Heb dus net mijn a40 (ja serienummer is hetzelfde dus geen camera van iemand anders) terug uit de reparatie. De sluiter blijf nl. hangen. Nu zat ik gister al ff foto's te maken en die waren ontzettend wazig. Ik dacht dat het aan mij lag. Dus ik vandaag nog eens proberen en ja hoor, normale foto's zijn niet scherp te krijgen. Macro-foto's doet ie daarentegen wel weer scherp.
Ik had gezocht hier op got en vond een of andere Aiaf update. Dus ik wil die downloaden, tik mijn serie-nummer in en nu zegt ie dat ik die update niet nodig heb.
Iemand zei ook al dat de lens misschien vies was. Maar op het oog is er niets op te zien.
Wat kunnen de oorzaken zijn (of wat doe ik fout). Ik heb geen zin om dat ding weer 2 weken kwijt te zijn.
Ik had gezocht hier op got en vond een of andere Aiaf update. Dus ik wil die downloaden, tik mijn serie-nummer in en nu zegt ie dat ik die update niet nodig heb.
Iemand zei ook al dat de lens misschien vies was. Maar op het oog is er niets op te zien.
Wat kunnen de oorzaken zijn (of wat doe ik fout). Ik heb geen zin om dat ding weer 2 weken kwijt te zijn.