Line in, van je SB Live

Pagina: 1
Acties:

• VKC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 10:30
Wat doen jullie allemaal net jullie line in van je SB Live

Ik heb hem aangesloten op mijn video recorder
(films kijken met FPS2000)

B4K4^NI...

Verwijderd

gewoon muziek opnemen !!

Verwijderd

idd, muziek opnemen van diverse bronnen, ik maak wel is een anologe kopie van een muziek cd als die erg bekrast is (m'n cd-rom heeft geen goede foutcorrectie en slaat dus snel over)

• VKC
  • Laatst online: 04-08 10:30
kun je er nog meer mee?

B4K4^NI...

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Sjees... gewoon "geluid" in je pc voeren.... wat je er verder mee doet moet je zelf weten... luisteren via je boxen, geluid opnemen. Een beetje creatief persoon kan zelf nog wel andere dingen verzinnen die je ermee kunt doen (propjes papier instoppen?). Maar de normale zaken zijn dus gewoon "muziek" in je bak proppen (vanaf minidisk, portable cd-speler, normale cdspeler, videorecorder, televisie, of weet ik wat nog meer)... meer niet... ohja... een niet versterkte platenspeler (wat is dat?) werkt zeer waarschijnlijk niet zo best... Wat had je nog meer gehoopt? Een uitgang voor een lichtorgel ofzo?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

:? zit een snoertje in van mijn wintek radiokaartje (extern) die weer op een compoort moet. Alleen is mijn compoort verloopstekker stuk! :( Op de HCC een nieuwe opsnorren maar..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1