Toon posts:

Computerboot

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij willen even iets rechtzetten.
A de geene die naar cannada is,is niet de eigenaar van ons bedrijf.
B) in het geval van de ghostman is het zo dat hij besteld had onder zijn eigen naam maar betaald heeft onder een andere naam zonder ons dat te melden
dit geld is inmiddels al lang teruggestort op de rekening waar het vandaan kwam.
Tevens zullen er waarschijnlijk gerechtenlijkestappen tegen deze ghost genomen worden hij heeft meerdere buren opgebeld en verhalen opgehangen dat die meneer die naar cannada zou zijn hem opgelicht heeft wat dus niet waar is
deze man is niet de eigenaar maar heeft wel een eigenbedrijf maar iet heel anders
en nu word hij overal zwart gemaakt over oplichting dit alleen omdat de heer ghost besteld heeft maar betaald heeft onder een andere naam en blijkbaar opsettelijk niet geinfoormmerd heeft bij de Kamer van koophandel in Eindhoven om te achterhalen wie de eigenaar was en het telefoonnummer die daar gewoon bekend is .
De reden waarom wij verlopig stoppen is omdat wij geen tijd meer hebben en omdat producten zeer moeilijk en traag leverbaar zijn en dat willen klanten niet alles moet snel snel .
Wij hebben bijna alle lopende orders afgewerkt maar de mensen die een Club3D 9500 pro hebben besteld moeten nog even geduld hebben deze worden begin Maart verwacht

Groeten
Computerboot
burg.schafratstraat 39
5427 SP
Boekel
Kvk nummer 17150088

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Het lijkt me slim om dit eventjes te sturen naar:
wouter@tweakers.net

Hij zal je denk ik verder kunnen helpen.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit is een zaak tussen Computerboot en Ghostman. Mail hem gewoon als je hem wil overtuigen van het feit dat jullie geen oplichters zijn. Wij hebben hier geen enkele boodschap aan. Tenzij je een rectificatie o.i.d. verwacht in de ShopSurvey, maar dan moet ik je teleurstellen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... overigens helpt een betere spelling ook bij het overreden van mensen...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Is computerboot nu uit de SS? Ik kan hem niet meer vinden. Is dit vanwege dit incident of worden dara geen uitspraken over gedaan?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Computerboot is al een paar weken geleden uit de survey gehaald omdat de site ineens verdwenen was :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

prog-konijn zeker jij als "vaste" TFF bezoeker zou moeten weten wat er aan de hand was. |:(

Computerboot (eerst even lezen)

Topic lijkt me verder geen zin meer te hebben.
TFF is niet de plek hier voor.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.