeel van de overeenkomst.

• Suffie
SmartDoDo schreef op 20 February 2003 @ 18:32:
gewoon een onderdeel van de overeenkomst.
heb je erbij stil gestaan dat je alleen een contract met debitel hebt getekend. en dat er in dat contract 0,0 staat over de cashdeal?

dus ik vroeg me af of er mensen waren die dus nooit meer iets teruggezien hadden van wat beloofd was

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik (mijn vader) heb zaken gedaan met gsmstunter onder de voorwaarden zoals deze door hun zijn gesteld. Daarbij mogen ze het van mij proberen die cashdeal niet uit te keren daar heb ik nou een rechtsbijstandsverzekering voor :)

Nee, ik ben niet bang dat ze het niet uitkeren, zo ja dan ga ik door tot in de rechtbank. Daarbij als ze cashdeals niet uit zouden keren dan zou er wel veel negatieve publiciteit omheen zijn en die heb ik over hun nog nergens kunnen vinden.

Misschien doe ik het fout maar ergens vind ik dat je er wel gewoon op mag vertrouwen dat je krijgt wat je hebt afgesproken. En ja, ik (mijn vader) heb een overeenkomst met Debitel maar òòk met gsmstunter en daar houd ik ze aan :)

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 20-02-2003 18:53 . Reden: Taalvoutjez ]

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52
[beetje ot -_-']

Weten jullie trouwens of gsmstunter.nl alleen voor bedrijven is of dat ook particulieren kunnen bestellen?
Op de site staat er niets over maar moet je wel je bedrijfsnaam en kvknummer invullen als je iets wilt bestellen. Doe je dit echter niet en druk je op de knop contract dan krijg je geen foutmelding te zien terwijl dat wel zo is als je bv geen geboorteplaats invult.

Hoe hebben jullie dit dus gedaan??

edit:

Had ook al gesearched op gsmstunter en bedrijf/kvk

[ Voor 9% gewijzigd door pietervl op 20-02-2003 19:00 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30
ik kreeg mijn cashdeal 2maanden later uitbetaald. 2 weken later als de beloofde 6 weken maja :+

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

pietervl schreef op 20 February 2003 @ 18:58:
[beetje ot -_-']

Weten jullie trouwens of gsmstunter.nl alleen voor bedrijven is of dat ook particulieren kunnen bestellen?
Op de site staat er niets over maar moet je wel je bedrijfsnaam en kvknummer invullen als je iets wilt bestellen. Doe je dit echter niet en druk je op de knop contract dan krijg je geen foutmelding te zien terwijl dat wel zo is als je bv geen geboorteplaats invult.

Hoe hebben jullie dit dus gedaan??
Gewoon bestellen. Ik ben een particulier dus....dat kan gewoon ja :)
]-[Skinlab]-[ schreef op 20 February 2003 @ 18:59:
ik kreeg mijn cashdeal 2maanden later uitbetaald. 2 weken later als de beloofde 6 weken maja :+
Zou mij ook niet kunnen schelen idd. Als het komt dan komt het :)

[ Voor 19% gewijzigd door SmartDoDo op 20-02-2003 19:01 ]

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52
SmartDoDo schreef op 20 februari 2003 @ 19:00:
[...]

Gewoon bestellen. Ik ben een particulier dus....dat kan gewoon ja :)
thnx voor reply :)

Wou zelf idd ook die 2x nokia 3310 bestellen + 1 debitel start abo zodat ik 2 phones en 2 start abo's heb voor mijn ouders :)....

• Suffie
ok, dan ga ik nu (naast mijn telefoon die morgen aankomt :) ) een Ben Extra abbo aanvragen.
Mag je een abbo hebben op meer dan 1 provider?

er staat overigens bij de algemene voorwaarden dat het idd geen "fatale" termijn is, die uitkeringstermijn, dus dan kan het idd zijn dat het iets langer duurt

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 18:56

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik heb 3310 gratis met gratis abbo besteld in december en eind januari had ik geld op mijn rekening heel netjes inderdaad binnen 8 weken en telefoon ook heel netjes afgeleverd.

Mijn vader en zijn vriendin ook allebei met dezelfde actie meegedaan en alles netjes afgehandeld.

Ik heb net vandaag van 2call.nl een nokia 6610 binnen gekregen, en om eerlijk te zijn vind ik hun service wel beter dan die van gsmstunter.

Suffie: Ja ik heb momenteel bij Vodafone/KPN en nu dus Dutchtone een abbonement lopen. Dus alles kan als je maar betaald.

[ Voor 13% gewijzigd door iZi op 20-02-2003 19:07 ]

Verwijderd

:)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 19:08 ]

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb vorige keer ook gewoon keurig op tijd mijn geld gekegen.
Gaat ook wel eens prima dus :)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

iZi schreef op 20 februari 2003 @ 19:06:... heel netjes inderdaad binnen 8 weken en telefoon ook heel netjes afgeleverd.

Mijn vader en zijn vriendin ... alles netjes afgehandeld.

Ik heb net vandaag van 2call.nl een nokia 6610 binnen gekregen, en om eerlijk te zijn vind ik hun service wel beter dan die van gsmstunter.

...
Je spreekt jezelf tegen ;) Wat is er beter dan aan 2call.nl tov gsmstunter?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
heb al 3 keer iets besteld bij gsmstunter en mooi mijn geld op tijd gehad

• Suffie
ik ga het doen :)

ik vraag me af hoe ze er winst uit gaan halen, want extra bellen doe ik niet veel

er staat trouwens in de algemene voorwaarden van gsmweb (dus niet gsmstunter) dat gsmweb niet verplicht is om geld te betalen aan je (das lekker).
Gelukkig staat dat er bij gsmstunter niet in

[ Voor 9% gewijzigd door Suffie op 20-02-2003 19:16 ]

Pagina: 1